Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia Kjetil og Karianne, de andre kan ryke og reise, Sølvi først. Makan til usympatisk kjerring. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men hadde han fått direkte spørsmål som kjerringene fikk idag, så hadde han vært mann nok til å sagt ifra. Det tørr ikke dem, så feige og umodne som de er. 

Anonymkode: 63d14...d96

Spørsmålet i dagens episode var faktisk ikke det samme som i starten av uka. Da spurte han om alle ville jobbe for han, mens i dag spurte han om de andre ønsket han en kniv. Dermed kan man bytte svar uten at man nødvendigvis har byttet mening. Føler Tonje sa det ganske presist i dag. "Vil jeg at du skal ha en ekstra kniv? Nei. Men jeg har jobbet hardt, og jeg har ingen planer om å sabotere". Altså er ikke meningen noe annerledes denne uken enn da Nico og Dineke var storbonde. Hun VILLE ikke at de skulle få kniv, men til tross for dette har ikke arbeidsinnsatsen blitt påvirket av det. 

• Liker 8
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei men hadde han fått direkte spørsmål som kjerringene fikk idag, så hadde han vært mann nok til å sagt ifra. Det tørr ikke dem, så feige og umodne som de er. 

Det tviler jeg sterkt på.

Tør skrives forøvrig med én r.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 3
Skrevet

Av de som er igjen på Farmen nå, så liker jeg Karianne best. Håper hun vinner :duskedame:

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahaha, think again! Kjetil er en feig liten mark!

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa Kjetil noe til Nicolay da han saboterte oppdraget hans?

Såvidt jeg husker så fikk Irene skylda..

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, Diamant skrev:

Av de som er igjen på Farmen nå, så liker jeg Karianne best. Håper hun vinner :duskedame:

Liker tonje og karianne best men de andre er også bra......bortsett fra sølvi....håper 2ndre kjempe sender hu på hue og ræva tilbake til lopphavet i finnmark :)

Anonymkode: 49d9a...241

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Sizz- skrev:

Ja men hun har jobbet for det. Det har ikke dem.

Det har de da. De har jo stått på i hvert eneste ukesoppdrag, og som de sier selv, det at en av de er i finaleuka er jo et resultat av valg de har tatt hele veien. De har vært reale og ikke noe spilt noe upopulært spill som har resultert i at folk ikke liker dem (sånn som f.eks Irene). 

Og selv om Sølvi har kjempet seg tilbake, så oppfører hun seg som en drittsekk for å nå lengst mulig. Og det står det INGEN respekt av. Jeg håper hun ryker på søndag!

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, lalaB skrev:

Det har de da. De har jo stått på i hvert eneste ukesoppdrag, og som de sier selv, det at en av de er i finaleuka er jo et resultat av valg de har tatt hele veien. De har vært reale og ikke noe spilt noe upopulært spill som har resultert i at folk ikke liker dem (sånn som f.eks Irene). 

Og selv om Sølvi har kjempet seg tilbake, så oppfører hun seg som en drittsekk for å nå lengst mulig. Og det står det INGEN respekt av. Jeg håper hun ryker på søndag!

Tonje og Lene er vel kansje dem av jentene som har jobbet hardest i ukesoppdragene. Dem spiller ett ærlig spill, og går ikke bak ryggen på andre deltakere. I mine øyne verdige vinnere. 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tonje og Lene er vel kansje dem av jentene som har jobbet hardest i ukesoppdragene. Dem spiller ett ærlig spill, og går ikke bak ryggen på andre deltakere. I mine øyne verdige vinnere. 

Enig.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var ikke ærlige med forholdet de har da, 

• Liker 4
Skrevet
Spoiler

Var det Dineke som rodde på teaseren for neste episode eller så jeg feil? Håper det var Sølvi, men så ut som ansiktet til Dineke. Er det sånn at tv2 har spoila det kan de dra en viss plass. Håper der var Sølvi og at hun velger Lene  

Anonymkode: b614d...6a2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Var det Dineke som rodde på teaseren for neste episode eller så jeg feil? Håper det var Sølvi, men så ut som ansiktet til Dineke. Er det sånn at tv2 har spoila det kan de dra en viss plass. Håper der var Sølvi og at hun velger Lene  

Spoiler

Var sølvi

Skrevet

Hvem ble førstekjempe?

Anonymkode: d8789...7a3

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Var sølvi

Spoiler

Det var bra. Da så jeg bare feil. Så det bare såvidt siden jeg drev med noe på nettet samtidig  

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem ble førstekjempe?

Sølvi

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Spoiler

Ja, hun klaget jo på at Kjetil burde velge en av lesbene fordi de har dobbelt lodd så da burde hun jaggu velge en av de selv. Men tipper hun er feig og velger Dineke.  Tonje eller Lene blir nok for sterke for henne og aldersforskjellen er jo nesten 30 år. 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ble førstekjempe?

Du gidder ikke å følge med på farmen, du gidder ikke å lese de siste sidene i tråden heller?

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Apis skrev:

De var ikke ærlige med forholdet de har da, 

Men de har heller ikke løyet om det. De har latt vær å fortelle, og det er noe annet. Og ut fra hvordan Sølvi reagerte, så syns jeg de gjorde det med rette. Dessuten var de ærlige på det og fortalte det når de forsto at det kunne bli avslørt. 

De har ikke gått inn i avtaler, og dolket folk i ryggen, de har ikke utnyttet folk for å komme lengst mulig og de har ikke sabotert noe som helst av ukesoppdrag. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...