Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, æøå* skrev:

2 gutter med en arm vinner over 3 jenter i tautrekking..De prøvde til og med med 4 jenter på slutten der, uten at det hjalp.

De hadde bare godt av å tape litt, de feministene;) 

Endret av Sizz-
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Nikolai og Kjetil er omtrent jevnbyrdige i alle øvelsene, og dermed spiller det ingen rolle hvem av dem som ble førstekjemper.

Skrevet
8 minutter siden, Testosteron skrev:

Jeg tror Nikolai og Kjetil er omtrent jevnbyrdige i alle øvelsene, og dermed spiller det ingen rolle hvem av dem som ble førstekjemper.

Kjetil er vokst opp på gård, så han bør vel være bedre i kunnskap. Det er absolutt den grenen han bør velge nå, siden han også har brekt ribbeina. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lene er jo en av de mindre og antakelig svakeste der inne, i tillegg ønsker vel de andre helst å splitte Lene og Tonje nå. Det hadde derfor vært svært sannsynlig at Lene ble andrekjempe denne uken, dersom det hadde blitt jentekamp. Jeg tror heller ikke det finnes en gren hvor Lene er bedre enn Sølvi og Karianne. Mulig hun ville slått Dineke i noe, men Dineke ville uansett ikke blitt førstekjempe, for hun er ikke en sterk konkurrent. Nå er dessuten minst én av Lene og Tonje sikret finaleuka, fordi neste uke er siste ordinære uke.

Dersom ingen av dem blir valgt som storbonde i neste uke, så kan en av dem bli valgt som førstekjempe da. Dermed får de heller ikke muligheten til å velge gren som de kanskje kan ha mulighet til å vinne i. 

Men hadde lespene valgt jente-kamp denne uken, så ville iallefall en av dem vært helt immun mot å havne i tvekamp. I tillegg ville den andre iallefall hatt muligheten til å velge gren som eventuell andrekjempe... 

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Sizz- skrev:

De hadde bare godt av å tape, de feministene;) 

Altså, det har vært veldig fokus på kjønnskamp denne sesongen. Litt for mye 2018-holdninger i 1918. Kvinnene skal vel strengt tatt være glad de har litt medbestemmelse med tanke på tidsepoken de er i..😄

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom ingen av dem blir valgt som storbonde i neste uke, så kan en av dem bli valgt som førstekjempe da. Dermed får de heller ikke muligheten til å velge gren som de kanskje kan ha mulighet til å vinne i. 

Men hadde lespene valgt jente-kamp denne uken, så ville iallefall en av dem vært helt immun mot å havne i tvekamp. I tillegg ville den andre iallefall hatt muligheten til å velge gren som eventuell andrekjempe... 

Anonymkode: 58439...73e

Hvorfor er det du foreslår noe bedre? Dette er kun én tvekamp igjen etter guttekampen, noe som betyr at i hvert fall én av dem garantert er i finaleuka. Sannsynligvis blir Sølvi førstekjempe neste uke, siden hun er den sterkeste konkurrenten. Hvis én av dem allikevel skulle bli førstekjempe neste uke, så er det jo bare å velge Dineke som andrekjempe, for hun er vel ikke favoritt i noen gren. 

Skrevet
1 minutt siden, æøå* skrev:

Altså, det har vært veldig fokus på kjønnskamp denne sesongen. Litt for mye 2018-holdninger i 1918. Kvinnene skal vel strengt tatt være glad de har litt medbestemmelse med tanke på tidsepoken de er i..😄

Ja skulle man dratt det helt ut så kunne de jo såklart kuttet ut stemmeretten, kledd kvinnene i gammeldagse klær og skaut og plassert dem kun på kjøkken og som tjenestepiker og budeier. Men, vet ikke hvor mange søkere tv2 hadde fått da;) 

Andreas hadde nok sikkert vært rask til å søke på nytt da:p 

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Sizz- skrev:

Ja skulle man dratt det helt ut så kunne de jo såklart kuttet ut stemmeretten, kledd kvinnene i gammeldagse klær og skaut og plassert dem kun på kjøkken og som tjenestepiker og budeier. Men, vet ikke hvor mange søkere tv2 hadde fått da;) 

Jeg tuller egentlig mest, men det er ikke mye av programmet som er "1918"-aktig. Tidsriktige klær burde jo vært mulig, iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Hvem ble 1. Kjempe?

Anonymkode: b8116...12c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ble 1. Kjempe?

Anonymkode: b8116...12c

Nicolai

Spoiler

Skrevet
1 time siden, Sizz- skrev:

Kvinner hadde stemmerett i 1918. Kvinnene hadde ikke spesielt gammeldagse klær. De var stort sett ganske komfortable.

Bilder av mote 1900 tallet

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, EvaLena skrev:

Håper Tonje tør å ta en jentekamp, men hu har ikke baller til det i ordets rette forstand.

Jeg håper ikke Tonje eller Lene vinner. Jeg skjønner ikke at de har klart å unngå kamp hittil.

Dineke (skreiv jeg riktig?) har heller ikke vært i kamp. 

Anonymkode: 8bb0e...f57

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror heller ikke det finnes en gren hvor Lene er bedre enn Sølvi og Karianne.

Hun hadde jo lett tatt Karianne i melkespann, i hvert fall.

Etter å ha sett Karianne med hammeren vil jeg tro slegge også er et brukbart alternativ.

Anonymkode: 0847a...bd7

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde jo lett tatt Karianne i melkespann, i hvert fall.

Etter å ha sett Karianne med hammeren vil jeg tro slegge også er et brukbart alternativ.

Anonymkode: 0847a...bd7

Karianne trener jo tung styrke, så hun må da være ganske sterk i armene.

• Liker 2
Gjest Skyggejenta
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når tid skal Gaute pule neste deltaker?

Anonymkode: db656...06e

Han er sammen med en fra Farmenredaksjonen nå, hvis jeg ikke husker helt feil. :)

Skrevet
Spoiler

Gaute er en rundbrenner

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Gaute er en rundbrenner

Pøh! Gaute er en hedersmann! En smukkas av de sjeldne! Du er bare misunnelig fordi du ikke er like kjekk og bemusklet som han! 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pøh! Gaute er en hedersmann! En smukkas av de sjeldne! Du er bare misunnelig fordi du ikke er like kjekk og bemusklet som han! 

Anonymkode: b614d...6a2

Han han ikke et pent ansikt. 

Skrevet
På 21.11.2018 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Kjetil er vokst opp på gård, så han bør vel være bedre i kunnskap. Det er absolutt den grenen han bør velge nå, siden han også har brekt ribbeina. 

Det med ribbeinsbrudd tror jeg fint lite på. Kjetil er såpass feig at han kan lyve på seg det ene med det andre. Han er redd for å bli slått av Nikolai i en fysisk kamp, ergo må han finne på noe for å legitimere at han velger kunnskap. 

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Trulteskogen skrev:

Det med ribbeinsbrudd tror jeg fint lite på. Kjetil er såpass feig at han kan lyve på seg det ene med det andre. Han er redd for å bli slått av Nikolai i en fysisk kamp, ergo må han finne på noe for å legitimere at han velger kunnskap. 

Forsto det slik at det hadde vært leger inne på gården som har bekreftet det, synst jeg så en artikkel om det på tv2. 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...