Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Gjest Skyggejenta
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dem vet å spille spillet rett. Er jo det det handler om. 

Anonymkode: c7a37...ee9

Det er det som er realityshow. Et realityshow uten spill hadde vært rart. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til syvende å sist spiller det vel nada nix om dem er ett par, da konkurerer dem mot hverandre og dem som har mest kunnskap/fysisk sterk vinner. 

Du ser Ikke fordelene de har hatt der inne ved og være to om alt?

de har to sjangser i finalen og.

sjukt dårlig gjort mot de andre deltagerene i år og jævlig feigt gjort

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Er kvinnfolkene virkelig så stokk stein dumme at de tror på denne "forbannelsen" i skogen? 

Eller får deltakerne beskjed av TV 2 om hva de skal si for å gjøre det mest mulig "dramatisk" på TV? 

Anonymkode: 58439...73e

De tenkte vel helst at det kanskje kunne få noen negative konsekvenser for dem om de ikke tok brevet på "alvor".

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Sprettballen66 skrev:

Jo, klart det. Men til syvende å sist spiller det ingen rolle. Er jo tv2 man da skal bli sure på 😂 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Sprettballen66 skrev:

Like feig de gangene andre har vært med som har vært i slekt feks? 

Anonymkode: 66317...02b

Gjest Skyggejenta
Skrevet
3 timer siden, Sizz- skrev:

Synes strengt tatt ikke at vi eller de andre deltakerne har noe med hvem de er kjæreste med og ikke. Det angår ærlig talt deres privatliv og intet annet. Synes det er helt greit at de har holdt dette hemmelig. Det finnes da verre ting og verre måter å spille spill på, så dette synes jeg faktisk er ganske uskyldig og syns ikke de skal få noe hets for det. Dumt at noen skal bli så snurt. 

Har ikke noe i mot dem personlig eller hvem de har følelser for. De har hatt en hemmelig allianse og en slags trygghet i motsetning til de andre før de kom inn på gården. Det er det som blir litt urettferdig mot de andre. Men noen private forhold har vært på gården før. Far og datter for mange år siden. Det jeg mener er at de Lene og Tonje har større fordel enn andre når man kjenner noen fra før.

Gjest thejohan
Skrevet (endret)
39 minutter siden, Sprettballen66 skrev:

Ja, så fordelene ved og være ett par fortsetter og fortsetter.

lesbene kommer til finaleuka grunnet sin relasjon og da vinner en av dem.

alle mann alle lurt av de to og står med lang nese etter finalen!

Har du noe imot at de er kjærester? 

Endret av thejohan
Skrevet
4 minutter siden, Skyggejenta skrev:

Har ikke noe i mot dem personlig eller hvem de har følelser for. De har hatt en hemmelig allianse og en slags trygghet i motsetning til de andre før de kom inn på gården. Det er det som blir litt urettferdig mot de andre. Men noen private forhold har vært på gården før. Far og datter for mange år siden. Det jeg mener er at de Lene og Tonje har større fordel enn andre når man kjenner noen fra før.

Det har faktisk vært ganske mange, nærmere bestemt i halvparten av alle sesongene. Det har vært far og datter, stefar og stedatter, mor og sønn, tvillingbrødre, søstre, ektepar og nå et lesbisk par. Tonje og Lene er altså relasjon nr.7 inne på Farmen. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Skyggejenta skrev:

Det har faktisk vært ganske mange, nærmere bestemt i halvparten av alle sesongene. Det har vært far og datter, stefar og stedatter, mor og sønn, tvillingbrødre, søstre, ektepar og nå et lesbisk par. Tonje og Lene er altså relasjon nr.7 inne på Farmen. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har og vært et homofiltpar, den gangen Gaute vant,

Anonymkode: a4049...d75

Gjest Skyggejenta
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de andre har kanskje ikke lyvet om det, holdt det tilbake? Husker ikke alle sesongene tilbake.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like feig de gangene andre har vært med som har vært i slekt feks? 

Anonymkode: 66317...02b

Overhode ikke. Det har vært kjent, samt en av hvert kjønn.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Skyggejenta skrev:

Men de andre har kanskje ikke lyvet om det, holdt det tilbake? Husker ikke alle sesongene tilbake.

Lene og Tonje har heller ikke løyet om det. De har bare ikke fortalt det.

Når det gjelder tvekamp så sa Kjetil at han ville i kamp mot Nikolay for å få han ut. Kanskje han ber storbonde om å velge Noko som førstekjempe så kan Kjetil velge gren. 

Anonymkode: 8bb0e...f57

• Liker 2
Skrevet

For første gang i historien gadd jeg ikke å se en farmenepisode ferdig. 

• Liker 6
Gjest Skyggejenta
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lene og Tonje har heller ikke løyet om det. De har bare ikke fortalt det.

Når det gjelder tvekamp så sa Kjetil at han ville i kamp mot Nikolay for å få han ut. Kanskje han ber storbonde om å velge Noko som førstekjempe så kan Kjetil velge gren. 

Å ikke fortelle er omtrent det samme som å lyve ... men skal ikke bidra til mer avsporing ...

Skrevet
10 minutter siden, Skyggejenta skrev:

Å ikke fortelle er omtrent det samme som å lyve ... men skal ikke bidra til mer avsporing ...

Da lyver alle, for ingen bretter ut alt om privatlivet sitt, hverken på Farmen og ellers. 

• Liker 6
Gjest Skyggejenta
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lyver alle, for ingen bretter ut alt om privatlivet sitt, hverken på Farmen og ellers. 

Jeg sa, "omtrent" det samme som å lyve. Det er også forskjell på å være med i et realitykonsept og det å være i virkeligheten. Og selvfølgelig er det viktig å holde noe for seg selv, men når man er med i et realitykonsept ville det jo bli avslørt før eller senere. Bare det jeg vil ha frem til.

Skrevet

Mangler jo totalt personligheter der inne nå, personer med x-faktor, Kjenner Farmen ble totalt uinteressant etter at Irene og Lasse forsvant, Nå håper jeg den eneste koselige deltakeren som er igjen, Karianne vinner 

• Liker 7
Skrevet

Syns det er litt rart at Dineke som voksen dame ikke klarer å si kj-lyd.  Skjetil, Skjekt.  Men det er ganske typisk stavangerdialekt da.....

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, Peonjenta skrev:

Syns det er litt rart at Dineke som voksen dame ikke klarer å si kj-lyd.  Skjetil, Skjekt.  Men det er ganske typisk stavangerdialekt da.....

Det er dessverre flere enn henne som ikke klarer å si de lydene korrekte :(  For å ta det med dialekt, da. Bergensere sliter også med de lydene. Hvorfor, det forstår jeg ikke 😛  Er jo ikke så forbanna vanskelig? 😂  De lydene kommer dessverre til å dø ut med de neste generasjonene, og det syns jeg er utrolig synd for språket vårt! Jeg vil ikke gå rundt med noen gullskjede rundt halsen :P Gullkjede, derimot!

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...