Apis Skrevet 4. november 2018 #2241 Skrevet 4. november 2018 19 minutter siden, Winza skrev: De er jo begge sladrekjerringer Irene er dama si det,,, vil nå uansett påstå at det er litt forskjell i moralen der, men uansett er det nå en konkurranse der en selv må gjøre de valgene en mener er de riktige for og komme lengst mulig 1
Hamhamham Skrevet 4. november 2018 #2242 Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste at Irene ville naile dette. Ren skjær utklassing og en fornøyelse å se på når hun tok seierslagene på alle spikerne. Morsomt å se Andrea sitte og bite negler i fortvilelse. Og Sølvi som skylder på nerver, og i forkant hevdet at Irene slår slegge som ei ku. Vel, den som ler sist ler best! Anonymkode: 0ef30...0ae Pussig at du ikke skrev det før det ble vist, dersom du «visste» det. Veldig mange «vet» visst ting på forhånd, men gir ikke uttrykk for det før etter at det har skjedd. Pussig, det der. «Jeg visste at Leicester kom til å vinne Premier League for et par år siden». 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2243 Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Hamhamham skrev: Pussig at du ikke skrev det før det ble vist, dersom du «visste» det. Veldig mange «vet» visst ting på forhånd, men gir ikke uttrykk for det før etter at det har skjedd. Pussig, det der. «Jeg visste at Leicester kom til å vinne Premier League for et par år siden». Tar du alltid ting så bokstavelig? Jeg har en følelse av at Irene vinner farmen, jeg bare VET det Anonymkode: 0ef30...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2244 Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dette har du behov for å meddele andre om fordi..? Tviler på at du hadde hatt sjans. Anonymkode: 0ef30...0ae Åjoda jeg hadde nok fått Dineke til sengs hvis muligheten byr seg. Anonymkode: af3a2...779
Salka Skrevet 4. november 2018 #2245 Skrevet 4. november 2018 Spoiler Etter å ha sett et klipp på tv2.no kan det se ut til at Andrea blir storbonde. Død og pine! Sølvi sa at hun hadde lovet den personen å bli storbonde mot at h*n velger Irene til 1.kjempe og Andrea tåler jo ikke trynet på Irene, så ikke noe problem for henne å holde det løftet. Jeg håper ikke det blir Andrea, men ut fra det klippet er det ganske sannsynlig. 1
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2246 Skrevet 4. november 2018 Blir litt mer å se av eyecandyet på farmen neste uke. Man skulle vært 15 år yngre. 1
Testosteron Skrevet 4. november 2018 #2247 Skrevet 4. november 2018 Sølvi påstod før konkurransen at hun selv er svært dyktig med slegge mens Irene behandler slegga som ei ku. I konkurransen var det stikk motsatt. Irene kunne til og med ta seg tid til å slå et ekstra slag på hver nagle før hun gav beskjed om at hun var ferdig 9
Gjest Winza Skrevet 4. november 2018 #2248 Skrevet 4. november 2018 7 minutter siden, Peonjenta skrev: Blir litt mer å se av eyecandyet på farmen neste uke. Man skulle vært 15 år yngre. Hvem skulle vært 15 år yngre?
RødeDrage Skrevet 4. november 2018 #2249 Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Hvem skulle vært 15 år yngre? Mistenker at Peonjenta skulle ønske hun var 15 år yngre, fordi hun synes Nicolai er eyecandy
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2250 Skrevet 4. november 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Hvem skulle vært 15 år yngre? Moi.
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2251 Skrevet 4. november 2018 (endret) 1 minutt siden, RødeDrage skrev: Mistenker at Peonjenta skulle ønske hun var 15 år yngre, fordi hun synes Nicolai er eyecandy Jupp Høy, blond, slank og med brune øyne... Endret 4. november 2018 av Peonjenta
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2252 Skrevet 4. november 2018 27 minutter siden, Salka skrev: Vis skjult innhold Etter å ha sett et klipp på tv2.no kan det se ut til at Andrea blir storbonde. Død og pine! Sølvi sa at hun hadde lovet den personen å bli storbonde mot at h*n velger Irene til 1.kjempe og Andrea tåler jo ikke trynet på Irene, så ikke noe problem for henne å holde det løftet. Jeg håper ikke det blir Andrea, men ut fra det klippet er det ganske sannsynlig. Andrea ønsket jo Irene tilbake på gården. Hun sa det på tinget når hun ble spurt. Anonymkode: 15a9d...c08
vintage Skrevet 4. november 2018 #2253 Skrevet 4. november 2018 (endret) Det står i VG at Irene brøt reglene for andre gang. Hun oppsøkte Sølvi på natta, og de skværet opp. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/G1RE26/farmen-deltager-irene-halle-broet-reglene-igjen-det-er-mulig-noen-sladret?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Endret 4. november 2018 av vintage
Gjest Winza Skrevet 4. november 2018 #2254 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, vintage skrev: Det står i VG at Irene brøt reglene for andre gang. Hun rodde bort til Sølvi på natta, og de skværet opp. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/G1RE26/farmen-deltager-irene-halle-broet-reglene-igjen-det-er-mulig-noen-sladret?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Rart hun ikke ble kastet ut da, regler er jo der for å følges
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2255 Skrevet 4. november 2018 Digga de flettene på Irene, så ut som Pokahontas. 6
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2256 Skrevet 4. november 2018 Står på tv2 at Håkan tapte med vilje og ville hjem. Han syns alle var idioter. Rart han sa ja til å bli med til Torpet da?? Dårlig taper er vel det rette ordet! 1
Gjest Winza Skrevet 4. november 2018 #2257 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Står på tv2 at Håkan tapte med vilje og ville hjem. Han syns alle var idioter. Rart han sa ja til å bli med til Torpet da?? Dårlig taper er vel det rette ordet! Spoiler Han reiste jo frivillig hjem fra torpet
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #2258 Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Skjul innhold Han reiste jo frivillig hjem fra torpet Ok, det visste jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2259 Skrevet 4. november 2018 Er så lei av å høre Kjetil snakke. SIkkert en hyggelig type altså, men jeg synes han er så monoton. Samme tonefall og trynet hele tiden Anonymkode: a1b16...fcc 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2260 Skrevet 4. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av å høre Kjetil snakke. SIkkert en hyggelig type altså, men jeg synes han er så monoton. Samme tonefall og trynet hele tiden Anonymkode: a1b16...fcc Hva har ansiktet med noe å gjøre? Anonymkode: 4d854...bc7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå