Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Peonjenta skrev:

Enig med Sølvi om at de andre er naive som "unner " Kjetil en ekstra kniv.  Det er jo som å gi bort seieren. Skjønner ikke at ikke flere vil sabotere.  De er jo ikke med får å få venner, de er der for å vinne en millionpremie. Er jo lett å sabotere, bare å støve til noe jævlig rett før mentor kommer.

Føler de smisker litt (Dineke og Karianne) for å ikke bli valgt til førstekjempe 😬

Anonymkode: a1b16...fcc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Summ skrev:

Har du vært i uvdal?

Nei, men jeg jeg har bodd på bøgda selv.  De er vel ikke et eget folkslag med adskilt kultur og levesett fra resten av den norske befolkningen, eller hva?   

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nei, men jeg jeg har bodd på bøgda selv.  De er vel ikke et eget folkslag med adskilt kultur og levesett fra resten av den norske befolkningen, eller hva?   

Nå drar du det jeg sier ut av sammenheng. Sa vel at landsbygden ligger 70 år tilbake i tid? 

Bor på bygden selv, men her er det ikke så adskilt fra resten av verden mtp normale butikker, osv.

• Liker 1
Skrevet

Tipper Kjetil vinner Farmen og gir premien bort til "prinsessene" sine😂

Stusser litt over at han ikke rullerte litt på hjelperne nå, og kanskje lot Karianne få oppleve markedet. Det er nesten så jeg funderer på om han har et reelt håp om å havne i senga med Lene og Tonje..

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, æøå* said:

Tipper Kjetil vinner Farmen og gir premien bort til "prinsessene" sine😂

Stusser litt over at han ikke rullerte litt på hjelperne nå, og kanskje lot Karianne få oppleve markedet. Det er nesten så jeg funderer på om han har et reelt håp om å havne i senga med Lene og Tonje..

Han har gjeld, så om han vinner selger han vel premien for å nedbetale denne.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper Karianne vinner....selv om hun kom inn som utfordrer, har jeg fått skikkelig sansen for henne 😊

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, xiaohuahua skrev:

Jeg er Mannemagneten, Jeg ser etter sex, romantikk og eventyr, jeg vil ha noen som er villig til å prøve nye ting med meg uavhengig av din sivilstatus, kontakt meg: ujeb.se/p8P1i

Javel. Rapportert

Skrevet

Hva skjedde, Kjetil ble storbonde, hvem tok han med seg`?

Skrevet
3 timer siden, Summ skrev:

Har du vært i uvdal, så du skjønner hva jeg snakker om? 

Jeg har vært i Uvdal ja, men lurer fortsatt på hva som er så høykulturelt med kjøpesenter?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Jytte skrev:

Hva skjedde, Kjetil ble storbonde, hvem tok han med seg`?

Lene og tonje.

Anonymkode: 2353e...3db

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lene og tonje.

Anonymkode: 2353e...3db

Ok, det tror jeg på. 

Skrevet

Håper Lene eller Tonje blir 2.kjempe! Drita lei de to nå! Helst Tonje siden hun virker som den sterkeste og mest kunnskapsrike av de to. Tipper Sølvi blir 1.kjempe og håper hun vinner kampen. Lene ryker nok ut tidlig i finaleuka uansett. Håper Karianne vinner hele skiten. Er møkkalei både Lene, Tonje, Kjetil, Sølvi og hele sulamitten. Dineke er artig og positiv, men en smuuule slitsom. 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man følger vel med videre i håp om at det skal ta seg opp en eller annen gang? 

Anonymkode: 55139...e3a

Men hvor lenge skal man følge med, for å vente og vente på at ting kanskje skal ta seg veldig opp igjen på ett eller annet tidspunkt? 

Anonymkode: 58439...73e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper Lene eller Tonje blir 2.kjempe! Drita lei de to nå! Helst Tonje siden hun virker som den sterkeste og mest kunnskapsrike av de to. Tipper Sølvi blir 1.kjempe og håper hun vinner kampen. Lene ryker nok ut tidlig i finaleuka uansett. Håper Karianne vinner hele skiten. Er møkkalei både Lene, Tonje, Kjetil, Sølvi og hele sulamitten. Dineke er artig og positiv, men en smuuule slitsom. 

Anonymkode: b614d...6a2

Ja, det er myyyyye lyd og latter og den latteren skjærer i ørene.  Også er ALT så utrolig "skjekt".   Kan ikke hun også være litt smågrinete som normale mennesker?

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ja, det er myyyyye lyd og latter og den latteren skjærer i ørene.  Også er ALT så utrolig "skjekt".   Kan ikke hun også være litt smågrinete som normale mennesker?

Ja men vi har jo da Kjetil som sutrer og surmuler i ca 20 minutter til sammen i hver Farmen-sending, så Dineke sitt gode humør er et kjærkommet avbrekk fra denne sutrepaven av en uvdøling. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Trulteskogen skrev:

Ja men vi har jo da Kjetil som sutrer og surmuler i ca 20 minutter til sammen i hver Farmen-sending, så Dineke sitt gode humør er et kjærkommet avbrekk fra denne sutrepaven av en uvdøling. 

Heia Kjetil! 

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heia Kjetil! 

Anonymkode: 1a0c3...aca

Heia Karianne! 

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sølvi har vært ganske klar på at hun vil at Tonje og Lene skal splittes, og syns de har fått en urettmessig fordel. Sølvi velger nok derfor en av de to.

Anonymkode: 1772d...972

Sølvi som sier Lene og Tonje har dobbel sjans til å vinne tenker ikke på at hun faktisk ble slått ut og har fått en ny sjans. Altså har hun fått to sjanser hun også! 

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For en barnslig måtte å reagere på. (Sølvi altså)

Skrevet

Nå skjønner Kjetil at han har vært en brikke for Tonje og Lene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...