Apis Skrevet 15. november 2018 #2701 Skrevet 15. november 2018 Irene for ei dame, tårer, sinne og latter, tøffere en toget, 2
Hamhamham Skrevet 15. november 2018 #2702 Skrevet 15. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror Irene tenker taktisk, der hun sladrer til sine venner i farmen for å se hvor vennskapet egentlig er, om det er såkalte venner eller ekte venner. Å Irene fant fort ut av at Sølvi var en såkalte venn å ikke ekte. Nå gjør Irene dette igjen, for å se om Tonje og Lene, er ekte venner eller ikke. Tror Irene vet helt inderst inne at Dineke og henne ikke er ekte venner, så det er jo Dineke som går på en smell ikke Irene. Irene har også stått på å jobbet hart vær eneste uke, uansett hvem som har hvore Storbonde, så den som burde fått mest ros for hart arbeid er Irene. Irene fikk også skylden for å kaste leverpostei, bare fordi det hun sa om sabotasje, tror nok alle tenker sitt om sabotasje, men ikke alle som er ærlige å sier det høyt, slik som Irene gjorde. Å det var etter dette Irene har blit valgt til 1 kjempe vær gang, hun har blit satt til sides. Men eg forstår ikke hvorfor Irene gidder å arbeider så hardt etter all dene motgangen. Anonymkode: 71fe0...d7e Ikke spesielt taktisk å konspirere mot seg selv slik at hun to ganger har fått fra trygg posisjon til å bli førstekjempe. 7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2703 Skrevet 15. november 2018 Kjetil er så downer, ALT er liksom flaut. Anonymkode: a1b16...fcc 4
EvaLena Skrevet 15. november 2018 #2704 Skrevet 15. november 2018 Jeg håper Karianne går med på en avtale med Irene ang kampgren og besøk. Karianne får besøket fordi Irene var med på å velge gren. Når Gaute kommer på besøk så kan Karianne velge en helt annen gren. Da får Irene igjen med sin egen væremåte. Samtidig trur jeg ikke Irene velger Karianne. På filmsnutten for neste gang så sier Irene at hun velger en hun er veldig glad i. Er Irene noe spesielt glad i Karianne? 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2705 Skrevet 15. november 2018 23 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg håper Karianne går med på en avtale med Irene ang kampgren og besøk. Karianne får besøket fordi Irene var med på å velge gren. Når Gaute kommer på besøk så kan Karianne velge en helt annen gren. Da får Irene igjen med sin egen væremåte. Samtidig trur jeg ikke Irene velger Karianne. På filmsnutten for neste gang så sier Irene at hun velger en hun er veldig glad i. Er Irene noe spesielt glad i Karianne? Irene velger nok Tonje. Anonymkode: c7a37...ee9 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2706 Skrevet 15. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror Irene tenker taktisk, der hun sladrer til sine venner i farmen for å se hvor vennskapet egentlig er, om det er såkalte venner eller ekte venner. Å Irene fant fort ut av at Sølvi var en såkalte venn å ikke ekte. Nå gjør Irene dette igjen, for å se om Tonje og Lene, er ekte venner eller ikke. Tror Irene vet helt inderst inne at Dineke og henne ikke er ekte venner, så det er jo Dineke som går på en smell ikke Irene. Irene har også stått på å jobbet hart vær eneste uke, uansett hvem som har hvore Storbonde, så den som burde fått mest ros for hart arbeid er Irene. Irene fikk også skylden for å kaste leverpostei, bare fordi det hun sa om sabotasje, tror nok alle tenker sitt om sabotasje, men ikke alle som er ærlige å sier det høyt, slik som Irene gjorde. Å det var etter dette Irene har blit valgt til 1 kjempe vær gang, hun har blit satt til sides. Men eg forstår ikke hvorfor Irene gidder å arbeider så hardt etter all dene motgangen. Anonymkode: 71fe0...d7e Det hjelper ikke å være hardarbeidene når man har e oppførsel som passer inn i en barnehage. Hun er en av mest voksne der, i alder, men oppførselen hennes tilsier jo heller mer en umden fjortis på ungdomsskolen. Kjenner det er flaut å være fra samme hjemsted som henne. Og dette med sladringen...det er ikke taktikk. Mulig hun legger det frem slik selv, men det er det alldeles ikke. Hun bare greier ikke holde kjeft og er rett og slett upålitelig, uærig og en løgner. Skjarmerende, hva?.. Skjønner heller ikke at hun greier å gå rundt og spille så sykt uskyldig hele tiden. Alt for egen vinning, intet annet. Og hun ser ikke selv hvor mye hun faktisk dummer seg ut, og på riksdekkende TV av alle ting. Man må være rimelig tett mellom øra når man driter seg ut gang på gang på gang og lyver som den største selvfølge. Hun er veldig flink til å fremsnakke seg selv foran kamera og fortelle hvor stolt hun er av seg selv og hvor flink hun er til både det ene og det andre. Sånne folk hører ikke hjemme i det offentlige rom. Anonymkode: 63d14...d96 8
Sizz- Skrevet 15. november 2018 #2707 Skrevet 15. november 2018 Guuuud nå må Irene dra snart.... Jeg så tendensene for 3-4 uker siden og nå har det bare eskalert så til de grader. Hun er jo alldeles ikke til å stole på! Hvorfor ser de det ikke selv der inne?? 3
Sizz- Skrevet 15. november 2018 #2708 Skrevet 15. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjetil er så downer, ALT er liksom flaut. Anonymkode: a1b16...fcc Farmen hadde ikke vært den samme uten Kjetil:) 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2709 Skrevet 15. november 2018 jeg ramlet tilfeldigvis innom denne tråden, og ble sittende og lese noen sider. Og lurer da på en ting: Skjønner alle her at dette er en konkurranse som består av fysiske kamper og SOSIALT SPILL? Og skjønner dere at det klippes vilt før det presenteres på tv, alt for å skape litt drama/ spenning? Skremmende at så mange anonyme voksne folk sitter og slenger så mye drittprat på nett om deltagere ene og alene fordi de er med i en konkurranse og prøver å komme seg helt til topps. Dropp heller hele Farmen hvis dere ikke takler at sånn er konseptet, det finnes sikkert andre ting dere kan se på uten å bli så opprørte... Anonymkode: f477d...47d 4
Jytte Skrevet 15. november 2018 #2710 Skrevet 15. november 2018 Irene gjorde en dårlig figur i gårsdagens sending. Vil hun hjem og derfor i tvekamp, men vil ikke tape ansikt på å si det høyt? Det kan nesten virke sånn. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2711 Skrevet 15. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ramlet tilfeldigvis innom denne tråden, og ble sittende og lese noen sider. Og lurer da på en ting: Skjønner alle her at dette er en konkurranse som består av fysiske kamper og SOSIALT SPILL? Og skjønner dere at det klippes vilt før det presenteres på tv, alt for å skape litt drama/ spenning? Skremmende at så mange anonyme voksne folk sitter og slenger så mye drittprat på nett om deltagere ene og alene fordi de er med i en konkurranse og prøver å komme seg helt til topps. Dropp heller hele Farmen hvis dere ikke takler at sånn er konseptet, det finnes sikkert andre ting dere kan se på uten å bli så opprørte... Anonymkode: f477d...47d Nå er tråden laget for diskusjon som angår Farmen 2018, som det står i tittelen. Så hvis du ikke tåler det så er det nå bare å skrolle videre? Du MÅ ikke kommentere om det er så grusomt lesestoff for deg:p Anonymkode: 63d14...d96 9
Hamhamham Skrevet 15. november 2018 #2712 Skrevet 15. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg ramlet tilfeldigvis innom denne tråden, og ble sittende og lese noen sider. Og lurer da på en ting: Skjønner alle her at dette er en konkurranse som består av fysiske kamper og SOSIALT SPILL? Og skjønner dere at det klippes vilt før det presenteres på tv, alt for å skape litt drama/ spenning? Skremmende at så mange anonyme voksne folk sitter og slenger så mye drittprat på nett om deltagere ene og alene fordi de er med i en konkurranse og prøver å komme seg helt til topps. Dropp heller hele Farmen hvis dere ikke takler at sånn er konseptet, det finnes sikkert andre ting dere kan se på uten å bli så opprørte... Anonymkode: f477d...47d Her virker det som om det er du som ikke takler diskusjonene her. De fleste her vet at det er fysiske kamper og sosialt spill, samt at bare deler av det som skjer blir vist. Deltagere vet selvsagt at serien blir diskutert på nettet, om de vil unngå å bli nevnt måtte man latt være å delta. At folk som ser på og diskuterer her skal droppe å se på fordi du mener de ikke takler konseptet (?) er en nokså merkelig konklusjon. Har ikke observerte mange som er spesielt opprørte i denne tråden, engasjement er noe annet. 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2713 Skrevet 15. november 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er tråden laget for diskusjon som angår Farmen 2018, som det står i tittelen. Så hvis du ikke tåler det så er det nå bare å skrolle videre? Du MÅ ikke kommentere om det er så grusomt lesestoff for deg:p Anonymkode: 63d14...d96 Her tror jeg du misset poenget med innlegget. Anonymkode: 1a0c3...aca 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2714 Skrevet 15. november 2018 Karianne blir garantert ikke 2.kjempe. Hadde hun blitt det, så hadde Tv2 klippet bort det Irene sa. Nå skal det liksom bli et overraskelsesmoment ut av 2.kjempevalget likevel. Anonymkode: 04afd...b5d 13
Sizz- Skrevet 15. november 2018 #2715 Skrevet 15. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Karianne blir garantert ikke 2.kjempe. Hadde hun blitt det, så hadde Tv2 klippet bort det Irene sa. Nå skal det liksom bli et overraskelsesmoment ut av 2.kjempevalget likevel. Anonymkode: 04afd...b5d( Det tror jeg og 😕 Men håper hun velger Karianne, spesielt hvis hun skal stå for det hun sier hele tiden (at hun alltid vil ha en rettferdig kamp, velger aldri letteste motands vei..osv) så velger hun ikke Tonje eller Lene. 1
BerntHulken Skrevet 15. november 2018 #2716 Skrevet 15. november 2018 Er det pga adhd`en til Irene at hun alltid må si ting rett ut?
vintage Skrevet 15. november 2018 #2717 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, æøå* skrev: Er det pga adhd`en til Irene at hun alltid må si ting rett ut? Jeg mistenker at hun sliter litt med impulskontrollen, ja. Vi har jo sett det når hun har planer om å sabotere også, men ombestemmer seg. 4
BerntHulken Skrevet 15. november 2018 #2718 Skrevet 15. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har mer med teknikk enn tyngde å gjøre. Anonymkode: 1a0c3...aca Nja. Jeg hadde ikke hatt nubbesjangs til å trekke en på 90 kilo uansett hvor dårlig teknikk han hadde, jeg som bare selv er 75. Hvis kampen er jevn, kan kanskje teknikken gjøre utslaget. Om man stiller likt styrkemessig, er det den som er tyngst som vinner. 3
BerntHulken Skrevet 15. november 2018 #2719 Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, vintage skrev: Jeg mistenker at hun sliter litt med impulskontrollen, ja. Vi har jo sett det når hun har planer om å sabotere også, men ombestemmer seg. Er nok noe der, ja.
Mystic woman Skrevet 15. november 2018 #2720 Skrevet 15. november 2018 1 time siden, æøå* skrev: Er det pga adhd`en til Irene at hun alltid må si ting rett ut? Har hun fortalt at hun har ADHD?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå