Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, Winza skrev:

Imponerende, synd for han at han ikke kom til finalen da

Var derfor han ikke kom til finalen. Ble førstekjempe siste uka før finaleuka. De andre ble for redde for de tre knivene.

Apropos det, så virker det ikke som om Nikolai har skjønt at dersom han får en ny finalekniv, så vil risikoen øke for at han blir førstekjempe en eller annen gang før finaleuka, rett og slett fordi han da blir en større konkurrent. Dette har nok Kjetil skjønt, og derfor gadd han ikke prøve å skaffe seg en ny kniv da han var storbonde i forrige uke.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Testosteron skrev:

Klarer ikke du å se at Irene og Karianne veier svært ulikt?

Skjønner hva du mener nå, jeg tenkte helt feil på det i går :)

Skrevet

Veldig spennende kamp på Torpet i dag! Gikk som jeg håpet :) 

Spoiler

Sølvi vant hvis noen lurte :)

Blir spennende å se hvem som kommer inn på torpet neste uke. Er der Lasse eller Charlie sin tur ut i kamp da? Spent på hvem som kommer inn til farmen igjen. Håper ikke det er Lasse. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, jenteanonym91 skrev:

Veldig spennende kamp på Torpet i dag! Gikk som jeg håpet :) 

Vis skjult innhold

Sølvi vant hvis noen lurte :)

Blir spennende å se hvem som kommer inn på torpet neste uke. Er der Lasse eller Charlie sin tur ut i kamp da? Spent på hvem som kommer inn til farmen igjen. Håper ikke det er Lasse. 

Det er Charlie sin tur neste gang, Lasse slo ut Paal for to uker siden. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 1
Skrevet

Det var dumt, men på den måten vil Irene bli fredet for de neste kampene. Ingen vil velge henne som andrekjempe hvis hun vinner denne kampen. Jeg tror hun velger Lene, fordi Lene er sterk. 

Skrevet
På 8.11.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Det er Charlie sin tur neste gang, Lasse slo ut Paal for to uker siden. 

Spoiler

Skandale om Lasse kommer inn på Farmen. (fra torpet), nå griner han som en liten jente med kjærlighetssorg etter at kjæresten hans røk ut 😄

Håper Irene velger ei av prinsessene til Kjetil. Helst Tonje. 

Skrevet
På 7.11.2018 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Jeg forstod ikke hvor jeg fant denne spoilertaggen. Derfor ble det slik. Har ikke fått det bekreftet av troverdige kilder, men det stod på Jodel. 

Anonymkode: cd8fc...738

tulling, du kunne vel spurt eller testet det med noe uviktig. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Kikker skrev:
  Vis skjult innhold

Skandale om Lasse kommer inn på Farmen. (fra torpet), nå griner han som en liten jente med kjærlighetssorg etter at kjæresten hans røk ut 😄

Håper Irene velger ei av prinsessene til Kjetil. Helst Tonje. 

Spoiler

Var ikke så ille, er vanlig å gråte når en god venn forlater deg når man er med på et program. Beste vennskapet noensinne i farmen

Skrevet
11 minutter siden, Winza skrev:
  Vis skjult innhold

Var ikke så ille, er vanlig å gråte når en god venn forlater deg når man er med på et program. Beste vennskapet noensinne i farmen

Spoiler

Var bra han røk ut, Torpet var i ferd med å bli forgubbet

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Kikker skrev:
  Skjul innhold

Var bra han røk ut, Torpet var i ferd med å bli forgubbet

Spoiler

Bare dumt Sølvi kom inn

Skrevet
På 7.11.2018 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Tror du trenger høreapparat eller så må du lære deg trøndersk. Jeg har hørt setningen hun sa flere ganger, og det er jammen meg ikke bare Andrea hun snakker om. Karianne var også inkludert. Hun sier «Nå jævla blondina som sitt baki båten å syng barnesanga», ikke «den jævla blondinen». Flertall, ikke entall. Slutt å forsvar Andrea!

Anonymkode: 15a9d...c08

Hun sa/mente blondiner (flertall) ja. Hilsen trønder som ikke forsvarer noen av dem, men rett skal være rett.

Anonymkode: 6716b...39e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir saken om Lene og Tonje fyrt opp så mye - blant de andre deltagerne? Hvor mange sesonger har ikke to som kjenner hverandre blitt cashet sammen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/e1g9gK/farmen-deltagere-ut-mot-kjaerestepar-de-spilte-paa-kjetils-foelelser-hele-veien?utm_content=row-2&utm_source=vgfront

Ja, det har vært folk med relasjon til hverandre i nesten hver eneste sesong, men de har alltid vært åpne om det fra start. Tonje og Lene har hatt en enorm fordel ved å bli sett på som enkeltfeltakere. Hadde de ikke villet beskytte hverandre når de hver sin gang som storbonde skulle velge førstekjempe, hadde nok jentekampene kommet igang mye tidligere. (Det er heller ikke til å underslå at de har hatt god hjelp av at Kjetil ble så begeistra for dem).

Anonymkode: 55629...96d

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir saken om Lene og Tonje fyrt opp så mye - blant de andre deltagerne? Hvor mange sesonger har ikke to som kjenner hverandre blitt cashet sammen?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/e1g9gK/farmen-deltagere-ut-mot-kjaerestepar-de-spilte-paa-kjetils-foelelser-hele-veien?utm_content=row-2&utm_source=vgfront

Spoiler

Hørt rykter om at det er Tonje som vinner Farmen. Kan det være at dem er bitre pga det? Ikke usannsynlig mtp hvor mye oppmerksomhet Tonje og Lene har fått. Ikke direkte spoiler, men har på spoiler tag

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Hørt rykter om at det er Tonje som vinner Farmen. Kan det være at dem er bitre pga det? Ikke usannsynlig mtp hvor mye oppmerksomhet Tonje og Lene har fått. Ikke direkte spoiler, men har på spoiler tag

Hvor har du hørt det? Slike rykter er sjeldent sanne

Skrevet
11 minutter siden, Winza skrev:

Hvor har du hørt det? Slike rykter er sjeldent sanne

Hørt det på "bygda". Bor på hjemplassen til Lene. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørt det på "bygda". Bor på hjemplassen til Lene. 

Kan være bare tull da

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Kan være bare tull da

Ja, mest sannsynlig er jo det det 😊 Men vet jo aldri. Selv tror jeg hun er en sterk konkurrent. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mest sannsynlig er jo det det 😊 Men vet jo aldri. Selv tror jeg hun er en sterk konkurrent. 

Håper de blir splittet før finalen i hvert fall

Skrevet
Spoiler

Kjetil 

Det går rykter om at en annen deltaker vinner Farmen også, (se spoilertag) bl.a i kommentarfeltet hos VG. Det vil jo alltid oppstå slike rykter og spekulasjoner, og gjerne om de som fremstår som de sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...