Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 hours ago, RødeDrage said:

Jeg synes i grunn Sølvi var smart. Det hun gjorde var kanskje usympatisk, og jeg tror ikke hun gjorde det fordi hun håpet at de ødela for Irene, men jeg skjønner veldig godt at hun ville vite fra Kjetil om dette var sant. Jeg tror ikke hun reflekterte over konsekvensen det ville ha for Irene, men at hun istedet for å være lei seg tenker at til syvende og sist så er dette ett spill og hun vil vinne. Hun sa jo sjøl at det var vondt å svike Irene på den måten, og om de prater sammen så får de nok skværa opp, men virker for meg som om Irene har bestemt seg for at dette er Sølvi sin skyld, ikke hennes egen.. 

hun betrodde seg til sølvi for sølvis skyld pga hun så på henne som en venninne, mens Sølvi svarer med å kaste henne under bussen. For Kjetil hadde sladringen egentlig ingen konsekvens menS for Irene sin del ble hun førstekjempe. Så for meg blir det Sølvi som er judasen.

Men uansett bra at det blir litt action og intriger, for dette må være den kjedeligste farmen noensinne. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Peonjenta said:

Jeg tror ikke de som er jomfru ved fylte 30 er det frivillig. 

er det noen på farmen som er jomfru?

Skrevet
1 time siden, kubrak skrev:

er det noen på farmen som er jomfru?

Nei, sikkert ikke. Folk her inne driver bare å spekulerer i om Kjetil er det, siden han er så klein med jenter.

Anonymkode: 1772d...972

Skrevet

Hvorfor måtte egentlig Sølvi vite det på forhånd hvis hun ble førstekjempe? Hun har da ikke noe krav på å vite det, og det må da holde å vite at det er ganske sannsynlig at hun blir det, da er hun forberedt. Kan ikke skjønne at forskjellen mellom å vite at du med stor sannsynlighet blir førstekjempe og det å vite helt sikkert at du blir det, er så innmari viktig at det er verdt å dolke din nærmeste (der inne) i ryggen for det.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tv2 nå med Irene og Sølvi. 

Edit. Var uinteressant og kom ikke frem noe nytt. 

Endret av Jytte
Skrevet

Nå etter Farmen skal jentene dra på tur sammen, men en eller to av jentene vil ikke ha med Irene. Sølvi og Irene har skværet opp og er venner idag, og Irene, Tonje og Lene har kontakt. Så da er det Andrea da (og eventuelt også Dineke men tviler på at hun er så barnslig), som nekter dra på tur hvis Irene blir med. Herregud. Utfrysning ala barneskolen.

Anonymkode: 0ef30...0ae

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor har Sølvi løyet om alderen sin? Og er de andre bare snille når de sier at de ikke hadde trodd det? Jeg har foreldre på Sølvis alder, og hun ser absolutt ikke noe yngre ut enn dem, hun har trekkene til en godt voksen dame. Jeg har ikke fått med meg alderen hennes tidligere, men har hele tiden tenkt hun var rundt den alderen hun egentlig er. 

• Liker 1
Skrevet

Likte spesielt godt kommentaren til Irene hvor hun siterte Madeleine Albrigth: "There is a special place in hell for women who don´t support other women". 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Salka skrev:

Irene dreit seg kraftig ut igår, men Sølvi er faen meg enda verre som gikk rett til Kjetil og sladret. Da har ihvertfall Irene lært at Sølvi ikke er til å stole på. Og hva er vitsen med å lyve på alderen med 9 år? Kleint å være over 50 som hun sa?! Hvorfor er det kleint? For ei patetisk kjerring. Men jeg håper likevel både Sølvi og Irene blir siden de kan skape litt leven og nå håper jeg det blir isfront og uvennskap mellom dem. Vi trenger mer action, syns denne sesongen har vært tidenes kjedeligste til nå. Håper Irene velger Andrea og at Irene vinner kampen. 

Jeg har ikke rukket å se i det siste, vil noen gi en update på hva som har skjedd? 😄

Anonymkode: a1813...2e7

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Sølvi løyet om alderen sin? Og er de andre bare snille når de sier at de ikke hadde trodd det? Jeg har foreldre på Sølvis alder, og hun ser absolutt ikke noe yngre ut enn dem, hun har trekkene til en godt voksen dame. Jeg har ikke fått med meg alderen hennes tidligere, men har hele tiden tenkt hun var rundt den alderen hun egentlig er. 

De jeg kjenner og vet om, som er 46 år, ser langt yngre ut enn henne. Dineke derimot ser ut som en vanlig 46-åring.

Sølvi ser ut som den alderen hun er i, og tror de andre deltagerne var snille og latet som om de var sjokkerte. De hadde vel aldri turt å si til henne at hun ser eldre ut enn hun "er".

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå etter Farmen skal jentene dra på tur sammen, men en eller to av jentene vil ikke ha med Irene. Sølvi og Irene har skværet opp og er venner idag, og Irene, Tonje og Lene har kontakt. Så da er det Andrea da (og eventuelt også Dineke men tviler på at hun er så barnslig), som nekter dra på tur hvis Irene blir med. Herregud. Utfrysning ala barneskolen.

Hvor har du det fra?

Anonymkode: a1b16...fcc

• Liker 1
Skrevet
På 30.10.2018 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Hun gjør ikke en dritt annet enn å sole seg, posere og late som hun er deilig. Ser ut som de andre jentene tar et oppgjør med henne nå. 

Anonymkode: b614d...6a2

Sant skal sies; hun ER deilig. Syns hun virker som en varm og god person også.

Godt mulig hun gjør mindre enn mange av de andre, men husk at tv2 gjerne klipper til, til slik de vil at deltakerne skal bli fremstilt på tv.

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det er trivelig med en som overseksualiserer relasjoner til det motsatte kjønn, rakker ned på kvinners prestasjoner, skylder på andre, saboterer for fellesskapet og ha integritet nok til å velge førstekjemper basert på hvem han selv anser som en stor konkurrent. De fleste på dette tidspunktet i spillet velger jo nettopp førstekjempe basert på hvem de frykter at vil vanskeliggjøre egen seier. Kjetil klarte ikke erkjenne at han frykter Irene. Opplagt valg, opplagt hva som lå bak, men absolutt ingenting av disse opplagthetene fremkom i Kjetils egen argumentasjon for valget han tok. Hvor feig er det mulig å bli :ler: 

Såååå enig

Anonymkode: c6155...883

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såååå enig

Anonymkode: c6155...883

Nei. 

Anonymkode: 4d854...bc7

• Liker 1
Skrevet

Egentlig håper jeg Irene velger en av "prinsessene" til Kjetil som 2 kjempe. Håper da Irene vinner :)

• Liker 3
Skrevet

Flere enn meg som synes at årets deltagere er veldig kjedelige? Ingen sterke personligheter eller folk som beveger seg litt utenfor normene. Folka er m.a.o veldig A4. Synes også at eselet kunne fått mer skjermtid. 

Anonymkode: e6b33...8e3

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Caroline91 skrev:

Er det noen som vet når det er finale i år? :)

Det er 4 uker til. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Flere enn meg som synes at årets deltagere er veldig kjedelige? Ingen sterke personligheter eller folk som beveger seg litt utenfor normene. Folka er m.a.o veldig A4. Synes også at eselet kunne fått mer skjermtid. 

Anonymkode: e6b33...8e3

Årets deltagere har også en tendens til å stemme ut de spennende folka, feks Vidar og Håkan. Hadde håpa Kim kunne laga litt mer spenning, men han ble jo pent bedt om å dra av produksjonen. Og hun andre unge jenta (som jeg ikke husker navnet på) kunne det fort ha blitt litt drama med, men hun trakk seg jo.. Den mest spennende av de to kvinnelige utfordrerene ble jo desverre kjempesyk og måtte reise. Så kan vel egentlig si at TV2 har vært uheldige med årets utvalg. De håpa vel på at kjæresteparet skulle bli ferska mye tidligere, og det skulle skape spenning, men der ble det jo bare kjedelig kliss. Så joda, kjedelig sesong, men tror TV2 har prøvd så godt de kan med de personlighetene de har hatt tilgjengelige :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...