AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2261 Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har ansiktet med noe å gjøre? Anonymkode: 4d854...bc7 Han er uttrykksløs, mente jeg. Anonymkode: a1b16...fcc 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2262 Skrevet 4. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av å høre Kjetil snakke. SIkkert en hyggelig type altså, men jeg synes han er så monoton. Samme tonefall og trynet hele tiden Anonymkode: a1b16...fcc Ja det er noe så voldsomt også! Anonymkode: 0ef30...0ae 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2263 Skrevet 4. november 2018 Det er alltid noen sånne gnålepettere med i hver sesong. Noen som er litt monotone og kjedelige. Husker jeg fikk fnatt av Camilla i forrige sesong, og alt gnålet om sjokolade (uttalt på trøndersk). I denne sesongen stikker altså Kjetil av med seieren som Mest Kjedelige Deltaker Som Får Alt For Mye Snakketid. Anonymkode: 0ef30...0ae 7
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2264 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid noen sånne gnålepettere med i hver sesong. Noen som er litt monotone og kjedelige. Husker jeg fikk fnatt av Camilla i forrige sesong, og alt gnålet om sjokolade (uttalt på trøndersk). I denne sesongen stikker altså Kjetil av med seieren som Mest Kjedelige Deltaker Som Får Alt For Mye Snakketid. Anonymkode: 0ef30...0ae Jeg så ikke forrige sesong. Men jeg syns jeg hører shokkladææ på trøndersk ja. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2265 Skrevet 5. november 2018 Jeg er så lei Irene nå at jeg kastet snart opp. Hun et brautende, frampå, er ego og eier IKKE selvinnsikt. Enn å sitte å sutre å sippe over hva Sølvi gjorde, når hun allerede før det gjorde det samme selv, i forhold til Kjetil?? Hun sitter og lyver han rett i trynet om at dette skal han ikke være redd for at skal komme ut, osv. Patetiske falske nek. Anonymkode: 63d14...d96 1
Sizz- Skrevet 5. november 2018 #2266 Skrevet 5. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er alltid noen sånne gnålepettere med i hver sesong. Noen som er litt monotone og kjedelige. Husker jeg fikk fnatt av Camilla i forrige sesong, og alt gnålet om sjokolade (uttalt på trøndersk). I denne sesongen stikker altså Kjetil av med seieren som Mest Kjedelige Deltaker Som Får Alt For Mye Snakketid. Anonymkode: 0ef30...0ae Kjetil er alt annet enn gnålepetter. Det han har er baller! Elsket at han gjorde en helomvending og valgte Irene som førstekjempe pga det hun gjorde. Liker ikke damene inne på farmen i år. Alt de gjør er så sutre, klage, krangle og sladre om hverandre. Det er jo rene barnehagen der inne. Håper virkelig en av gutta vinner, det har begge to fortjent! 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2267 Skrevet 5. november 2018 9 minutter siden, Sizz- skrev: Kjetil er alt annet enn gnålepetter. Det han har er baller! Elsket at han gjorde en helomvending og valgte Irene som førstekjempe pga det hun gjorde. Liker ikke damene inne på farmen i år. Alt de gjør er så sutre, klage, krangle og sladre om hverandre. Det er jo rene barnehagen der inne. Håper virkelig en av gutta vinner, det har begge to fortjent! Enig
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2268 Skrevet 5. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei Irene nå at jeg kastet snart opp. Hun et brautende, frampå, er ego og eier IKKE selvinnsikt. Enn å sitte å sutre å sippe over hva Sølvi gjorde, når hun allerede før det gjorde det samme selv, i forhold til Kjetil?? Hun sitter og lyver han rett i trynet om at dette skal han ikke være redd for at skal komme ut, osv. Patetiske falske nek. Anonymkode: 63d14...d96 Hun blir nok førstekjempe hvis Andrea blir storbonde Anonymkode: 4d854...bc7 1
Sizz- Skrevet 5. november 2018 #2269 Skrevet 5. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en viss forskjell. Irene vet at det var dumt av henne og bærer ikke når til Kjetil for at hun ble førstekjempe. Hun sa kun ifra til Sølvi for å være grei, ikke fordi hun hadde egoistiske baktanker. Sølvi hadde ingen god grunn til å si noe til Kjetil, og hun ser heller ikke ut til å angre eller ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 1772d...972 Nei hvorfor skal hun ha dårlig samvittighet? Tror neppe hun har meldt seg på for å få venner. Det er et spill, og er man med på leken så får man tåle baksiden av medaljen også. Ting som sies i fortrolighet skal holdes kjeft om, uansett om man er «bestevenner» eller ikke. Kjetil gjorde et helt riktig valg ift førstekjempevalg og Irene er ikke det spøtt bedre enn Sølvi. Sølvi lager ihvertfall litt liv og leven på gården. Alt Irene gjør er å sutre over hvor fæle alle andre er mot henne hele tiden, uten å innse at hun er helt lik selv.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2270 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun blir nok førstekjempe hvis Andrea blir storbonde Anonymkode: 4d854...bc7 Håper Andrea blir storbonde ja. Hadde vært gøy å latt henne få vise seg frem litt og:) Anonymkode: 63d14...d96
Sizz- Skrevet 5. november 2018 #2271 Skrevet 5. november 2018 På 1.11.2018 den 10.13, AnonymBruker skrev: Og så? Kjetil brøt sitt løfte selv. Oppgaven hans var å frede Irene. Om hun sier det videre eller ikke bør være ett fett, hans løfte var å frede henne. At han legger noe til grunn for å slippe unna med at han brøt sitt løfte blir det samme som at Irene også hadde en grunn for å bryte sitt. Forskjellen på de to er at Kjetil tenker på seg selv, Irene tenker på andre. Ikke noe galt i det. Men poenget mitt er at både Kjetil, Irene og Sølvi gjorde det samme. Alle brøt et løfte. Men bare Irene gjorde det for å være real ovenfor en annen. De to andre gjorde for å komme best ut av det selv. Anonymkode: 42471...e92 Du er jo heeeelt på bærtur 🙈 3
Jytte Skrevet 5. november 2018 #2272 Skrevet 5. november 2018 Tror Irene blir storbonde. Var pinlig å se hvordan Sølvi var så selvsikker før tvekampen og at gjennomføringen ble en fiasko.Hun tapte kampen og mistet ansikt. Usjarmerende banning. Måtte le godt da gutta kommenterte hvordan det ville gå når de to kamphønene skulle dele måltid. 9
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2273 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, Jytte skrev: Tror Irene blir storbonde. Var pinlig å se hvordan Sølvi var så selvsikker før tvekampen og at gjennomføringen ble en fiasko.Hun tapte kampen og mistet ansikt. Usjarmerende banning. Måtte le godt da gutta kommenterte hvordan det ville gå når de to kamphønene skulle dele måltid. Håper ikke
Jytte Skrevet 5. november 2018 #2274 Skrevet 5. november 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Håper ikke Hvorfor ikke? Synes hun virker redelig og jobber bra. Kanskje litt naiv som gikk i fella til Kjetil, enten han la den med vilje eller ikke. 7
lillesky Skrevet 5. november 2018 #2275 Skrevet 5. november 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod) 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #2276 Skrevet 5. november 2018 9 minutter siden, Jytte skrev: Hvorfor ikke? Synes hun virker redelig og jobber bra. Kanskje litt naiv som gikk i fella til Kjetil, enten han la den med vilje eller ikke. Er lei henne
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2277 Skrevet 5. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Åjoda jeg hadde nok fått Dineke til sengs hvis muligheten byr seg. Anonymkode: af3a2...779 Rart dette ikke ble fjernet, er det virkelig Greit å prate slik som folk?? Anonymkode: 4d854...bc7 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2278 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rart dette ikke ble fjernet, er det virkelig Greit å prate slik som folk?? Anonymkode: 4d854...bc7 Om* Anonymkode: 4d854...bc7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #2279 Skrevet 5. november 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Andrea blir storbonde ja. Hadde vært gøy å latt henne få vise seg frem litt og:) Anonymkode: 63d14...d96 Hun viser seg jo frem hele tiden jo. Anonymkode: b614d...6a2 7
Sizz- Skrevet 5. november 2018 #2280 Skrevet 5. november 2018 32 minutter siden, Jytte skrev: Hvorfor ikke? Synes hun virker redelig og jobber bra. Kanskje litt naiv som gikk i fella til Kjetil, enten han la den med vilje eller ikke. Håper Andrea blir storbonde, Irene blir førstekjempe og ryker ut 👍🏻 (I wish😂)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå