Summ Skrevet 6. november 2018 #2301 Skrevet 6. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Andrea. Garantert. Hun liker jo ikke Irene og syter over at Irene ikke liker henne. Skikkelig barnslig, ja. Anonymkode: b614d...6a2 Irene har vært spydig mot henne ved enhver anledning. Syns Andrea var voksen som tok det opp med henne! Syns ikke det er rart at hun ble sliten av det. Du gir folk litt feil indikasjon på hva som er barnslig. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2302 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, Summ skrev: Irene har vært spydig mot henne ved enhver anledning. Syns Andrea var voksen som tok det opp med henne! Syns ikke det er rart at hun ble sliten av det. Du gir folk litt feil indikasjon på hva som er barnslig. Hadde Andrea jobbet i stedet for å vise seg frem hele tiden hadde ikke dette skjedd. Irene er brutalt ærlig og til tider krass, men ikke slem. Hun sier i fra når folk ikke jobber og det er bare rett og rimelig. Alle andre jobber mens Andrea bare soler seg og gjør kun ting hun syns er gøy. Hun skulle tømt utedassen skulle hun! Ihvertfall hjulpet til. Anonymkode: b614d...6a2 13
Jytte Skrevet 6. november 2018 #2303 Skrevet 6. november 2018 På 5.11.2018 den 10.49, Sizz- skrev: Håper Andrea blir storbonde, Irene blir førstekjempe og ryker ut 👍🏻 (I wish😂) Tror og håper at Sølvi valgte Irene som storbonde som et plaster på såret. Andrea er kjekk å ha der når man må velge andrekjempe selv om ingen vet hvor sterk eller svak hun egentlig er. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2304 Skrevet 6. november 2018 1 time siden, Jytte skrev: Tror og håper at Sølvi valgte Irene som storbonde som et plaster på såret. Andrea er kjekk å ha der når man må velge andrekjempe selv om ingen vet hvor sterk eller svak hun egentlig er. Utifra intervjuet med Sølvi like etter tvekampen, så velger hun en storbonde som har lovet å ta Irene som førstekjempe. Hun vil visst ha hevn. Skikkelig classy av Sølvi. Herregud, så barnslig! Anonymkode: 5b00d...492 12
Ronaldo85 Skrevet 6. november 2018 #2305 Skrevet 6. november 2018 Å, du Kjetil, du Kjetil..😂 https://www.tv2.no/v/1391498/ 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2307 Skrevet 6. november 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Den så jeg ikke komme Ikke jeg heller, helt uforberedt på den 😂 Anonymkode: c7a37...ee9
Gjest Winza Skrevet 6. november 2018 #2308 Skrevet 6. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller, helt uforberedt på den 😂 Anonymkode: c7a37...ee9 Er ikke dette tredje gang? Kan ikke huske at noen har vært storbonde 3 ganger før
Gjest Lexie Grey Skrevet 6. november 2018 #2309 Skrevet 6. november 2018 Irene bare: "Det hadde vært kult og blitt storbonde men om jeg ikke blir det går det også bra" og rett etter valget plutselig "Alt bare raste sammen da navnet på storbonden ble lest opp, jeg er så glad jeg sendte ræva hennes tilbake til Finnmark!" Bestem deg, kvinne. Umoden oppførsel level 10.0
Sizz- Skrevet 6. november 2018 #2310 Skrevet 6. november 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Er ikke dette tredje gang? Kan ikke huske at noen har vært storbonde 3 ganger før Fantastisk! Enda bedre sjanser for gutta til finalen 👍🏻:D
Gjest Winza Skrevet 6. november 2018 #2311 Skrevet 6. november 2018 1 minutt siden, Moondance skrev: Irene bare: "Det hadde vært kult og blitt storbonde men om jeg ikke blir det går det også bra" og rett etter valget plutselig "Alt bare raste sammen da navnet på storbonden ble lest opp, jeg er så glad jeg sendte ræva hennes tilbake til Finnmark!" Bestem deg, kvinne. Umoden oppførsel level 10.0 Hun har sunket mye i mine øyne den siste uken
Sizz- Skrevet 6. november 2018 #2312 Skrevet 6. november 2018 (endret) 3 minutter siden, Moondance skrev: Irene bare: "Det hadde vært kult og blitt storbonde men om jeg ikke blir det går det også bra" og rett etter valget plutselig "Alt bare raste sammen da navnet på storbonden ble lest opp, jeg er så glad jeg sendte ræva hennes tilbake til Finnmark!" Bestem deg, kvinne. Umoden oppførsel level 10.0 Jeg tenkte akkurat det samme....hun har holdt på sånn hele farmen. Tøff i trynet, men så jævlig snurt og sur med en gang ting ikke går hennes vei. Patetisk oppførsel av et voksent menneske. Endret 6. november 2018 av Sizz- 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2313 Skrevet 6. november 2018 Jeg tviler sterkt på at det store ukesoppdraget der kommer til å bli akseptert. Kanskje dersom de folkene som skal bedømme ukesoppdragene er veldig generøse. Anonymkode: 58439...73e 1
Gjest Winza Skrevet 6. november 2018 #2314 Skrevet 6. november 2018 (endret) Tonje og Lene er jammen med et uheldig par, begge to har fått en vond skade på gården Endret 6. november 2018 av Winza
Gjest Lexie Grey Skrevet 6. november 2018 #2315 Skrevet 6. november 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Hun har sunket mye i mine øyne den siste uken 2 minutter siden, Sizz- skrev: Jeg tenkte akkurat det samme....hun har holdt på sånn hele farmen. Tøff i trynet, men så jævlig snurt og sur med en gang ting ikke går hennes vei. Patetisk oppførsel av et voksent menneske. Jeg likte henne godt i starten og helt frem til de siste par ukene. Hun har sunket veldig her også med den oppførselen hun har vist i forbindelse med Sølvi og dette her. Synd, for hun var en av de jeg heiet på men nå er jeg usikker.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2316 Skrevet 6. november 2018 Hvem ble storbonde? Anonymkode: 073cd...6fb
Gjest Winza Skrevet 6. november 2018 #2317 Skrevet 6. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem ble storbonde? Anonymkode: 073cd...6fb Nikolai
Gjest Winza Skrevet 6. november 2018 #2318 Skrevet 6. november 2018 Jeg har fått et bedre inntrykk av Nikolai den siste tiden, han virker som en trivelig og hyggelig fyr Synd tvillingbroren hans ikke kunne bli med, begge to ble kalt inn til audition men han kunne ikke fordi han var opptatt
Gjest Winza Skrevet 6. november 2018 #2319 Skrevet 6. november 2018 Haha, det uttrykket på hunden når Irene kledde av seg og når hun kom ut igjen av vannet 😅
loffen Skrevet 6. november 2018 #2320 Skrevet 6. november 2018 Han deler ut korn som de skal ha i munnen, etter å ha holdt seg på tissen med samme hånda. *fnis* For en crazy finsk tradisjon. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå