Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dineke virker helt hysterisk som storbonde :fnise: Og Kjeeetil er sååååå sur da!

Anonymkode: 0ef30...0ae

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeften til Irene burde tapes igjen med gaffa! At det går an å drite seg så jævlig ut! 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Kjeften til Irene burde tapes igjen med gaffa! At det går an å drite seg så jævlig ut! 

Helt uforståelig. At det går an å være så korttenkt.

• Liker 1
Skrevet

Hmmm.. Spekulerer i om det er Lene eller Tonje som blir valgt som førstekjempe🤔

Anonymkode: 15a9d...c08

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Dinike som ledertype? 

Hun kunne gjerne vært leder på min arbeidsplass!😊 Positive og sprudlende sjefer er mildt sagt en mangelvare. Litt for mange nei-mennesker i sånne posisjoner.

• Liker 3
Skrevet

Er du helt idiot Irene :murvegg:

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tipper Tonje. Men håper hun sier til Dineke at det var Irene som sladrer. Men Tonje er så forbanna snill så tviler på hun gjør det. Men nå bør hun gjør det for å redde sin egen ræv

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Dinike som ledertype? 

Vet ikke, litt for mye av henne med den skjærende latteren og hele tiden så positiv. Jeg hadde blitt sliten i ørene av en sjef som henne. Bra det ble litt drama så hun fikk en grunn til å bli litt mer alvorlig. 

• Liker 2
Skrevet

Stakkars Irene, hun er virkelig ikke god på å lyve :fnise:

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars Irene, hun er virkelig ikke god på å lyve :fnise:

Får bare håpe at Dineke gjennomskuer henne. Både Tonje og Lene er så redelige at dem kommer ikke til å sladre 🤦

Skrevet

Siden Irene ikke ble invitert med på jentetur, så oppstår det kanskje en konflikt mellom Tonje, Lene og Irene og? Siden de reiste på tur med Andrea tenker jeg.. Håper Tonje og Lene ser hvilken løgnhals Irene er og sier det til Dineke. Skjønner ikke hvorfor Tonje vil redde rævva til Irene. Skjønner ikke hvordan det er mulig å drite seg så ut som Irene nok en gang... 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Siden Irene ikke ble invitert med på jentetur, så oppstår det kanskje en konflikt mellom Tonje, Lene og Irene og? Siden de reiste på tur med Andrea tenker jeg.. Håper Tonje og Lene ser hvilken løgnhals Irene er og sier det til Dineke. Skjønner ikke hvorfor Tonje vil redde rævva til Irene. Skjønner ikke hvordan det er mulig å drite seg så ut som Irene nok en gang... 

Irene er venner med Lene og Tonje på utsiden😊 Var iallefall det Irene sa på GMN intervjuet!

• Liker 4
Skrevet

En blir faktisk irritert på Irene, er det så vanskelig og tenke taktisk og ikke dele alt med alle, eller er det en del av en større taktikk hun har?

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper Irene blir første kjempe igjen. 

Skrevet
21 minutter siden, Sitronmelis skrev:

De har vel en allianse, og de kan utsette seg for å bli 2.kjempe om de tyster på henne.

• Liker 1
Skrevet

Var det noen som fikk med seg hvem som sa det til nico? Jeg fikk ikke med meg i det hele tatt. Var det dineke som sa det til han? 

Anonymkode: 10cd1...e58

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes faktisk ingen av de som er der inne er en skikkelig «farmenvinner». De forrige sesongene har det alltid vært èn eller to jeg har heiet skikkelig på, men denne sesongen her er bare helt helt heeeelt på trynet og ingen er verdige i mine øyne. Om jeg MÅTTE velge så må det bli enten Tonje eller Lene. Grunnen til det er fordi begge har vært veldig nøytrale når det kommer til drama og intriger og de har alltid stått på og gjort sitt beste der inne. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det noen som fikk med seg hvem som sa det til nico? Jeg fikk ikke med meg i det hele tatt. Var det dineke som sa det til han? 

Anonymkode: 10cd1...e58

Fikk ikke det med meg jeg heller. Men spørs om det var Dineke. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror også det blir en av dem. 

Anonymkode: 21b29...99b

Skrevet
11 timer siden, Sizz- skrev:

Hvem heier dere på da? Hvem vil dere skal vinne?🙂 

Nikolai

Anonymkode: 6716b...39e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...