Apis Skrevet 25. november 2018 #3021 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, Testosteron skrev: Ja. Jeg er enig med deg. Han hadde et godt forhold til Dineke, og det kan godt hende han tenker at han vil sikre henne finaleukeplass ved å gi henne oppdraget som storbonde. Jeg håper likevel han gir oppdraget til Karianne, for jeg liker henne best av de som er igjen. Karianne er favoritten min nå også, vi trenger slike kunstriske folk, så syntes jeg en verdig Farmen vinner har minst en tvekamp på lista, slik hun har, 5
Summ Skrevet 25. november 2018 #3022 Skrevet 25. november 2018 Uansett hvem som blir storbonde nå, blir det jo uten tvil sabotasje.. de har masse mat, og ingen vil vel gi fler en kniv nå...
Hamhamham Skrevet 25. november 2018 #3023 Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, Wilmus skrev: Enig! Da jeg brakk ribbeina lå jeg og vrei meg i muskelspasmer i flere døgn. Tror lite på at har har klart å jobbe flere uker med ribbeinsbrudd uten å røpe det. Brist skal være verre enn brudd. Men det kan jo ha vært en taktikk, å lyve for å rettferdiggjøre overfor Nikolai at han likevel ikke ville møte ham i tautrekking.
Hamhamham Skrevet 25. november 2018 #3024 Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville vært idiotisk av Kjetil å pushe for guttekamp denne uka hvis han var interessert i noe slikt. Om de begge hadde kommet til finalen med en slik avtale, ville de hatt 66% sjanse for å ta premien. Nå har de 33% sjanse. Kjæresteparet derimot har 66% sjanse. Enn så lenge, i hvert fall. Anonymkode: 0847a...bd7 Kan du vise regnestykkene som fører fram til disse prosentene?
Hamhamham Skrevet 25. november 2018 #3025 Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 66% i semien, mente jeg selvfølgelig. 100% i finalen. Anonymkode: 0847a...bd7 Ok, dersom de kommer til semien, altså. Men det forutsetter uniform sannsynlighet for alle deltakere, og det er nok ikke helt fornuftig, det er snakk om konkurranse hvor ferdigheter og kunnskaper samt ev. finalekniver på forhånd gjelder, ingen loddtrekning.
Hamhamham Skrevet 25. november 2018 #3026 Skrevet 25. november 2018 1 time siden, Testosteron skrev: Kniven er verdt 1 poeng i selve finalen. Den som først får 10 poeng i kunnskapskonkurransen, vinner Farmen 2018. Å ha en eller flere kniver gir deg et forsprang Nei, det er vel inntil ti oppgaver i finalen, så man trenger ikke nå ti poeng, den som har flest når oppgavene er ferdige vinner, dersom ingen har oppnådd ti. Om man hadde behøvd ti poeng for å vinne, så hadde vel Laila og Sophie fra 2016-sesongen stått der fremdeles, de svarte jo feil på nesten alt, greide ikke å slå en dobbel halvstikk engang.
tonebelinda Skrevet 26. november 2018 #3027 Skrevet 26. november 2018 Håper ikke Nicolai har valgt Kjetil, Lene eller Tonje til storbonde uka som kommer. Nå er det på tide at Tonje eller Lene kommer i kamp! 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3028 Skrevet 26. november 2018 41 minutter siden, tonebelinda skrev: Håper ikke Nicolai har valgt Kjetil, Lene eller Tonje til storbonde uka som kommer. Nå er det på tide at Tonje eller Lene kommer i kamp! Garantert valgt Kjetil. Kjetil velger verken Lene eller Tonje som 1kjempe, men en av dem blir nok valgt som 2.kjempe uansett. Anonymkode: c7a37...ee9 5
Hamhamham Skrevet 26. november 2018 #3029 Skrevet 26. november 2018 D 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garantert valgt Kjetil. Kjetil velger verken Lene eller Tonje som 1kjempe, men en av dem blir nok valgt som 2.kjempe uansett. Anonymkode: c7a37...ee9 Tror mest på det, men verken Dineke og heller ikke Sølvi er helt utenkelig. Sølvi er jo ingen konkurrent for Nicolai lenger når han selv er ute, og Sølvi valgte som kjent Nikolai til storbonde da hun ble utslått. Kjetil er ikke i faresonen uansett, og med Sølvi eller Dineke som storbonde er sjansen stor for at enten Tonje/Lene blir førstekjempe, noe som selvsagt ville vært greit for Nikolai, både i mangel på alternativer og fordi det var nettopp Tonje som sendte ham ut i kamp nå. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3030 Skrevet 26. november 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper Søvi ryker. Får frysninger av henne.. Anonymkode: cb965...131 Jeg er så enig! Spesielt etter at hun kom inn igjen. Anonymkode: bbd1d...a7a 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3031 Skrevet 26. november 2018 (endret) Er det bare meg, eller minner Tonje litt om tidligere SP-leder Anne Enger Lahnstein? Begge er litt usymmetriske i ansiktet, avstanden fra munnviken til øyet er liksom nesten dobbelt så stor på den ene siden enn den andre. Bare at det er motsatt side for de to, da. Anonymkode: 64831...0bf Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Endret 27. november 2018 av Edie 8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3032 Skrevet 26. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller minner Tonje litt om tidligere SP-leder Anne Enger Lahnstein? Begge er litt usymmetriske i ansiktet, avstanden fra munnviken til øyet er liksom nesten dobbelt så stor på den ene siden enn den andre. Bare at det er motsatt side for de to, da. Anonymkode: 64831...0bf Alt dere legger merke til....😅 Anonymkode: 1a0c3...aca 12
Ronaldo85 Skrevet 26. november 2018 #3033 Skrevet 26. november 2018 Tror dere ikke Dineke får det siste frikortet? For meg er det mest logisk at det blir henne. Nikolai har ytret irritasjon over Tonje og Lenes noe uærlige spill i ettertid og tviler på han vil gi dem enda en fordel, og det har lite i seg å velge Kjetil som storbonde siden han uansett er sikret. Kan han overraske og velge Karianne eller Sølvi? 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3034 Skrevet 26. november 2018 Jeg ønsker nesten at Nikolai ville gi Karianne sjansen. Det blir lite poeng i å velge Kjetil og Nikolai har vel ikke hatt det tetteste båndet med Lene og Tonje. (I år er faktisk det første året jeg synes det ville helt ok at en utfordrer vinner- det er vanskelig å finne noen favoritter denne sesongen). Anonymkode: 55629...96d 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3035 Skrevet 26. november 2018 Jeg tror Nikolai har valgt Dineke som storbonde. Tonje eller Lene blir nok enten førstekjempe eller andrekjempe. Anonymkode: 66317...02b 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3036 Skrevet 26. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker nesten at Nikolai ville gi Karianne sjansen. samme her.....jeg liker veldig godt tonje også men fordelen hu og lene har hatt gir meg en bismak i munnen. karianne har også vært i tvekamp så heier litt på henne allså Anonymkode: 49d9a...241 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #3037 Skrevet 27. november 2018 Uansett hvem som blir storbonde HÅPER jeg at Sølvi blir førstekjempe og ryker ut! Anonymkode: bbd1d...a7a 6
Jytte Skrevet 27. november 2018 #3038 Skrevet 27. november 2018 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker nesten at Nikolai ville gi Karianne sjansen. Det blir lite poeng i å velge Kjetil og Nikolai har vel ikke hatt det tetteste båndet med Lene og Tonje. (I år er faktisk det første året jeg synes det ville helt ok at en utfordrer vinner- det er vanskelig å finne noen favoritter denne sesongen). Anonymkode: 55629...96d 14 timer siden, AnonymBruker skrev: samme her.....jeg liker veldig godt tonje også men fordelen hu og lene har hatt gir meg en bismak i munnen. karianne har også vært i tvekamp så heier litt på henne allså Anonymkode: 49d9a...241 Håper han velger Karianne. Lene og Tonje har fordeler de har nytt godt av under hele oppholdet. Dineke har en latter jeg ikke liker og som irriterer meg. Som storbonde ble hun for mye for skjermen min. Sølvi har en personlighet som virker kald, men hun kan være en helt annen irl. Å velge Kjetil som har en finalekniv, ?, vil kanskje føre til at de boikotter oppdraget og får mindre mat til uka. Han er jo uansett inne. Som eneste hane, synes litt synd på han siden ikke jeg er der og kan erte han litt. Jeg håper han eller Karianne vinner. Lene og Tonje har hatt det for enkelt for lenge, de har hatt hverandre og har en ekstra vinnersjanse de andre står uten. Hvorfor blir Lene betraktet som svak i en kamp? Edit. Hvem er det som ikke har vært i kamp på farmen? Jeg har ikke sett alle episodene. Endret 27. november 2018 av Jytte
Edie Skrevet 27. november 2018 #3039 Skrevet 27. november 2018 Ryddet for avsporinger, brukerdebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, adm.
Meadow Skrevet 27. november 2018 #3040 Skrevet 27. november 2018 Lene, Tonje og Dineke har ikke vært i kamp. Håper Nikolai velger Karianne! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå