Sizz- Skrevet 11. november 2018 #2521 Skrevet 11. november 2018 21 minutter siden, Winza skrev: Jeg ler om Nikolai blir storbonde igjen Ahh, jeg og. Håper så inderlig 😂😄
Gjest Winza Skrevet 11. november 2018 #2522 Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du skrive hvem det er med "spoiler"tag Anonymkode: a2fcc...1d1 Ingen som vet enda, får vite det 19 november
Gjest Winza Skrevet 11. november 2018 #2523 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, Sizz- skrev: Ahh, jeg og. Håper så inderlig 😂😄 Og så velger han Irene igjen
Sizz- Skrevet 11. november 2018 #2524 Skrevet 11. november 2018 9 minutter siden, æøå* skrev: Hun er ikke mye verdig. Kald, kynisk, slenger dritt til Andrea som hun åpenbart er sjalu på, i tillegg er hun ekstremt dårlig taktisk. Ser ut som om hun i neste episode driter seg ut igjen. Synd at hun vant, men det er jo så klart lov å ta den enkleste veien. Andrea er kanskje ikke like god på å jobb, og er mindre verdig sånn sett, men jeg syns ikke hvorvidt man bidrar med jobb skal ha alt å si. Andrea har iallefall bra personlige egenskaper som sjarm, varme og godhet. Virker også som at det var Irene som ikke var med på denne turen med jentene fra Farmen. Så hun er tydeligvis bitter og sur for et eller annet. Irene satt nå og skrøt av hvordan hun alltid valgte den tøffeste konkurrenten og aldri minste motstands veg.... ye right😂 hun gjør seg bare mer og mer til latter for hver episode jeg ser. Er det mulig liksom 🙈 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2525 Skrevet 11. november 2018 13 minutter siden, æøå* skrev: Hun er ikke mye verdig. Kald, kynisk, slenger dritt til Andrea som hun åpenbart er sjalu på, i tillegg er hun ekstremt dårlig taktisk. Ser ut som om hun i neste episode driter seg ut igjen. Synd at hun vant, men det er jo så klart lov å ta den enkleste veien. Andrea er kanskje ikke like god på å jobb, og er mindre verdig sånn sett, men jeg syns ikke hvorvidt man bidrar med jobb skal ha alt å si. Andrea har iallefall bra personlige egenskaper som sjarm, varme og godhet. Virker også som at det var Irene som ikke var med på denne turen med jentene fra Farmen. Så hun er tydeligvis bitter og sur for et eller annet. Hvorfor tror du egentlig at alle som kritiserer Andrea er sjalu? Anonymkode: 1a0c3...aca 10
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2526 Skrevet 11. november 2018 Irene er definitivt mest verdig til å vinne årets Farmen! ❤️ Anonymkode: 0ef30...0ae 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2527 Skrevet 11. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Irene er definitivt mest verdig til å vinne årets Farmen! ❤️ Anonymkode: 0ef30...0ae Det synes jeg også. Anonymkode: 46d5f...3b4 4
BerntHulken Skrevet 11. november 2018 #2528 Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du egentlig at alle som kritiserer Andrea er sjalu? Anonymkode: 1a0c3...aca Når har jeg sagt alle? Jeg snakker om Irene, her. Årsaken til feiden mellom dem er denne hendelsen, forklart av Andrea: "Vi var ute i båten, og jeg fikk en vannlilje av Kim, som han satt i håret mitt. Det blir jeg fornøyd med, og jeg smiler mot de andre. Da roper Irene: “Hva skal du med den der når du ikke kan ta en selfie?”. Jeg syns sånt lukter sjalusi. Det er noe annet hvis hun kritiseres for arbeidsinnsats, men jeg tenker at når man kritiserer på denne måten så har det noe med lav selvfølelse å gjøre. Hvorfor skulle man ellers komme med slikt dritt? 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2529 Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: Når har jeg sagt alle? Jeg snakker om Irene, her. Årsaken til feiden mellom dem er denne hendelsen, forklart av Andrea: "Vi var ute i båten, og jeg fikk en vannlilje av Kim, som han satt i håret mitt. Det blir jeg fornøyd med, og jeg smiler mot de andre. Da roper Irene: “Hva skal du med den der når du ikke kan ta en selfie?”. Jeg syns sånt lukter sjalusi. Det er noe annet hvis hun kritiseres for arbeidsinnsats, men jeg tenker at når man kritiserer på denne måten så har det noe med lav selvfølelse å gjøre. Hvorfor skulle man ellers komme med slikt dritt? Fordi det er en legitim kommentar. Andrea har vært eneste deltaker som har livnært seg av noe nokså patetisk, nemlig blogging ved å knipse bilde rav sitt eget tryne for å opparbeide seg forbruksgjeld. De andre deltakerne har i det minste hederlige yrker. Det er jo ikke å komme med dritt å påpeke til noen som livnærer seg av å pynte og icenesette seg selv for å ta selfies, at "her på farmen får du ikke tatt en selfie". SÅ hårsår kan bare en rosablogger være. Det ER jo lowlife å dedikere hevrdagen sin til å blogge, særlig på den måten Andrea blogger på, om hår, sminke og klær. Dessuten er det ikke Irene som er bitter, men Andrea. Andrea ville ikke være med på tur med Farmen-jentene om Irene ble med. Så Irene holdt seg hjemme. Stygt gjort av Andrea å drive med utfrysning. Irene jobbet og stod på og kokte grøt til Andrea morgen etter morgen, mens Andrea gikk rundt og viste frem rompeballene sine og innsmigret seg hos Nokolai. Andrea og rompeballene hennes har sklidd seg gjennom Farmen ved å bli prinsessa til Nokolai, mens de andre damene har jobbet og stått på. Irene er ikke kynisk. I motsetning til Kjetil, så klarte ikke Irene å gjennomføre sabotasjen av ukesoppdraget. Men Kjetil derimot, han gjennomførte sabotasje OG lot skylden legges på Irene. Utrolig råttent gjort. Helt legitimt av Irene valgte Andrea. Andrea var ikke nødvendigvis svakeste motstander. Andrea hadde gått og skrytt av at hun hadde rundtlest boka mange ganger. Dessuten er det ikke feigt å velge den du misliker sterkest. Hadde vært kjipt for Irene å f.eks velge Dineke og så vunnet, for å måtte tilbringe enda mer tid med Andrea og de late rumpeballene hennes. Anonymkode: 0ef30...0ae 12
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2530 Skrevet 11. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er en legitim kommentar. Andrea har vært eneste deltaker som har livnært seg av noe nokså patetisk, nemlig blogging ved å knipse bilde rav sitt eget tryne for å opparbeide seg forbruksgjeld. De andre deltakerne har i det minste hederlige yrker. Det er jo ikke å komme med dritt å påpeke til noen som livnærer seg av å pynte og icenesette seg selv for å ta selfies, at "her på farmen får du ikke tatt en selfie". SÅ hårsår kan bare en rosablogger være. Det ER jo lowlife å dedikere hevrdagen sin til å blogge, særlig på den måten Andrea blogger på, om hår, sminke og klær. Dessuten er det ikke Irene som er bitter, men Andrea. Andrea ville ikke være med på tur med Farmen-jentene om Irene ble med. Så Irene holdt seg hjemme. Stygt gjort av Andrea å drive med utfrysning. Irene jobbet og stod på og kokte grøt til Andrea morgen etter morgen, mens Andrea gikk rundt og viste frem rompeballene sine og innsmigret seg hos Nokolai. Andrea og rompeballene hennes har sklidd seg gjennom Farmen ved å bli prinsessa til Nokolai, mens de andre damene har jobbet og stått på. Irene er ikke kynisk. I motsetning til Kjetil, så klarte ikke Irene å gjennomføre sabotasjen av ukesoppdraget. Men Kjetil derimot, han gjennomførte sabotasje OG lot skylden legges på Irene. Utrolig råttent gjort. Helt legitimt av Irene valgte Andrea. Andrea var ikke nødvendigvis svakeste motstander. Andrea hadde gått og skrytt av at hun hadde rundtlest boka mange ganger. Dessuten er det ikke feigt å velge den du misliker sterkest. Hadde vært kjipt for Irene å f.eks velge Dineke og så vunnet, for å måtte tilbringe enda mer tid med Andrea og de late rumpeballene hennes. Anonymkode: 0ef30...0ae For et jævla nedlatende utsagn! Anonymkode: 4d854...bc7 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2531 Skrevet 11. november 2018 36 minutter siden, æøå* skrev: Hun er ikke mye verdig. Kald, kynisk, slenger dritt til Andrea som hun åpenbart er sjalu på, i tillegg er hun ekstremt dårlig taktisk. Ser ut som om hun i neste episode driter seg ut igjen. Synd at hun vant, men det er jo så klart lov å ta den enkleste veien. Andrea er kanskje ikke like god på å jobb, og er mindre verdig sånn sett, men jeg syns ikke hvorvidt man bidrar med jobb skal ha alt å si. Andrea har iallefall bra personlige egenskaper som sjarm, varme og godhet. Virker også som at det var Irene som ikke var med på denne turen med jentene fra Farmen. Så hun er tydeligvis bitter og sur for et eller annet. Irene er kald? Så kvinner får ikke lov til å være tydelige, direkte og tøffe? Vi skal bare gå rundt og vise frem rompeballene våre, og være "varme og søte og sjarmerende" hele tiden? Vitner ikke om mye godhet i denne rumpeballe-Andrea når hun etter Farmen er ferdig fryser ut en av deltakerne fra felles sammenkomster "Jeg blir ikke med hvis HUN blir med, altså". Anonymkode: 0ef30...0ae 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2532 Skrevet 11. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et jævla nedlatende utsagn! Anonymkode: 4d854...bc7 Rosablogging er et jævla selvnedlatende narsissistisk "yrke" Anonymkode: 0ef30...0ae 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2533 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rosablogging er et jævla selvnedlatende narsissistisk "yrke" Anonymkode: 0ef30...0ae 🤦♀️ Anonymkode: 4d854...bc7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2534 Skrevet 11. november 2018 Irene er jo den som helt definitivt har klaget og sytt mest av absolutt alle inne på Farmen. Får dårlige vibes av sånne folk, tror ikke jeg hadde orket å bo sammen med et så nedlatende og sytete menneske i så mange uker. Creds til de andre deltakerne som holder ut med Irene. Anonymkode: 00281...e1d 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2535 Skrevet 11. november 2018 54 minutter siden, æøå* skrev: Virker også som at det var Irene som ikke var med på denne turen med jentene fra Farmen. Så hun er tydeligvis bitter og sur for et eller annet. Hvis du har sett God Morgen Norge intervjuet med Sølvi og Irene fra forrige uke, sier Irene at hun var den eneste som ikke ble invitert med på turen. Det var ikke et valg hun tok selv, men hun ble eksludert. Er ikke det litt lavmål? https://www.tv2.no/v/1389937/ Anonymkode: 15a9d...c08 9
Djungelvrål Skrevet 11. november 2018 #2536 Skrevet 11. november 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Andrea ble lurt rett ut av Torpet. Og hun bet på. Liker ikke Sølvi som virker veldig manipulerende og falsk:( Anonymkode: cb965...131 Hva skjedde?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2537 Skrevet 11. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irene er jo den som helt definitivt har klaget og sytt mest av absolutt alle inne på Farmen. Får dårlige vibes av sånne folk, tror ikke jeg hadde orket å bo sammen med et så nedlatende og sytete menneske i så mange uker. Creds til de andre deltakerne som holder ut med Irene. Anonymkode: 00281...e1d Jeg synes Irene bør ha cred jeg, for å ha vært den som stod opp først om morgenen i ukesvis og fyrte i ovnen og laget grøt til de andre. Inkludert Andrea, som allerede etter første uke var klar til å reise hjem oga matmangel. Men så fant hun fram shortsen sin og fant ut at hun kunne bli noen uker til. Creds til alle som har holdt ut med rompeballene til Andrea! Anonymkode: 0ef30...0ae 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2538 Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes Irene bør ha cred jeg, for å ha vært den som stod opp først om morgenen i ukesvis og fyrte i ovnen og laget grøt til de andre. Inkludert Andrea, som allerede etter første uke var klar til å reise hjem oga matmangel. Men så fant hun fram shortsen sin og fant ut at hun kunne bli noen uker til. Creds til alle som har holdt ut med rompeballene til Andrea! Anonymkode: 0ef30...0ae Du virker litt sjalu på den rumpa hennes, så mye som du henger deg opp i den? Jeg syns Andrea har hatt en mye bedre figur enn Irene der inne, rosablogger eller ei. Ville heller vært en rosablogger i kort shorts med godt humør enn en bitter, surmagret sytepave, men det er vel hver sin smak.. Bra at Irene stod opp tidlig og lagde mat og fyrte opp, ja, men foruten det syns jeg hun har vært en eneste stor irritasjon. Anonymkode: 00281...e1d 13
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2539 Skrevet 11. november 2018 Og creds til alle damene på gården som har holdt ut med siklinga til Kjetil! Og alle nedlatenhetene han kommer med ovenfor damenes arbeidsinnsats. Hadde aldri orket en uke under samme tak med en så nedlatende fyr. Anonymkode: 0ef30...0ae 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2540 Skrevet 11. november 2018 41 minutter siden, æøå* skrev: Når har jeg sagt alle? Jeg snakker om Irene, her. Årsaken til feiden mellom dem er denne hendelsen, forklart av Andrea: "Vi var ute i båten, og jeg fikk en vannlilje av Kim, som han satt i håret mitt. Det blir jeg fornøyd med, og jeg smiler mot de andre. Da roper Irene: “Hva skal du med den der når du ikke kan ta en selfie?”. Jeg syns sånt lukter sjalusi. Det er noe annet hvis hun kritiseres for arbeidsinnsats, men jeg tenker at når man kritiserer på denne måten så har det noe med lav selvfølelse å gjøre. Hvorfor skulle man ellers komme med slikt dritt? Hun har da gjentatte ganger blitt kritisert for arbeidsinnsats. Klart det er irriterende for de som jobber hardt at andre bare går på stas. Anonymkode: 1a0c3...aca 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå