Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fordi at mens andre gikk praktisk kledd, så surret hun rundt i den shortsen, til og med da det regnet. Da ville vi jo ledd av hvem som helst 😅

Anonymkode: 1a0c3...aca

Men hva er det å le av da, jeg ser ikke helt humoren i akkurat det. Hun hadde også en lang regnjakke over, og er det ellers varmt i været selv om det er vått så ser jeg ihvertfall ikke hva som er så morsomt med at noen har på seg shorts under. 

Hadde du/dere drevet med samme nivå hets om hun kledde på seg MER enn resten isteden for mindre enn resten? Eller om hun hadde kledd på seg turban eller burka? Neppe. 

Endret av Sizz-
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem heier dere på da? Hvem vil dere skal vinne?🙂 

Skrevet

Jeg heier på Irene.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 5
Skrevet

Irriterer meg egentlig kraftig over alle disse menneskene, men tror det må bli Nikolai eller Dineke jeg heier på. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Sizz- skrev:

Men hva er det å le av da, jeg ser ikke helt humoren i akkurat det. Hun hadde også en lang regnjakke over, og er det ellers varmt i været selv om det er vått så ser jeg ihvertfall ikke hva som er så morsomt med at noen har på seg shorts under. 

Hadde du/dere drevet med samme nivå hets om hun kledde på seg MER enn resten isteden for mindre enn resten? Eller om hun hadde kledd på seg turban eller burka? Neppe. 

Det er tragikomisk at folk har så stort eksponeringsbehov at de trosser vært og vind for å vise seg frem. Alle vet at det ikke er behagelig å fryse, og alle vet at det ikke er praktisk eller behagelig å utføre gårdsarbeid mens man går rundt med bare legger og lår i alle mulige sammenhenger, i regn og kjølige temperaturer. Det finnes INGEN annen grunn til å gå kledd slik annet enn at man har et eksponeringsønske fordi man selv mener man ser bedre ut i shorts enn i arbeidsbukser. Å være vitne til folks forfengelighet og eksponeringsønske slik man blir når man ser folk som Andrea på TV, gjør at man får en flau bismak i munnen på vegne av vedkommende. Man ser hvor opptatt enkelte mennesker kan være av å vise seg frem på en bestemt måte, uansett om settingen tilsier at "nå er det regn og ullgenser vær, nå er det på tide å finne frem buksa". Man føler at man ser på et togkræsj av en person som ikke kan styre seg, men benytte alle situasjoner til å vise seg frem på den måten hun menter hun gjør det best. Mens andre legger kreftene sine i å lage mat og bidra til ukesoppdragene, er det en person som er villig til å fryse og gå upraktisk kledt for å oppnå noe på den måten hun har erfaring med at hun best kan oppnå noe. Man får litt medfølelse med sånne personer. Samtidig er det ikke fritt for at man også må le av de. 

Poenget er jo at Andrea og sånne typer som henne ikke kler PÅ seg for å få oppmerksomhet og vise seg frem. De KLER AV seg, OPERERER seg og INJISERES her og der. Det er jo eksponeringen av seg selv på en bestemt måte som er gjennomgangsmelodien i deres liv. Det er lett å avsløre lusa på gangen, og det er lov å trekke på smilebåndet av dette. 

Anonymkode: 0ef30...0ae

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, Sizz- skrev:

Tonje eller Nicolai 😊

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 3
Skrevet

Håper han vi ikke kan nevne, som er like emosjonell stabil som ei tipse som både har løpetid og overgangsalder på samme tid, vinner 

• Liker 1
Skrevet

Jeg heier på Kjetil. Vinner ikke han så blir jeg skikkelig skuffet.

Dineke på andreplass.

Resterende gir jeg blanke i 

• Liker 1
Skrevet

Nikolai

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også litt sansen for Kjetil. Kanskje fordi jeg synes han er søt når han rødmer selv om han har sine sider. Jeg må bare le litt av han av og til. Ellers liker jeg Lene og Irene. Veldig vanskelig å si hvem jeg håper skal vinne. Bare det ikke blir Sølvi hvis hun kommer tilbake.

Skrevet

Håper Nikolai vinner, Tonje på en god 2.plass 👍🏻 

• Liker 1
Skrevet

Håper Dineke vinner.

Anonymkode: 2353e...3db

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Apis skrev:

Håper han vi ikke kan nevne, som er like emosjonell stabil som ei tipse som både har løpetid og overgangsalder på samme tid, vinner 

Han er jo i sin egen overgangsalder.  Andropausen. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tragikomisk at folk har så stort eksponeringsbehov at de trosser vært og vind for å vise seg frem. Alle vet at det ikke er behagelig å fryse, og alle vet at det ikke er praktisk eller behagelig å utføre gårdsarbeid mens man går rundt med bare legger og lår i alle mulige sammenhenger, i regn og kjølige temperaturer. Det finnes INGEN annen grunn til å gå kledd slik annet enn at man har et eksponeringsønske fordi man selv mener man ser bedre ut i shorts enn i arbeidsbukser. Å være vitne til folks forfengelighet og eksponeringsønske slik man blir når man ser folk som Andrea på TV, gjør at man får en flau bismak i munnen på vegne av vedkommende. Man ser hvor opptatt enkelte mennesker kan være av å vise seg frem på en bestemt måte, uansett om settingen tilsier at "nå er det regn og ullgenser vær, nå er det på tide å finne frem buksa". Man føler at man ser på et togkræsj av en person som ikke kan styre seg, men benytte alle situasjoner til å vise seg frem på den måten hun menter hun gjør det best. Mens andre legger kreftene sine i å lage mat og bidra til ukesoppdragene, er det en person som er villig til å fryse og gå upraktisk kledt for å oppnå noe på den måten hun har erfaring med at hun best kan oppnå noe. Man får litt medfølelse med sånne personer. Samtidig er det ikke fritt for at man også må le av de. 

Poenget er jo at Andrea og sånne typer som henne ikke kler PÅ seg for å få oppmerksomhet og vise seg frem. De KLER AV seg, OPERERER seg og INJISERES her og der. Det er jo eksponeringen av seg selv på en bestemt måte som er gjennomgangsmelodien i deres liv. Det er lett å avsløre lusa på gangen, og det er lov å trekke på smilebåndet av dette. 

Og hva så om hun vil vise frem kroppen sin? Hvem vil vel ikke vise frem noe man er stolt av? Det gjelder vel de fleste tror jeg, uansett hva det gjelder. Hun er jo pen og har en kropp som faktisk KAN gå i kort shorts, de fleste kan faktisk ikke gjøre det og samtidig se like bra ut. Inkludert meg selv. Så jeg syns det eller er på grensen til patetisk å snakke så nedlatende om en person som gjør noe som en annen ikke gjør. Folk har ulike interesser, sånn er det bare. Dumt ikke folk greier å respektere det. Det skader heller ingen at hun har på seg en jeansshorts. Og hva hun har injisert eller ikke og gjort med sin egen kropp det vet ikke vi og det endrer heller ikke henne som person. Håper folk som sitter bak skjermene her og dømmer, setter fremmede folk i bås og klager på utseende og hvordan folk kler seg, er såpass at de greier å so det sammme til vedkommende face to face om de hadde møttes.  

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Jytte skrev:

Veldig vanskelig å si hvem jeg håper skal vinne. Bare det ikke blir Sølvi hvis hun kommer tilbake.

Sølvi vinner ikke. Har du glemt hvor dårlig hun gjorde det i tvekampen?

Skrevet
5 minutter siden, Testosteron skrev:

Sølvi vinner ikke. Har du glemt hvor dårlig hun gjorde det i tvekampen?

Nesten glemt. Tror hun hadde så mye sinne i seg at hun ble ukonsentrert, og ble obs på at hun kunne tape ansikt siden hun valgte gren og hadde skrytt av at hun var så god i slegge. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Jytte skrev:

Nesten glemt. Tror hun hadde så mye sinne i seg at hun ble ukonsentrert, og ble obs på at hun kunne tape ansikt siden hun valgte gren og hadde skrytt av at hun var så god i slegge. 

Irene hadde mer sinne i seg enn det Sølvi hadde, og hun knuste henne. 

Hvis Irene nok en gang blir valgt til førstekjemper, så velger hun nok den hun misliker mest som andrekjemper, for det har hun gjort hver gang. Først var det Sølvi og så Andrea. 

Endret av Testosteron
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Irene hadde mer sinne i seg enn det Sølvi hadde, og hun knuste henne. 

Hvis Irene nok en gang blir valgt til førstekjemper, så velger hun nok den hun misliker mest som andrekjemper, for det har hun gjort hver gang. Først var det Sølvi og så Andrea. 

Men er det noen Irene misliker mer enn andre nå? Håper ikke Andrea velger Nikolai som storbonde selv om det er sannsynlig. Da kommer han nokså garantert i tvekamp, men blir jo fredet en liten uke til. Hvis hun velger han, vil de få nok en uke med lite mat. Og noen har røpet litt i tråden? Skal ikke si mer hvis andre ikke har lest. 

Men hvem vet hva Andrea tenker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...