Sizz- Skrevet 5. november 2018 #2281 Skrevet 5. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun viser seg jo frem hele tiden jo. Anonymkode: b614d...6a2 Syns ikke hun har fått vist hva hun kan, tror hun er flinkere enn hun har gitt uttrykk for. Så trenger hun å bli pushet litt tror jeg, og får hun en lederrolle blir hun jo nødt til å ta i et tak!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2282 Skrevet 5. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Åjoda jeg hadde nok fått Dineke til sengs hvis muligheten byr seg. Anonymkode: af3a2...779 Hun har kjæreste.. Anonymkode: 4d854...bc7 1
Sizz- Skrevet 5. november 2018 #2283 Skrevet 5. november 2018 En ting jeg har lurt på..er det noen spes grunn til at farmen nå er flyttet fra mandag til tirsdag? Det har alltid jo vært mandager så lenge jeg kan huske, og får ikke til å venne meg til at det er på tirsdager nå 🙈 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2284 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, Sizz- skrev: En ting jeg har lurt på..er det noen spes grunn til at farmen nå er flyttet fra mandag til tirsdag? Det har alltid jo vært mandager så lenge jeg kan huske, og får ikke til å venne meg til at det er på tirsdager nå 🙈 Fordi torpet går på mandager
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2285 Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, Winza skrev: Fordi torpet går på mandager Det er jo ikke grunnen, de kunne jo fint ha byttet om de to. Torpet og Farmen har lite med hverandre å gjøre, bortsett fra det som skjer på søndager. Det er pga Åsted Norge. Anonymkode: 1772d...972 7
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2286 Skrevet 5. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke grunnen, de kunne jo fint ha byttet om de to. Torpet og Farmen har lite med hverandre å gjøre, bortsett fra det som skjer på søndager. Det er pga Åsted Norge. Anonymkode: 1772d...972 Å, jeg liker at det går på tirsdager for da får vi neste episode dagen etter
Ronaldo85 Skrevet 5. november 2018 #2287 Skrevet 5. november 2018 Er det ikke ganske soleklart at Dineke blir storbonde nå? Mange sier de håper på Andrea her, men har Sølvi og Andrea hatt noe spesielt bra forhold? Syns Sølvi har omtalt henne som en "gratispassasjer" og at hun bidrar lite. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2288 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, æøå* skrev: Er det ikke ganske soleklart at Dineke blir storbonde nå? Mange sier de håper på Andrea her, men har Sølvi og Andrea hatt noe spesielt bra forhold? Syns Sølvi har omtalt henne som en "gratispassasjer" og at hun bidrar lite. Det spiller ingen rolle for Sølvi at hun generelt ikke synes noe om Andreas innsats. Sølvi er av en slik støpning at hun søker hevn, så velger hun Andrea er det størst sannsynlighet for at Irene blir valgt til førstekjempe. Og så får Sølvi det som hun vil med å prøve sende ut "bestevenninnen" sin som slår slegge som ei ku Anonymkode: 0ef30...0ae 5
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2289 Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle for Sølvi at hun generelt ikke synes noe om Andreas innsats. Sølvi er av en slik støpning at hun søker hevn, så velger hun Andrea er det størst sannsynlighet for at Irene blir valgt til førstekjempe. Og så får Sølvi det som hun vil med å prøve sende ut "bestevenninnen" sin som slår slegge som ei ku Anonymkode: 0ef30...0ae De skværet jo opp før tvekampen, hun brøt reglene og rodde bort til Sølvi og pratet med henne
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2290 Skrevet 5. november 2018 36 minutter siden, Winza skrev: De skværet jo opp før tvekampen, hun brøt reglene og rodde bort til Sølvi og pratet med henne sa du noe Anonymkode: 0ef30...0ae 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2291 Skrevet 5. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: sa du noe Anonymkode: 0ef30...0ae Ja
tirben Skrevet 5. november 2018 #2292 Skrevet 5. november 2018 (endret) 51 minutter siden, Winza skrev: De skværet jo opp før tvekampen, hun brøt reglene og rodde bort til Sølvi og pratet med henne Det virker ikke som de har skværet opp enda når en ser på Sølvis uttalelser i pressen. Endret 5. november 2018 av tirben 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2293 Skrevet 5. november 2018 (endret) 8 minutter siden, tirben skrev: Det virker ikke som de har skværet opp enda når en ser på Sølvis uttalelser i pressen. De var på god morgen Norge og sa at de er venner nå https://www.tv2.no/v/1389937/ Endret 5. november 2018 av Winza
Ronaldo85 Skrevet 5. november 2018 #2294 Skrevet 5. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle for Sølvi at hun generelt ikke synes noe om Andreas innsats. Sølvi er av en slik støpning at hun søker hevn, så velger hun Andrea er det størst sannsynlighet for at Irene blir valgt til førstekjempe. Og så får Sølvi det som hun vil med å prøve sende ut "bestevenninnen" sin som slår slegge som ei ku Anonymkode: 0ef30...0ae Alltid artig med disse kjepphøye folka som tror de er verdensmestere, og så driter de seg loddrett ut🤣 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2295 Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, æøå* skrev: Alltid artig med disse kjepphøye folka som tror de er verdensmestere, og så driter de seg loddrett ut🤣 Man kommer ihvertfall ingen vei i livet med å IKKE tro på seg selv;) Anonymkode: 63d14...d96 1
Ronaldo85 Skrevet 5. november 2018 #2296 Skrevet 5. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kommer ihvertfall ingen vei i livet med å IKKE tro på seg selv;) Anonymkode: 63d14...d96 Men overdreven tro på seg selv fører bare til enorm fallhøyde. Man kan være ydmyk og likevel tro på seg selv😊 12
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2297 Skrevet 6. november 2018 4 timer siden, æøå* skrev: Men overdreven tro på seg selv fører bare til enorm fallhøyde. Man kan være ydmyk og likevel tro på seg selv😊 Jo. Men det er noe som heter «fake it till you make it». Og det funker faktisk. Og farmen er heller ikke stedet for å være svak og ydmyk. Ikke om man har tenkt å vinne. Kanskje sjansen for å vinne blir større om man hever seg selv i forkant. Det er jo ikke så mange andre som kan snakke deg opp når man sitter låst i kjempehytta. Vi er jo forskjellige, og har hver vår måte å takle utfordringer på. Anonymkode: 63d14...d96 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2298 Skrevet 6. november 2018 Lurer på hvem av disse kvinnene der inne som ikke ønsker å ha med Irene på weekendturen. Synes det er så barnslig at de ikke kan skille mellom 1918 og 2018. Anonymkode: 15a9d...c08 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #2299 Skrevet 6. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvem av disse kvinnene der inne som ikke ønsker å ha med Irene på weekendturen. Synes det er så barnslig at de ikke kan skille mellom 1918 og 2018. Anonymkode: 15a9d...c08 Andrea. Garantert. Hun liker jo ikke Irene og syter over at Irene ikke liker henne. Skikkelig barnslig, ja. Anonymkode: b614d...6a2 8
halvehimmelen Skrevet 6. november 2018 #2300 Skrevet 6. november 2018 På 24.10.2018 den 8.49, AnonymBruker skrev: Hun Anneli vurker jo meget spesiell... Psykolog på grunn av en reaksjon på hennes kroniske sykdom? Ikke er det å få i seg gluten én sjelden gang noe personer med cøliaki dør av heller... skjønner at det er ubehagelig å bli dårlig, men dersom alle med kroniske sykdommer skulle gått til psykolog hver gang de hadde et anfall ville det ikke vært ledige timer for dem som virkelig trenger det. Og jeg så ingen som kastet opp på TV i går, kun Anneli som hostet og spyttet i bøtta. Anonymkode: c4b6c...9a6 Selv om dette er ukesvis siden, vil jeg bare påpeke en ting: det er helt vanlig å tilby tv-deltakere psykolog i etterkant av innspilling. Dette er fordi alle kan reagere ulikt når det sendes, og mange vet ikke helt hvordan de skal håndtere feks dårlige tilbakemeldinger eller stygge kommentarer. Selv om Anneli ikke var lenge på gården har hun også rett på god oppfølgning, og selvfølgelig kan det ha vært belastende for henne at hennes reaksjon på gluten skulle sendes på riksdekkende tv i beste sendetid. Derfor er det helt feil å anta at hun er spesiell kun basert på at hun synes Tv2 har vært for dårlig med oppfølgningen, uansett skjermtid har hun like mye rett på god veiledning og hjelp etter innspilling. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå