Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Irene er ute av Torpet også nå 😁

Hva faen er vitsen med å spoile det, da? Skriv det heller i "torpet"-tråden!! Evnt. Spoilertag. Faen heller. Jeg holdt meg unna tråden om torpet da jeg ikke har sett den episoden enda (skal se den nå), men har sett kveldens Farmenepisode, og ville inn her å lese reaksjoner. Blir så forbanna over at folk må drive å spoile. 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 14
Skrevet

Fan Kjetil ble flat når de hyggelige blondinene stod frem som homosexuelle kjærester.😜

Anonymkode: 0cd93...fd3

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen er vitsen med å spoile det, da? Skriv det heller i "torpet"-tråden!! Evnt. Spoilertag. Faen heller. Jeg holdt meg unna tråden om torpet da jeg ikke har sett den episoden enda (skal se den nå), men har sett kveldens Farmenepisode, og ville inn her å lese reaksjoner. Blir så forbanna over at folk må drive å spoile. 

Det er for faen ikke spoiling når det allerede har vært for faen. Er da for faen ikke BMW sin feil at du faen ikke gidder å se Torpet når det legges ut! For svarte faen! 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er for faen ikke spoiling når det allerede har vært for faen. Er da for faen ikke BMW sin feil at du faen ikke gidder å se Torpet når det legges ut! For svarte faen! 

Anonymkode: b614d...6a2

Det finnes en annen tråd, som heter "Torpet", hvor man kan diskutere det. Jeg har hver søndag gått inn her og lest etter Farmen-episoden, og det har vært null problem. Uansett, jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å bruke en spoilertag. Handler ikke om at jeg ikke "gidder" å se Torpet når det legges ut. 
Jeg pleier alltid å se Farmen på Sumo, men selvom jeg vet hvem som ryker i tvekamp, skriver jeg det ikke her for det. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg skulle ønske at det kunne lages en Farmen med bare tidligere vinnere. Den dagen siste sesongen av Farmen kommer, da hadde jo det vært dødskult! 😂 Da må Gaute også være med som deltaker! 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Testosteron skrev:

Jeg liker Irene, men hun gjør en del rare ting. Først og fremst klarer hun ikke å holde kjeft, men plaprer når hun absolutt ikke bør plapre, og hun lærer ikke :riste: 

Dessuten forventer hun at hun skal være med på å bestemme hvilken gren andrekjempen velger. Jeg kan ikke tenke meg at Irene hadde latt førstekjempen velge hvis det var hun selv som var andrekjempe :riste:

Jeg syns litt synd på henne. Hun ble skikkelig lei seg da Tonje og Lene sa at de håpte at hun røyk ut, men de sa jo at det var fordi de regner Irene som en hardere konkurrent enn Karianne. 

Er også i fanklubben til Irene, men virker som hun oppfatter mye veldig bokstavelig, det Tonje og Lene sa var jo egentlig et kompliment og alle gjør selvsagt det de kan for og komme lengst mulig og helst vinne og derfor også velger de kjempeøvelsene de har best forutsetninger i. Så syntes jeg det er rett og slett teit og fjortis av jentene og reise på tur uten Irene og stenge henne ute sosialt 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

@BMW 5-serie 535D spoiler når han kan 😏

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 timer siden, Testosteron skrev:

Lene er den som først ser hvem som kommer, og hun sier til de andre før de har sett den som kommer, at ikke alle vil bli fornøyde med den som kommer inn. Altså kjenner hun den som kommer, men hun kjente jo ikke Lasse fra før, så da kan det ikke være han, tenker jeg.

Flere som kjenner Lasse fra TV og ikke liker han pga det de har sett fra sesongen han var med i. Så har enda ikke mistet helt trua på at det er han som kommer;)

Endret av Sizz-
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Viser bare hvor lite selvinnsikt hun har. Legger skylda på alle andre når det egentlig er hun selv som er roten til alt vondt. Så greier hun å manipulere og snu og vri på ting slik at det høres ut som det er alle andre sin feil alt sammen. Skjønner ikke at det er mulig av et voksent menneske å få seg til å oppføre seg så barnslig. Skjønner godt at resten ikke orket å ha med henne på tur og jeg synes IKKE syns i henne.

Skulle tro at slike opplevelser satte en støkk i folk og fikk seg til å tenke over egen oppførsel en ekstra gang, men da må vi nok tro om igjen. 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 5
Skrevet (endret)
8 timer siden, Testosteron skrev:

Ja. Det er mulig, men hun tror jo at det er en av årets deltagere som kommer, så hvis det hadde vært Lasse, så tror jeg ikke hun hadde sagt det hun sa. Jeg tror hun hadde vært myyyyyyyye mer overrasket da

Det er jo åpenbart at TV2 har klippet det på en måte som gjør at vi ikke skal tro det er Lasse, siden de snakker om "en tidligere deltager som kommer tilbake til gården", samt det vesle av reaksjonen. Og nettopp av den grunn tror jeg sannsynligheten er enda større for at det nettopp er Lasse, enn dersom de ikke hadde vinklet det slik. Men vi får se.

Jeg tror mest på at det er Lasse som kommer inn, dernest Charlie. Tror mest på Nikolai eller Kjetil som storbonde pga. at Irene etter tvekampen var i konflikt med hele jentegjengen, og at det er den som kommer fra Torpet som blir førstekjempe, ergo guttekamp. Men om det er Kjetil som blir storbonde er det også en mulighet for at førstekjempe blir Nikolai siden han har to kniver, men tror kanskje han (i så tilfelle) feiger ut og heller tar den fra Torpet fordi han og Nikolai har en såpass god relasjon.

Endret av Hamhamham
Skrevet

Synd å se Irene ryke ut.  Hun er den eneste verdige vinneren av Farmen i år men slik gikk det ikke.  De som er igjen er er jeg ikke imponert over.

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
7 minutter siden, Stina234 skrev:

Synd å se Irene ryke ut.  Hun er den eneste verdige vinneren av Farmen i år men slik gikk det ikke.  De som er igjen er er jeg ikke imponert over.

Hæ?? Den falske kjerringa som ikke eier selvinnsikt og legger skylda på alle andre. Vil heller si hun fortjente minst å vinne.

Skrevet (endret)
1 time siden, Stina234 skrev:

Tja, verdig og verdig. Ikke spesielt taktisk lur i hvert fall. La oss ta for oss noen momenter:

-Irene ble lovet å ikke bli førstekjempe av Kjetil, men at hun måtte holde munn. Hun sprang rett til Sølvi og plapret, helt at hun hadde noe som helst å tjene på det selv, og dette medførte at Irene ble førstekjempe likevel. Hun valgte da utrulig nok Sølvi pga. "hevn", ikke spesielt taktisk lurt, og ikke hadde egentlig Sølvi gjort så mye galt heller, men Irene greide da likevel å vinne

-Irene "saboterte" først ukesoppdraget til Nikolai uken etter gjennom å ta strengene. Det ble ikke avslørt, men det kan meget vel være at Nikolai mistenkte henne. Uansett avslørte hun overfor de andre at det var hun som hadde tatt dem, og leverte dem så tilbake. Hvorfor tok hun dem i det hele tatt i første omgang?

-Irene fikk nok en gang beskjed om at hun ikke skulle bli førstekjempe, gjennom en avtale, som hun måtte holde hemmelig. Kort tid etterpå forteller hun om avtalen til Tonje og Lene, noe som medfører at hun blir førstekjempe likevel

-Irene forteller Karianne tidlig at hun kommer til å bli førstekjempe, gir Karianne god tid til å tenke seg om og omgå "avtalen" om øksekast, som antakelig aldri var noen avtale dem i mellom

-Irene har nok gode muligheter mot både Tonje og Lene, uansett gren. Men velger i stedet Karianne, den eneste som ganske sikkert vil slå henne, i tautrekking, fordi hun av en eller annen grunn tror det er sikkert at at Karianne vil velge øksekast, en gren Irene nylig imponerte i mot Andrea, og som det ikke er noen grunn til å tro at Karianne behersker. Lite tyder på at Karianne var spesielt aktiv i samtalen mellom Irene og Tonje/Lene da øksekast, vel av Irene, ble ansett for å være mest "rettferdig"

Det kan nærmest virke som om Irene har konspirert kraftig mot seg selv med et ønske om å bli utslått.

Endret av Hamhamham
  • Liker 12
Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spoilet for faen ikke, episoden hadde gått på sumo!

Uansett jævla smart å gå inn i lese på farmentråden da du ikke tåler å se hva som er skrevet der. Som kjent så er Torpet en del av farmen, djeezes. 

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

@BMW 5-serie 535D spoiler når han kan 😏

Anonymkode: 1a0c3...aca

Nope, spilet ikke for faen!

Skrevet

OBS OBS OBS!!!

Seher.no har skrevet hvem som er vinner av Torpet og kommer inn på farmen. Spenningen i morgen ødelagt for meg. Skulle inn og lese noe annet, og fikk dette rett i fleisen 😕

Anonymkode: bbd1d...a7a

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OBS OBS OBS!!!

Seher.no har skrevet hvem som er vinner av Torpet og kommer inn på farmen. Spenningen i morgen ødelagt for meg. Skulle inn og lese noe annet, og fikk dette rett i fleisen 😕

Siterer meg selv. Dette ødelegger jo for alle som følger med på Farmen og IKKE ser Torpet.

• Liker 4
Gjest Skyggejenta
Skrevet

Blir så lei av at alt av serier jeg følger med på blir avslørt gjennom media om hva som skjer videre. Hvorfor ikke bevare spenningen som før i tiden?

Skrevet
1 time siden, Skyggejenta skrev:

Blir så lei av at alt av serier jeg følger med på blir avslørt gjennom media om hva som skjer videre. Hvorfor ikke bevare spenningen som før i tiden?

Fordi nettaviser selvfølgelig bare bryr seg om seg selv, og forsøker å sanke flest mulig KLIKK KLIKK KLIKK fra leserne sine...  

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...