Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du virker litt sjalu på den rumpa hennes, så mye som du henger deg opp i den?

Jeg syns Andrea har hatt en mye bedre figur enn Irene der inne, rosablogger eller ei. Ville heller vært en rosablogger i kort shorts med godt humør enn en bitter, surmagret sytepave, men det er vel hver sin smak.. Bra at Irene stod opp tidlig og lagde mat og fyrte opp, ja, men foruten det syns jeg hun har vært en eneste stor irritasjon.

Anonymkode: 00281...e1d

Ja, selvfølgelig, alt man påpeker som man finner negativt ved andre må indikere at man selv er sjalu. Det er nettopp sånn det er og alltid må være :fnise: Andrea er en enkel sjel med et overdimensjonert ego. Hun har lite å bidra med i et fellesskap. Synes Irene har tæl og mot og har opptrådt 100% redelig, og det er bra at noen sier ifra om latskap og parasitter som snylter på arbeidsinnsatsen til andre. Andrea viser sitt sanne jeg etter Farmen med utfrysing av Irene. Hun burde skamme seg. Flaut.

Anonymkode: 0ef30...0ae

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes Irene bør ha cred jeg, for å ha vært den som stod opp først om morgenen i ukesvis og fyrte i ovnen og laget grøt til de andre. Inkludert Andrea, som allerede etter første uke var klar til å reise hjem oga matmangel. Men så fant hun fram shortsen sin og fant ut at hun kunne bli noen uker til. Creds til alle som har holdt ut med rompeballene til Andrea! 

Enig i det første du skriver her.

Synes du skal roe litt ned på det jeg har uthevet. Du gjentar det samme om igjen og om igjen.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker litt sjalu på den rumpa hennes, så mye som du henger deg opp i den?

Jeg syns Andrea har hatt en mye bedre figur enn Irene der inne, rosablogger eller ei. Ville heller vært en rosablogger i kort shorts med godt humør enn en bitter, surmagret sytepave, men det er vel hver sin smak.. Bra at Irene stod opp tidlig og lagde mat og fyrte opp, ja, men foruten det syns jeg hun har vært en eneste stor irritasjon.

Anonymkode: 00281...e1d

Synes du selv lar deg rive veldig med jeg ;) 

• Liker 4
Skrevet

Håper Dineke blir storbonde! Heier på henne og Nicolay! 

Er så lei Irene, selvom det var greit med Andrea ut, så syns jeg det var skikkelig idiotisk at Irene får en uke til der.. de blikkene hun sender folk, måten hun er på.. jeg klarer henne ikke.. håper det er henne som må ut neste uke! 

Før likte jeg Tonje godt, skjønner ikke hva som skjedde med henne.. før virket hun full av energi, ville arbeide, bli kjent med alle  osv, og Lene ville ha alenetid og kose. Nå er jo rollene helt forandret. Lene vokser på meg, sakte.

kjetil er klein, klarer ikke å like han. Han kan sitte å si at han vil ha sex der osv, men han kan ikke være med å synge rundt et bål? Eller for mentor? 

Hun utfordreren klarer jeg ikke å bli «kjent med» hun virker litt merkelig, men hun får jo lite kameratid også da. 

• Liker 1
Skrevet

Nikolai har jeg undret meg sterkt over i det siste. Han har mast så mye om hvor viktig det er med de 20 kr på markedet, selv om alle skjønner at det er finalekniven han var ute etter. Men uten å skjønne at dette slett ikke gir ham noe konkurransefortrinn. Snarere tvert i mot, for nå er han langt mer utsatt til å bli førstekjempe en eller annen gang før finaleuka, nettopp pga. "fordelen" med to kniver. Mulig han bli storbonde nå og slipper unna, samt mulig personen fra Torpet gjør at det er den som blir førstekjempe siste uka før finaleuka, men det er en klar gambling å skaffe seg to kniver.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Hamhamham skrev:

Nikolai har jeg undret meg sterkt over i det siste. Han har mast så mye om hvor viktig det er med de 20 kr på markedet, selv om alle skjønner at det er finalekniven han var ute etter. Men uten å skjønne at dette slett ikke gir ham noe konkurransefortrinn. Snarere tvert i mot, for nå er han langt mer utsatt til å bli førstekjempe en eller annen gang før finaleuka, nettopp pga. "fordelen" med to kniver. Mulig han bli storbonde nå og slipper unna, samt mulig personen fra Torpet gjør at det er den som blir førstekjempe siste uka før finaleuka, men det er en klar gambling å skaffe seg to kniver.

At man har større risiko for å bli valgt som 1. kjempe desto flere finalekniver man har, er jo ikke noe som verken kan eller bør avgjøre hvorvidt deltakerne gjør alt de klarer for å erverve seg flest mulig kniver dersom de har sjansen til det. Det er èn sjanse og den griper du. Kommer du til finalen så vil før eller siden en ekstra kniv relativt til motstanderen være det som gjør hele utslaget. At han har økt risiko for å bli valgt til 1. kjempe tror jeg egentlig ikke vil gi seg særlig utslag. Anser heller Irene og Kjetil som farligere konkurrenter enn Nikolai, selv om sistnevnte har to kniver.

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Summ skrev:

kjetil er klein, klarer ikke å like han. Han kan sitte å si at han vil ha sex der osv, men han kan ikke være med å synge rundt et bål? Eller for mentor? 

Han har en solid posjon selvhøytidelighet denne Kjetil. Sjelden sett noen som ser så brydd ut i en helt harmløs situasjon som det Kjetil så ut i forrige episode under synginga for mentor og hans kone. Men det er jo mulig at han har hatt noen negative erfaringer med synging, blitt ertet og gjort narr av i slike sammenhenger. 

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har en solid posjon selvhøytidelighet denne Kjetil. Sjelden sett noen som ser så brydd ut i en helt harmløs situasjon som det Kjetil så ut i forrige episode under synginga for mentor og hans kone. Men det er jo mulig at han har hatt noen negative erfaringer med synging, blitt ertet og gjort narr av i slike sammenhenger. 

Kjetil er fortjener å vinne. Er det en dame som skal vinne håper jeg på Dineke.

Jeg trur Nikolai blir storbonde igjen siden Andrea tapte kampen.

Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man har større risiko for å bli valgt som 1. kjempe desto flere finalekniver man har, er jo ikke noe som verken kan eller bør avgjøre hvorvidt deltakerne gjør alt de klarer for å erverve seg flest mulig kniver dersom de har sjansen til det. Det er èn sjanse og den griper du. Kommer du til finalen så vil før eller siden en ekstra kniv relativt til motstanderen være det som gjør hele utslaget. At han har økt risiko for å bli valgt til 1. kjempe tror jeg egentlig ikke vil gi seg særlig utslag. Anser heller Irene og Kjetil som farligere konkurrenter enn Nikolai, selv om sistnevnte har to kniver.

Selvsagt er det en risiko, og selvsagt kan det være at man burde gå inn for å la være å skaffe seg flere kniver av denne grunn, slik det kan se ut til at Kjetil gjorde forrige gang han var storbonde. Kun én gang har det skjedd at noen har hatt tre kniver, i 2013. Dette førte til at Lasse den gangen ble førstekjempe siste uka før finaleuka. Ikke fordi han var en så sterk konkurrent om alle stilte likt, men når han hadde tre kniver og andre ingen eller bare én, så var det åpenbart at han ble en litt for farlig konkurrent. Hadde han kun hatt en eller to kniver hadde han meget mulig kommet til finaleuka.

Nikolai er også en som kan få "popularitetskniven", slik at det vil kunne bli et poeng mot slutten at han blir for farlig med disse knivene. Det er i hvert fall noe Kjetil vil bruke som argument for å prøve å påvirke de siste storbondene.

Men som nevnt har Nikolai en mulighet i at han kanskje blir storbonde igjen nå, samt at de andre deltakerne kanskje vil lande på å sende den som kommer fra Torpet ut som førstekjempe siste uka før finalen, fordi det er "urettferdig" om det skulle komme en derfra og vinne.

Den som kommer fra Torpet har for øvrig en tung vei. Først unngå å bli førstekjempe, og kommer man til finalen blir det uten finalekniv, og man får neppe "popularitetskniven" heller.

Endret av Hamhamham
Skrevet

Men i «neste episode av farmen» så spør jo Dineke Irene om hun vil være med på å sabotere ukesoppdragene eller noe sånn? Eller misforstod jeg noe?

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 3
Skrevet

Når er finalen ?

Anonymkode: a4049...d75

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Irene er en mobber, håper hun ryker neste gang https://www.tv2.no/underholdning/10203885/.

Nå får det være nok! Irene er slett ingen mobber! Mobbing er plaging og erting over tid, en eneste spydig bemerkning, som var helt på sin plass, er ikke mobbing!

Anonymkode: 64831...0bf

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Andrea er isåfall en mye større mobber, så inderlig fortjent at hun røk ut av konkurransen https://www.tv2.no/v/1389937/

jeg er glad for at Andrea røk ut, men jeg håper Irene ryker neste gang.

Skrevet
7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

jeg er glad for at Andrea røk ut, men jeg håper Irene ryker neste gang.

er heller å foretrekke at Kjetil ryker ut. Han gjør ikke noe annet enn å snakke om prinsessene sine og ta seg selv høytidelig. 

• Liker 5
Skrevet
12 timer siden, jenteanonym91 skrev:

Ser på facebooksiden til farmen 2018 at noen skriver at tv2 spoilet hvem som kom inn fra torpet. Har ikke fått dette med meg. Har dere?

Ja, jeg så hvem som kom inn. Ca 1-2 uker siden det skjedde

Anonymkode: 3ba2b...230

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når hun nyeste jenta blir spurt om hva de vil miste hvis Andrea drar, så svarer hun bl.a. en jente som tuller med guttene. Hva har det med saken å gjøre? 

Anonymkode: a2fcc...1d1

Hun mente det tydelig positivt da flere kommenterte at de ble å miste en veldig positiv person, og det er jo bra mye "kødding" blant f eks Lene,  Tonje og Kjetil også så tolket det slik. Er vel ikke så lett å komme på de perfekte setningen når man blir sport bestandig. 😅

Tro om noen tør velge Irene som førstekjempe igjen nå. Jeg fikk et litt annet inntrykk av henne enn jeg har hatt tidligere, når hun for eksempel ropte til "de blonde i båten", da ser man det er mer en væremåte hun har generelt med å være mer direkte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...