Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Wilmus skrev:

Enig! Da jeg brakk ribbeina lå jeg og vrei meg i muskelspasmer i flere døgn. Tror lite på at har har klart å jobbe flere uker med ribbeinsbrudd uten å røpe det.

Det husker jeg mormor gjorde også. Da min mann brakk et par ribbein kunne man nesten ikke se det på han. Folk er forskjellige 😉

Anonymkode: 2834a...6b7

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Wilmus skrev:

Enig! Da jeg brakk ribbeina lå jeg og vrei meg i muskelspasmer i flere døgn. Tror lite på at har har klart å jobbe flere uker med ribbeinsbrudd uten å røpe det.

Sambo bristet 3 ribbebein, han taklet det fint. Menst jeg som brakk 1 ribbebein trodde jeg skulle dø av Smerter. Folk er forskjellige 😊

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det husker jeg mormor gjorde også. Da min mann brakk et par ribbein kunne man nesten ikke se det på han. Folk er forskjellige 😉

Anonymkode: 2834a...6b7

😂😂

Skrevet
On 11/24/2018 at 1:14 PM, Jytte said:

Mistenker at han og Nico lager en avtale om at de deler premien samme hvem som ryker ut.

Ville vært idiotisk av Kjetil å pushe for guttekamp denne uka hvis han var interessert i noe slikt. Om de begge hadde kommet til finalen med en slik avtale, ville de hatt 66% sjanse for å ta premien. Nå har de 33% sjanse.

Kjæresteparet derimot har 66% sjanse. Enn så lenge, i hvert fall.

Anonymkode: 0847a...bd7

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sambo bristet 3 ribbebein, han taklet det fint. Menst jeg som brakk 1 ribbebein trodde jeg skulle dø av Smerter. Folk er forskjellige 😊

Anonymkode: c7a37...ee9

Jeg merket stor forskjell på brist og brudd. Bristet først da jeg datt ned kjellertrappa. Hadde vondt, men fungerte fint i noen dager. Så, tre dager senere skulle jeg bare bøye meg etter noe, og da knakk de. Jeg hørte det smalt, og ble liggende og hive etter pusten..Å fytti katta,så jævelig det var.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville vært idiotisk av Kjetil å pushe for guttekamp denne uka hvis han var interessert i noe slikt. Om de begge hadde kommet til finalen med en slik avtale, ville de hatt 66% sjanse for å ta premien. Nå har de 33% sjanse.

Kjæresteparet derimot har 66% sjanse. Enn så lenge, i hvert fall.

66% i semien, mente jeg selvfølgelig. 100% i finalen.

Skrevet

Må flire litt av frisyren til Gaute :kaklehone:

• Liker 2
Skrevet

Hvem velger Nikolai som storbonde? Hvem var hans beste venn? Kjetil eller Dineke? Jeg håper han ikke velger Kjetil, for Kjetil kommer nok ikke til å velge Tonje eller Lene som førstekjemper.

• Liker 1
Skrevet

Misliker Lene mer og mer. Syns hun kunne holdt seg for god til å si at det er en kunst å ha slippet tvekamp og derfor er hun en verdig vinner. Realiteten er at dem har alltid hatt dobbel sjanse samtidig som Tonje har reddet Lene flere ganger ved å velge guttekamp. Forstår om hun virkelig hadde spilt spillet å kommet videre på den måten. Men det er ikke tilfellet. 

Personlig etter min mening er det de som virkelig har kjempet i farmen som fortjener finale. Jeg liker ikke Sølvi men hun har fortjent plassen sin. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Hvem velger Nikolai som storbonde? Hvem var hans beste venn? Kjetil eller Dineke? Jeg håper han ikke velger Kjetil, for Kjetil kommer nok ikke til å velge Tonje eller Lene som førstekjemper.

Uansett blir det Lene i kamp tror jeg da hun er svak. Kjetil hadde valgt Sølvi som førstekjempe og Sølvi hadde splittet Tonje og lene. Dineke hadde valgt Sølvi hun også da hun er en sterk motstander. Så jeg tror uansett at Lene ender opp i kamp. 

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Testosteron said:

Kjetil er jo imun, så det er jo ikke noe poeng i å velge han. Så da tipper jeg det blir Dineke. Hun har heller ingen kniv...

Anonymkode: 19045...049

• Liker 1
Skrevet

Hva skal de bruke den kniven til i finaleuka?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjetil er jo imun, så det er jo ikke noe poeng i å velge han. 

Anonymkode: 19045...049

Det er et godt poeng, men det handler ikke bare om å bli immun. Det handler også om å kunne vinne en kniv til, og det handler om å vise at man har satt pris på den andre. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Hva skal de bruke den kniven til i finaleuka?

Kniven er verdt 1 poeng i selve finalen. Den som først får 10 poeng i kunnskapskonkurransen, vinner Farmen 2018. Å ha en eller flere kniver gir deg et forsprang

Skrevet

Blir flau av Lene.. Eneste hun hae gjort riktig på veien, er å være venn med Irene! Er jo Irene som har valgt 2. Kjempe hver gang. Og de andre gangene har det vært guttekamper, som kjæresten har hjulpet henne 2 ganger med å ordne nå.. 

føler liksom ikke at hun er veldig verdig vinner...

• Liker 9
Skrevet

Noen fler som har lagt merke til hvor mye Lene høres ut som Alex i Kongsvik?😂

• Liker 12
Skrevet
34 minutter siden, Testosteron skrev:

Det er et godt poeng, men det handler ikke bare om å bli immun. Det handler også om å kunne vinne en kniv til, og det handler om å vise at man har satt pris på den andre. 

Storbonden får jo bare kniv hvis ingen saboterer, og det er vel sannsynligheten stor for med Kjetil som storbonde. Han er i mine øyne favoritt til å vinne, og ingen har vel da lyst til å gi han en kniv til. De har jo også masse mat denne uka, så det er nok ikke krise hvis det blir lite penger neste gang. Jeg tror derfor Dineke blir storbonde. Nicolai var nok interessert i å både sikre henne en plass i finaleuka. 

Anonymkode: 1772d...972

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Storbonden får jo bare kniv hvis ingen saboterer, og det er vel sannsynligheten stor for med Kjetil som storbonde. Han er i mine øyne favoritt til å vinne, og ingen har vel da lyst til å gi han en kniv til. De har jo også masse mat denne uka, så det er nok ikke krise hvis det blir lite penger neste gang. Jeg tror derfor Dineke blir storbonde. Nicolai var nok interessert i å både sikre henne en plass i finaleuka. 

Anonymkode: 1772d...972

Ja. Jeg er enig med deg. Han hadde et godt forhold til Dineke, og det kan godt hende han tenker at han vil sikre henne finaleukeplass ved å gi henne oppdraget som storbonde. Jeg håper likevel han gir oppdraget til Karianne, for jeg liker henne best av de som er igjen.

• Liker 2
Skrevet

Håper Søvi ryker. Får frysninger av henne..

Anonymkode: cb965...131

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...