Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
3 minutter siden, RødeDrage skrev:

Årets deltagere har også en tendens til å stemme ut de spennende folka, feks Vidar og Håkan. Hadde håpa Kim kunne laga litt mer spenning, men han ble jo pent bedt om å dra av produksjonen. Og hun andre unge jenta (som jeg ikke husker navnet på) kunne det fort ha blitt litt drama med, men hun trakk seg jo.. Den mest spennende av de to kvinnelige utfordrerene ble jo desverre kjempesyk og måtte reise. Så kan vel egentlig si at TV2 har vært uheldige med årets utvalg. De håpa vel på at kjæresteparet skulle bli ferska mye tidligere, og det skulle skape spenning, men der ble det jo bare kjedelig kliss. Så joda, kjedelig sesong, men tror TV2 har prøvd så godt de kan med de personlighetene de har hatt tilgjengelige :P 

Heldigvis så har vi torpet 😄 Bare synd ikke alle kan se

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irene klager over at Sølvi dolket henne i ryggen når hun gjorde det samme mot kjetil 🙄 

Skrevet

Jeg tror hun velger Sølvi. 

Anonymkode: 15a9d...c08

Skrevet
8 minutter siden, Winza skrev:

Irene klager over at Sølvi dolket henne i ryggen når hun gjorde det samme mot kjetil 🙄 

Kjetil var ikke bestevennen til Irene. Irene fortalte Sølvi hva Kjetil hadde sagt for advare venninnen sin. Sølvi sladret til Kjetil kun for egen vinning.

• Liker 13
Skrevet

Dette blir spennende. Og gutta lo og lo 😅

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Ella1 skrev:

Kjetil var ikke bestevennen til Irene. Irene fortalte Sølvi hva Kjetil hadde sagt for advare venninnen sin. Sølvi sladret til Kjetil kun for egen vinning.

Fortsatt det samme, begge ble fortalt noe i fortrolighet. Irene er ikke det fnug bedre enn Sølvi

Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

For noen barnslige damer 😜

Hvem vinner?   Jeg holder en knapp på Irene i og med at hun er 20 år yngre.

• Liker 2
Skrevet

Blir vinn vinn situasjon for meg dette, en jeg ikke liker ryker uansett 😄 

Skrevet

Tøft gjort av Irene å velge Sølvi! Og Sølvi fortjente det som den skadrehanken hun er. Gleder meg til kampen nå! :hoppendeglad: 

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Hvem vinner?   Jeg holder en knapp på Irene i og med at hun er 20 år yngre.

Spørs om Sølvi tar kunnskap, da kan de 20 ekstra årene med livskunskap komme til gode

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Fortsatt det samme, begge ble fortalt noe i fortrolighet. Irene er ikke det fnug bedre enn Sølvi

Er enig i at begge er sleipe, synes bare Sølvi e sleipest.

• Liker 3
Skrevet

Hoi! Tøft valg, gleder meg til å se hva som blir sagt i gapahuken. Håper Sølvi vinner, liker henne bedre. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Tøft gjort av Irene å velge Sølvi! Og Sølvi fortjente det som den skadrehanken hun er. Gleder meg til kampen nå! :hoppendeglad: 

Karma har slått ned på de begge :ler: 

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Det er en viss forskjell. Irene vet at det var dumt av henne og bærer ikke når til Kjetil for at hun ble førstekjempe. Hun sa kun ifra til Sølvi for å være grei, ikke fordi hun hadde egoistiske baktanker. Sølvi hadde ingen god grunn til å si noe til Kjetil, og hun ser heller ikke ut til å angre eller ha dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Ella1 skrev:

Er enig i at begge er sleipe, synes bare Sølvi e sleipest.

Blir ikke noen behagelig stemning mellom Irene og Kjetil om hun kommer tilbake i hvert fall  

Skrevet

Jeg er glad Dineke ikke ble valgt, jeg synes hun er veldig positiv og sprer godt humør

Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

Blir ikke noen behagelig stemning mellom Irene og Kjetil om hun kommer tilbake i hvert fall  

Tror at begge to er såpass voksne at dem greier å ordne opp seg i mellom ganske kjapt. 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...