Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Kjetil 

Det går rykter om at en annen deltaker vinner Farmen også, (se spoilertag) bl.a i kommentarfeltet hos VG. Det vil jo alltid oppstå slike rykter og spekulasjoner, og gjerne om de som fremstår som de sterkeste.

Anonymkode: 1772d...972

Når det går rykter om to forskjellige som vinner så blir det bare useriøst synes jeg, da er det nok bare tull :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er som oftest bare rykter 😊 Blir spennendes uansett hvem som vinner. Men holder en knapp på Tonje eller Kjetil. Men Irene har også vist at hun kan overraske. 

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet

Kan vi ikke få slippe rykter her! Spoilertag eller ikke!

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper Irene velger enten Andrea eller Lene og at én av de to sistnevnte må reise! Av de to "prinsessene" til Kjetil, liker jeg Tonje best. Utifra teaseren fra forrige episode tviler jeg på at det blir Andrea :(  Irriterer meg at hun bare har seilt gjennom hele oppholdet som om hun har vært på en 2 mnd lang ferie 🙄 Den shortsen hennes irriterer vettet av meg. Kan hun ikke ta på seg ei arbeidsbukse og vise at hun også KAN jobbe? 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 5
Skrevet

Andrea er så jævlig innbilsk. Leste i et intervju at hun mente at spesielt den eldre garde hadde problemer med UTSEENDET hennes! Altså, Andrea du er ikke så deilig som du selv tror! INGEN der inne bryr seg katta om hvordan du ser ut, det er det at du ikke gidder å jobbe som gjør at folk irriterer seg over deg! Du gjør ikke annet enn ting du syns er gøy som å sole deg, le høyt og falskt og leke deilig. Jeg fatter ikke at det er mulig å være så innbilsk som henne! Hun tror tydeligvis hun er den deiligste i hele verden og at alle jenter/damer  mellom 15 og 70 er misunnelig på henne. Sånne jenter er det minst tiltrekkende jeg vet om, hva med å vise litt ydmykhet i stedet for å være så jævlig høy på seg selv? Jeg ville ikke tatt i henne med ildtang en gang! Jeg liker ikke plastdukker. 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 9
Skrevet

Er det både andrekjempe-valg og tvekamp i dag? Bruker ikke andrekjempe-valg være på onsdag å kun tvekamp på søndag? 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det både andrekjempe-valg og tvekamp i dag? Bruker ikke andrekjempe-valg være på onsdag å kun tvekamp på søndag? 

Ja? 🤔 Førstekjempe valg er på onsdag. Andrekjempe valg er på søndag før pause med Nyheter, Vær og Sport. Så blir det tvekamp. 

Anonymkode: 15a9d...c08

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du husker feil.

Tirsdag: Valg av storbonde 

Onsdag: Valg av førstekjempe 

Søndag: Valg av andrekjempe, resultatet på ukesoppdraget, marked og tvekamp 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du husker feil.

Tirsdag: Valg av storbonde 

Onsdag: Valg av førstekjempe 

Søndag: Valg av andrekjempe, resultatet på ukesoppdraget, marked og tvekamp 

Det markedet er nislagt, det samme skuespillet hver gang og de kjøper de samme tingene hver gang. Kunne droppet det.

Skrevet
3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Det markedet er nislagt, det samme skuespillet hver gang og de kjøper de samme tingene hver gang. Kunne droppet det.

Hva betyr "nislagt"?

• Liker 5
Skrevet

Tror ikke de ville vunnet norske talenter for å si det slik :P

Skrevet

De folkene som skal godkjenne ukesoppdragene bruker temmelig lang tid på å undersøke de forskjellige tingene, og ramse opp hva somvar greit / dårlig med de tingene som skulle gjennomføres. 

Deretter bruker han storbonden tid på å ramse opp de samme tingene, og repetere ting som de folkene allerede hadde snakket om. Så blir ukesoppdragene SELVFØLGELIG godkjent uansett. Snakk om å tyne ut mest mulig "dramatikk" rundt disse ukesoppdragene... 

Anonymkode: 58439...73e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De folkene som skal godkjenne ukesoppdragene bruker temmelig lang tid på å undersøke de forskjellige tingene, og ramse opp hva somvar greit / dårlig med de tingene som skulle gjennomføres. 

Deretter bruker han storbonden tid på å ramse opp de samme tingene, og repetere ting som de folkene allerede hadde snakket om. Så blir ukesoppdragene SELVFØLGELIG godkjent uansett. Snakk om å tyne ut mest mulig "dramatikk" rundt disse ukesoppdragene... 

Anonymkode: 58439...73e

Det har ikke blitt godkjent de siste 2 ukene så 

Skrevet
1 time siden, Peonjenta skrev:

De må jo få kjøpt seg mat

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Det har ikke blitt godkjent de siste 2 ukene så 

Det er vel litt annerledes, vel? Kjetil bestemte at de ikke skulle fullføre forrige ukesoppdrag, og gangen før ble det sabotert. Når de går inn for å klare det, blir det stort sett godkjent, selv om mentorparet har bemerkninger. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel litt annerledes, vel? Kjetil bestemte at de ikke skulle fullføre forrige ukesoppdrag, og gangen før ble det sabotert. Når de går inn for å klare det, blir det stort sett godkjent, selv om mentorparet har bemerkninger. 

Jeg synes det var fortjent 

Skrevet

Endelig!!! :hoppendeglad: Og så bitter Andrea så ut! :hoho: Håper virkelig Andrea ryker nå! Er så lei henne! 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Endelig!!! :hoppendeglad: Og så bitter Andrea så ut! :hoho: Håper virkelig Andrea ryker nå! Er så lei henne! 

Så pinlig at det var vondt å se på de to sammen der prate :flau:

Skrevet

Hadde dette vært kjendis farmen så ville Andrea sikkert mast seg til å få blogge om oppholdet på farmen hver søndag 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...