AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2561 Skrevet 12. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: At voksne mennesker (over 15 år) klarer å oppføre seg som en gjeng ville aper. Direkte flaut. https://www.seher.no/kjendis/vill-farmen-fest-fikk-konsekvenser/70446444 Anonymkode: 49f66...642 De hadde vært lenge der inne. Det er merkelig hvordan ting blir annerledes når man er isolert fra omverdenen i lang tid. Jeg har vært med på noe av det samme selv, men ikke foran kamera. Hva gjorde de? Stjal litt likør som likevel skulle drikkes opp i løpet av oppholdet? Bra Irene vant, uten at jeg har noe i mot Andrea som person. Vi som seere får bare med oss en brøkdel. Synes ikke utsagnet om blondiner var noe å ta seg nær av. Jeg kunne sagt noe av det samme hvis jeg satt i båten, kald, sliten og sulten og måtte høre på at de fremførte barnesanger. Men ville ikke nevnt noe spydig om blogging, i alle fall ikke før jeg var blitt bedre kjent med personen. Kan Tv2 ha satt føringer, eller kan de være som de vil. Når man melder seg på må man beskrive seg selv, sine svake og sterke sider. Blir deltagerne oppfordret til å vise for eksempel temperament? Eller kommer det naturlig frem når man er sperret inne med så mange fremmede… Anonymkode: 21b29...99b 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2562 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De hadde vært lenge der inne. Det er merkelig hvordan ting blir annerledes når man er isolert fra omverdenen i lang tid. Jeg har vært med på noe av det samme selv, men ikke foran kamera. Hva gjorde de? Stjal litt likør som likevel skulle drikkes opp i løpet av oppholdet? Bra Irene vant, uten at jeg har noe i mot Andrea som person. Vi som seere får bare med oss en brøkdel. Synes ikke utsagnet om blondiner var noe å ta seg nær av. Jeg kunne sagt noe av det samme hvis jeg satt i båten, kald, sliten og sulten og måtte høre på at de fremførte barnesanger. Men ville ikke nevnt noe spydig om blogging, i alle fall ikke før jeg var blitt bedre kjent med personen. Kan Tv2 ha satt føringer, eller kan de være som de vil. Når man melder seg på må man beskrive seg selv, sine svake og sterke sider. Blir deltagerne oppfordret til å vise for eksempel temperament? Eller kommer det naturlig frem når man er sperret inne med så mange fremmede… Anonymkode: 21b29...99b Pussig. Jeg ville gjort det motsatte. Jeg ville ikke sagt noe negativt om hårfargen hennes for det kan hun jo ikke noe for. Blogging generelt derimot... Anonymkode: 0c0b4...ec8
BerntHulken Skrevet 12. november 2018 #2563 Skrevet 12. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Rosablogging er et jævla selvnedlatende narsissistisk "yrke" Anonymkode: 0ef30...0ae Vel, de som lever av det har vært lure/heldige. Verden er ikke rettferdig. Personlig hadde jeg gitt ganske blanke i hva andre mente hvis jeg hadde håvet inn millioner for noe som andre anså som patetisk. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er en legitim kommentar. Andrea har vært eneste deltaker som har livnært seg av noe nokså patetisk, nemlig blogging ved å knipse bilde rav sitt eget tryne for å opparbeide seg forbruksgjeld. De andre deltakerne har i det minste hederlige yrker. Det er jo ikke å komme med dritt å påpeke til noen som livnærer seg av å pynte og icenesette seg selv for å ta selfies, at "her på farmen får du ikke tatt en selfie". SÅ hårsår kan bare en rosablogger være. Det ER jo lowlife å dedikere hevrdagen sin til å blogge, særlig på den måten Andrea blogger på, om hår, sminke og klær. Dessuten er det ikke Irene som er bitter, men Andrea. Andrea ville ikke være med på tur med Farmen-jentene om Irene ble med. Så Irene holdt seg hjemme. Stygt gjort av Andrea å drive med utfrysning. Irene jobbet og stod på og kokte grøt til Andrea morgen etter morgen, mens Andrea gikk rundt og viste frem rompeballene sine og innsmigret seg hos Nokolai. Andrea og rompeballene hennes har sklidd seg gjennom Farmen ved å bli prinsessa til Nokolai, mens de andre damene har jobbet og stått på. Irene er ikke kynisk. I motsetning til Kjetil, så klarte ikke Irene å gjennomføre sabotasjen av ukesoppdraget. Men Kjetil derimot, han gjennomførte sabotasje OG lot skylden legges på Irene. Utrolig råttent gjort. Helt legitimt av Irene valgte Andrea. Andrea var ikke nødvendigvis svakeste motstander. Andrea hadde gått og skrytt av at hun hadde rundtlest boka mange ganger. Dessuten er det ikke feigt å velge den du misliker sterkest. Hadde vært kjipt for Irene å f.eks velge Dineke og så vunnet, for å måtte tilbringe enda mer tid med Andrea og de late rumpeballene hennes. Anonymkode: 0ef30...0ae Hele innlegget ditt er jo gjennomsyret at kritikk mot Andrea, og du er av samme ulla som Irene med de kommentarene dine. 3
BerntHulken Skrevet 12. november 2018 #2564 Skrevet 12. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Irene er kald? Så kvinner får ikke lov til å være tydelige, direkte og tøffe? Vi skal bare gå rundt og vise frem rompeballene våre, og være "varme og søte og sjarmerende" hele tiden? Anonymkode: 0ef30...0ae Hun er jo en pødde. Det går an å være tydelig, direkte og tøff uten å oppføre seg ekkelt. Forstår godt at Andrea ikke ville ha med Irene på turen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2565 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pussig. Jeg ville gjort det motsatte. Jeg ville ikke sagt noe negativt om hårfargen hennes for det kan hun jo ikke noe for. Blogging generelt derimot... Anonymkode: 0c0b4...ec8 Irene kommenterte vel blondiner i flertall? Hun kunne like godt sagt brunetter hvis de var mørke. Jeg ville ikke kommentert bloggingen før jeg hadde blitt litt kjent med henne. Anonymkode: 21b29...99b 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2566 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, æøå* skrev: Vel, de som lever av det har vært lure/heldige. Verden er ikke rettferdig. Personlig hadde jeg gitt ganske blanke i hva andre mente hvis jeg hadde håvet inn millioner for noe som andre anså som patetisk. Hele innlegget ditt er jo gjennomsyret at kritikk mot Andrea, og du er av samme ulla som Irene med de kommentarene dine. Jeg er sikker på at du er rene engelen Nei, du er sikkert selvhøytidelig og pompøs som Kjetil! Anonymkode: 0ef30...0ae
BerntHulken Skrevet 12. november 2018 #2567 Skrevet 12. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at du er rene engelen Nei, du er sikkert selvhøytidelig og pompøs som Kjetil! Anonymkode: 0ef30...0ae Tråden handler ikke om meg👌 1
jenteanonym91 Skrevet 12. november 2018 #2568 Skrevet 12. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg så hvem som kom inn. Ca 1-2 uker siden det skjedde Anonymkode: 3ba2b...230 Hvem da? Kan du bruke spoilertag?
Summ Skrevet 12. november 2018 #2569 Skrevet 12. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Irene er slett ingen mobber! Mobbing er plaging og erting over tid, en eneste spydig bemerkning, som var helt på sin plass, er ikke mobbing! Anonymkode: 64831...0bf EN bemerkning? Har da hørt fler av de på TV... og var den kommentaren på sin plass?? Hvis noen rundt meg får blomst i håret, så sier jeg f.eks; «å så snilt» eller «å så søt du ble» når ble det greit å være spydig? 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2570 Skrevet 12. november 2018 28 minutter siden, jenteanonym91 skrev: Hvem da? Kan du bruke spoilertag? Spoiler Lasse Anonymkode: 66317...02b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2571 Skrevet 12. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Lasse Anonymkode: 66317...02b Jeg er egentlig mest interessert i å vite hvordan man fikk se dette, hva slags klipp var det, og hva viste det? Kan du sette det i en spoilertag også? Anonymkode: 1772d...972
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2572 Skrevet 12. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er egentlig mest interessert i å vite hvordan man fikk se dette, hva slags klipp var det, og hva viste det? Kan du sette det i en spoilertag også? Anonymkode: 1772d...972 Spoiler Jeg så en reklame eller hva jeg skal kalle det for en stund siden. Lasse gikk å snakka med Nikolai, mens noen av de andre deltakerne gikk bak de igjen. Jeg og flere venninner har en felles chat og vi alle la merke til det. Anonymkode: 66317...02b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2573 Skrevet 12. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Jeg så en reklame eller hva jeg skal kalle det for en stund siden. Lasse gikk å snakka med Nikolai, mens noen av de andre deltakerne gikk bak de igjen. Jeg og flere venninner har en felles chat og vi alle la merke til det. Anonymkode: 66317...02b Takk! Skjønner ikke hvordan TV2 klarer å slippe slike klipp mange uker før de skal! Anonymkode: 1772d...972
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2574 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, æøå* skrev: Tråden handler ikke om meg👌 Du kommenterer andre brukere, ergo må du regne med å selv bli kommentert 😛 Anonymkode: 0ef30...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2575 Skrevet 12. november 2018 Da Andre kom inn på torpet, var det Lasse eller Vidar som tok i mot? Ser ikke forskjell jeg Spoiler Anonymkode: 156ed...b31
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #2576 Skrevet 12. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da Andre kom inn på torpet, var det Lasse eller Vidar som tok i mot? Ser ikke forskjell jeg Vis skjult innhold Anonymkode: 156ed...b31 Lasse Anonymkode: 15a9d...c08
Sizz- Skrevet 13. november 2018 #2577 Skrevet 13. november 2018 På 11.11.2018 den 23.39, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du egentlig at alle som kritiserer Andrea er sjalu? Anonymkode: 1a0c3...aca Jeg tror også en del er det, fordi store deler av kritikken handler om utseendet hennes, hvordan hun kler seg og at hun går rundt i en kort shorts. 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2578 Skrevet 13. november 2018 4 minutter siden, Sizz- skrev: Jeg tror også en del er det, fordi store deler av kritikken handler om utseendet hennes, hvordan hun kler seg og at hun går rundt i en kort shorts. Vet du egentlig hva sjalusi innebærer? Hvordan ressonnerer du fra kommentarer om short til sjalusi? Baserer du dette på din egen psykologi, at dersom du selv kritiserer folks påkledning så er det fordi du er sjalu? Hun er en rosablogger som lever av overfladiskhet for å oppnå goder. Du tror ikke hun forsøker seg på det samme inne på Farmen? Hun har gått rundt i gråvær og regnvær med en shorts som viser halve rompeballene mens alle andre deltakere på gården bruker bukser. Er det nærliggende å trekke slutninger som sammenhenger mellom psykologiske tilstander og Andreas bekledning, så må det isåfall dreie seg om Andreas egen psykologiske tilstand. Mye av kritikken handler vel først og fremst ikke om utseendet hennes, men om at hun ikke jobber på lik linje med de andre og har en merkelig holdning hvordan komme seg opp og frem i spillet, nemlig gjennom å smiske med gutta. Anonymkode: 0ef30...0ae 4
Sizz- Skrevet 13. november 2018 #2579 Skrevet 13. november 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du egentlig hva sjalusi innebærer? Hvordan ressonnerer du fra kommentarer om short til sjalusi? Baserer du dette på din egen psykologi, at dersom du selv kritiserer folks påkledning så er det fordi du er sjalu? Hun er en rosablogger som lever av overfladiskhet for å oppnå goder. Du tror ikke hun forsøker seg på det samme inne på Farmen? Hun har gått rundt i gråvær og regnvær med en shorts som viser halve rompeballene mens alle andre deltakere på gården bruker bukser. Er det nærliggende å trekke slutninger som sammenhenger mellom psykologiske tilstander og Andreas bekledning, så må det isåfall dreie seg om Andreas egen psykologiske tilstand. Mye av kritikken handler vel først og fremst ikke om utseendet hennes, men om at hun ikke jobber på lik linje med de andre og har en merkelig holdning hvordan komme seg opp og frem i spillet, nemlig gjennom å smiske med gutta. Anonymkode: 0ef30...0ae Nå vet vi veldig lite om hvorfor hun går i shorts, selv om det regner. Men det er mange som henger seg opp i dette, og det virker på meg at folk irriterer seg over at hun viser frem kroppen sin og er blond og pen. Har lest mye mindre her inne om at hun arbeider lite, det er stort sett yrket hennes, hårfargen og klesvalget hennes det går utover. Hadde det vært en kjekk, muskuløs mann som ofte hadde gått rundt i baris hadde neppe noen brydd seg så mye her inne. Men jeg er ihvertfall voksen nok til å la være å kommentere på sånne patetiske ting, og lar heller folk gå kledd som de vil og ha den jobben de vil uten å kommentere spydig og være nedlatende. Folk er forskjellige og så lenge folk er greie med hverandre og oppfører seg som folk så driter jeg i hva folk jeg ikke kjenner på TV har på seg eller ikke har på seg. Endret 13. november 2018 av Sizz- 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2580 Skrevet 13. november 2018 44 minutter siden, Sizz- skrev: Jeg tror også en del er det, fordi store deler av kritikken handler om utseendet hennes, hvordan hun kler seg og at hun går rundt i en kort shorts. Det er jo fordi at mens andre gikk praktisk kledd, så surret hun rundt i den shortsen, til og med da det regnet. Da ville vi jo ledd av hvem som helst 😅 Anonymkode: 1a0c3...aca 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå