Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:
  Skjul innhold

Så ble "prinsessene" fredet en uke til og er garantert til finale og slipper unna tvekamp igjen. 

Spoiler

Lene eller Dineke blir jo helt sikkert andrekjempe. Og er mange muligheter for at de kan føkke opp i semifinalen😁

Anonymkode: a1b16...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selv om jeg har mislikt Sølvi særdeles sterkt, må jeg innrømme at jeg akkurat nå heier litt på henne, og håper hun klarer å føkke opp ukesoppdraget. 

Begynner å bli litt ensformig denne evigvarende kjærlighetshistorien om Kjetil og hønene hans...

Endret av NullHull
  • Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Lene eller Dineke blir jo helt sikkert andrekjempe. Og er mange muligheter for at de kan føkke opp i semifinalen😁

Anonymkode: a1b16...fcc

Spoiler

Lene eller Tonje blir garantert andre kjempe. 

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet

Fy fader for en kjedelig sesong. Er jo bare de samme som har vært storbønder.. De samme som har vært i storbondehuset. De samme som har vært i tvekamp. Nikolai var vel i 2 eller 3 tvekamper, det samme med Kjetil. Irene er den eneste jenta som har vært førstekjempe. Hvis det blir en ny sesong neste år, håper jeg de spicer opp med en MYE bedre casting..  
Jeg tenker det blir enten Sølvi, Dineke eller Karianne som førstekjempe. Så velger førstekjempen Lene som andrekjempe. Og så håper jeg for guds skyld at Lene ryker ut. Er så lei henne nå.. 

Ble skikkelig skuffa over storbondevalget. Hadde vært morsommere om han hadde valgt enten Sølvi eller Karianne som storbonde denne uka. 

Av de som er igjen nå, håper jeg faktisk at Karianne vinner hele driten. Til tross for at hun kom inn mye senere. 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 14
Skrevet
9 timer siden, Trulteskogen skrev:

Jeg drar iallefall ikke til Uvdal etter å ha sett Kjetil på TV! Så mye for å evne reklamere for hjembygda si!

"Kom te Uvdal, her finns det dritkjipe mannfolk som e så livredde for dissa jentun"!

Er det vanlig med kvinnenedsettende holdninger blant befolkninga på Uvdal eller er det bare et Kjetil-fenomen? Kanskje han har latt seg inspirere av Farmen-Andreas.

Så Kjetil og Nikolai på god morgen norge. Det er ikke langt unna 28-år gamle Kjetil og en hvilken som helst gjennomsnittlig 6-åring gutt som er redd for jentelus og synes jenter er eeeekle. Han snakket i det vide og brede om hvor kjedelig det var for ham å være eneste gutt igjen på gården, stuck med de kjedelige jentene. Han hadde jo mistet sin beste kamerat. Og hva var det som bandt de sammen? Jo, at de som gutter hadde det morsomt på jentenes bekostning ved å latterliggjøre jentene. 

Jeg skjønner godt at en slik kvinnenedlatende fyr synes det er kjipt å bli igjen med en gruppe mennesker han ikke klarer respektere. Må være forferdelig kjedelig å være Kjetil. 28 år gammel og får røde øreflipper bare ei jente smiler til ham. Samtidig synes han det beste i verden er å drite ut jenter fordi de ikke er like sterke osm gutter. Og å være alene sammen med jenter? Nei, det kjedelig (skummelt) det!

Merkelig av en voksen mann å ikke klare glemme kjønnsperspektivet i 5 minutter. På tide å lære seg å se mennesker, istedenfor bare kjønn. 

Ro ned. 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Summ skrev:

Er i Rødberg og Uvdal fler ganger i året, er jo bare gårddrift, bilcross og slikt som står i hodet på folk. Er jo uten tvil landsbygd, som er gammeldags. Er jo fler mil til nærmeste kjøpesenter, er jo ingen normale klesbutikker eller noe. Ser jo helt fælt ut å leve slik. 

Å nei å nei 😂 Hvordan kan man finne på å leve slik?:-o 

• Liker 5
Skrevet

Fantastisk ukesoppdrag! Kjetil og de rosarøde øreflippene hans bare fordi han må synge og kle seg ut litt :hoho:

Skrevet

Tipper Kjetil velger Sølvi som førstekjempe. Som igjen velger Dineke som andrekjempe. Tror hun anser de andre jentene som sterkere fysisk.

Skrevet

Hvem ble storbonde? :) 

Anonymkode: d8789...7a3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem ble storbonde? :) 

Anonymkode: d8789...7a3

Kjetil

Anonymkode: 46d5f...3b4

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy fader for en kjedelig sesong. Er jo bare de samme som har vært storbønder.. De samme som har vært i storbondehuset. De samme som har vært i tvekamp. Nikolai var vel i 2 eller 3 tvekamper, det samme med Kjetil. Irene er den eneste jenta som har vært førstekjempe. Hvis det blir en ny sesong neste år, håper jeg de spicer opp med en MYE bedre casting..  
Jeg tenker det blir enten Sølvi, Dineke eller Karianne som førstekjempe. Så velger førstekjempen Lene som andrekjempe. Og så håper jeg for guds skyld at Lene ryker ut. Er så lei henne nå.. 

Ble skikkelig skuffa over storbondevalget. Hadde vært morsommere om han hadde valgt enten Sølvi eller Karianne som storbonde denne uka. 

Av de som er igjen nå, håper jeg faktisk at Karianne vinner hele driten. Til tross for at hun kom inn mye senere. 

Så slutt å følg med på dett tullet da vel!    

Hva er egentlig poenget med å følge med på en TV-serie, bare for å klage og sutre over hvor forbanna kjedelig det er? Ett ganske merkelig fenomen det der. Folk som klager mest, er også blant de mest ivrige til å følge med...          

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig poenget med å følge med på en TV-serie, bare for å klage og sutre over hvor forbanna kjedelig det er? Ett ganske merkelig fenomen det der. Folk som klager mest, er også blant de mest ivrige til å følge med...          

Man følger vel med videre i håp om at det skal ta seg opp en eller annen gang? 

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så sinna da 😂 Må jo få lov til å si hva jeg mener i tråden der vi diskuterer Farmen. Eller er det bare positive ting som er lov til å skrive her? 🤔

Som AB e3a skriver, jeg følger med i håp om at det skal ta seg opp en eller annen gang. Det har innimellom vært enkelte ting som har vært morsomt, men sett i forhold til tidligere sesonger, syns jeg dette er den svakeste sesongen. Det må jo være lov til å mene det? Jeg kan aldri før huske en sesong hvor det kun har vært 3-4 storbønder gjennom hele oppholdet. (Mulig det har vært flere altså, men inntrykket er at det stort sett har vært de samme). Jeg mener at de har bomma litt i år med b.la castingen, og da bruker jeg min fulle rett til å si det. Torpet derimot, det har vært en forfriskende variasjon fra andre år, så der traff de hvertfall meg! Håper Torpet er noe de vil ta med seg videre i eventuelle senere sesonger! 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Sizz- skrev:

Å nei å nei 😂 Hvordan kan man finne på å leve slik?:-o 

Du mener det er sunt for et barn å vokse opp i en landsbygd som ligger 70 år tilbake i tid??

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Du mener det er sunt for et barn å vokse opp i en landsbygd som ligger 70 år tilbake i tid??

Man lever ikke 70 år tilbake i tid bare fordi man ikke har et kjøpesenter vegg i vegg med der man bor.   Ingen unge i Norge lever tilbake i tid.  Det er nokså likt for bygdinger som for Oslofolk. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Hva er det som er så fint med og vokse opp på et kjøpesenter?

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Gullik skrev:

Tipper Kjetil velger Sølvi som førstekjempe. Som igjen velger Dineke som andrekjempe. Tror hun anser de andre jentene som sterkere fysisk.

Sølvi har vært ganske klar på at hun vil at Tonje og Lene skal splittes, og syns de har fått en urettmessig fordel. Sølvi velger nok derfor en av de to.

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 4
Skrevet

Enig med Sølvi om at de andre er naive som "unner " Kjetil en ekstra kniv.  Det er jo som å gi bort seieren. Skjønner ikke at ikke flere vil sabotere.  De er jo ikke med får å få venner, de er der for å vinne en millionpremie. Er jo lett å sabotere, bare å støve til noe jævlig rett før mentor kommer.

• Liker 11
Skrevet
40 minutter siden, Apis skrev:

Hva er det som er så fint med og vokse opp på et kjøpesenter?

Har du vært i uvdal, så du skjønner hva jeg snakker om? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Peonjenta skrev:

Man lever ikke 70 år tilbake i tid bare fordi man ikke har et kjøpesenter vegg i vegg med der man bor.   Ingen unge i Norge lever tilbake i tid.  Det er nokså likt for bygdinger som for Oslofolk. 

Har du vært i uvdal?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...