Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Apis skrev:

Jeg har vært i Uvdal ja, men lurer fortsatt på hva som er så høykulturelt med kjøpesenter?

Er vel ikke det jeg sier? Men er vel ganske klart at Kjetil har hatt et ganske svart/hvitt liv, når han mener folk skal ta standpunkt på den måten?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, shalott skrev:

Nå skjønner Kjetil at han har vært en brikke for Tonje og Lene...

Jeps, hørte nesten at mynten falt ned😏

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ingen andre enn Kjetil fortjener å vinne.

Skrevet

Heier på Karianne. Sølvi ryker fordi hverken hun eller Dineke har sjans på hinderløypa. Der tror jeg kanskje Kjetil er en klebb også. Satser Lene og kanskje Tonje er flinkest der. Karianne klarer det ikke så bra hvis hun kommer så langt.. Håper Sølvi velger Tonje, men da blir farmen veldig kjedelig igjen. Karianne er den eneste som fortjener å vinne synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Enda et tegn på at Lene å Tonje er uverdige vinnere. De er feige og tørr ikke stå på for det de mener før de er sikre på at førstekjempe valget er tatt. Da kommer svikerne frem i lyset å viser sine sanne sider.

Jeg forstår veldig godt at de ikke ønsker at Kjetil får en kniv. Men det er feigt å ikke være åpen om det slik Sølvi gjorde i starten. Håper Sølvi virkelig støtter opp all den praten å splitter lene og Tonje. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 10
Skrevet

hva er greia med at alt skal være så jææævlig fair i år? «Hadde du vært villig til å svare feil på to spørsmål sånn at vi stiller likt?» Wtf?! I dag har jeg faktisk vært veldig enig i det Kjetil har sagt! 

Anonymkode: 66317...02b

• Liker 6
Skrevet

Jeg forstår at Sølvi ikke ønsker at Kjetil skal få enda en kniv.

Men det er noe med måten hun snakker og gjør ting på, som får henne til.å fremstå veldig usympatisk.

Anonymkode: bbd1d...a7a

• Liker 12
Skrevet

Mistet litt respekt for Kjetil denne episoden. Hadde det vært en annen han som var storbonde, hadde han uten tvil sabotert. Han saboterte jo det ene ukesoppdraget til Nicolay. 

Jeg er også lei av at han er så sykt opptatt av kjønn! Får inntrykk av at han ser ned på kvinner, undervurderer arbeidet de gjør fordi det "bare" er oppvask. Mens han, haneflokken blant hønene gjør skikkelig mannfolkarbeid. Som bare en mann kan klare. Synes enkelte av hans holdninger passer bedre i 1918 enn i dagens samfunn. 

Anonymkode: 821b9...0e5

• Liker 14
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at Sølvi ikke ønsker at Kjetil skal få enda en kniv.

Men det er noe med måten hun snakker og gjør ting på, som får henne til.å fremstå veldig usympatisk.

Anonymkode: bbd1d...a7a

Det er nok fordi de andre fremstår som naive dumsnille lam som tatt ut fra søndagsskolen. Konkurranselyst og vinnerinstinkt blir da en sterk kontrast.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Little Pony skrev:

Heier på Karianne. Sølvi ryker fordi hverken hun eller Dineke har sjans på hinderløypa. Der tror jeg kanskje Kjetil er en klebb også. Satser Lene og kanskje Tonje er flinkest der. Karianne klarer det ikke så bra hvis hun kommer så langt.. Håper Sølvi velger Tonje, men da blir farmen veldig kjedelig igjen. Karianne er den eneste som fortjener å vinne synes jeg.

Nå pleier jo den hinderløypa å være den siste av tre konkurranser for å komme seg til semifinalen, så det er fint mulig å komme seg til både semifinalen og finalen uten den. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Mistet litt respekt for Kjetil denne episoden. Hadde det vært en annen han som var storbonde, hadde han uten tvil sabotert. Han saboterte jo det ene ukesoppdraget til Nicolay. 

Jeg er også lei av at han er så sykt opptatt av kjønn! Får inntrykk av at han ser ned på kvinner, undervurderer arbeidet de gjør fordi det "bare" er oppvask. Mens han, haneflokken blant hønene gjør skikkelig mannfolkarbeid. Som bare en mann kan klare. Synes enkelte av hans holdninger passer bedre i 1918 enn i dagens samfunn. 

Anonymkode: 821b9...0e5

Kunne ikke vært mer enig!

Anonymkode: 46d5f...3b4

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har gjeld, så om han vinner selger han vel premien for å nedbetale denne.

Ja, men nå var jeg ikke helt seriøs da😉

Skrevet
1 minutt siden, æøå* said:

Ja, men nå var jeg ikke helt seriøs da😉

Ok. :)

Skrevet
1 time siden, lalaB skrev:

Sølvi som sier Lene og Tonje har dobbel sjans til å vinne tenker ikke på at hun faktisk ble slått ut og har fått en ny sjans. Altså har hun fått to sjanser hun også! 

Ja men hun har jobbet for det. Det har ikke dem.

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda et tegn på at Lene å Tonje er uverdige vinnere. De er feige og tørr ikke stå på for det de mener før de er sikre på at førstekjempe valget er tatt. Da kommer svikerne frem i lyset å viser sine sanne sider.

Jeg forstår veldig godt at de ikke ønsker at Kjetil får en kniv. Men det er feigt å ikke være åpen om det slik Sølvi gjorde i starten. Håper Sølvi virkelig støtter opp all den praten å splitter lene og Tonje. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

Enig med deg.. de sier først at han fortjener den kniven og bla bla bla, mens med en gang førstekjempe er valgt så er flisa snudd. Den eneste som turte å si hva hun mente var Sølvi. Lene og Tonje er så grusomt feige! Håper virkelig hun velger en av dem til andrekjempe og at hun kommer tilbake igjen. Skjønner godt  at Kjetil er skuffa. Enn å få beskjed ETTER alt arbeid var ferdig at neida det er ingen som gidder likevel...snakker om falske kjerringer! 

Kjetil er den eneste verdige vinneren, uten tvil. 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 3
Skrevet

Skulle tro premien var en marsipangris så lite taktiske som de er der inne 🙉

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner godt  at Kjetil er skuffa. Enn å få beskjed ETTER alt arbeid var ferdig at neida det er ingen som gidder likevel...snakker om falske kjerringer! 

Kjetil er den eneste verdige vinneren, uten tvil. 

Sa Kjetil noe til Nicolay da han saboterte oppdraget hans?

• Liker 4
Skrevet

Ææææh, jeg glemte Farmen idag! Sølvi ble 1.kjempe? Skjedde det noe ellers?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, æøå* said:

Ææææh, jeg glemte Farmen idag! Sølvi ble 1.kjempe? Skjedde det noe ellers?

Sølvi prøver så godt hun kan å sabotere oppdraget.

Jeg liker henne ikke, men forstår godt hvorfor hun gjør det.

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa Kjetil noe til Nicolay da han saboterte oppdraget hans?

Nei men hadde han fått direkte spørsmål som kjerringene fikk idag, så hadde han vært mann nok til å sagt ifra. Det tørr ikke dem, så feige og umodne som de er. 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...