Gå til innhold

Farmen 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Blir ikke spoiling nå som vi vet at han tapte tvekampen mot Kjetil

Vet vi det da?
Ikke fulgt så veldig godt med her eller på tv serien....står ofte på samtidig som jeg gjør noe annet.
Ikke søndager etter nyhetene da er det full fokus på Farmen :)

Anonymkode: 49d9a...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet vi det da?
Ikke fulgt så veldig godt med her eller på tv serien....står ofte på samtidig som jeg gjør noe annet.
Ikke søndager etter nyhetene da er det full fokus på Farmen :)

Vi vet at Kjetil vant søndagens tvekamp og Håkan da fikk dra til torpet :)

Skrevet

>Det var da svært til spoiling fra tv2,gjør de det med vilje mon tro?

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Vi vet at Kjetil vant søndagens tvekamp og Håkan da fikk dra til torpet :)

Hva har det med mitt opprinnelige post å gjøre......
Prater om noe som skjer 3 uker frem i tid

Skrevet
Akkurat nå, Mkigjen skrev:

>Det var da svært til spoiling fra tv2,gjør de det med vilje mon tro?

Hva har de spoilet denne gangen?

Skrevet

Hva har det med mitt opprinnelige post å gjøre......
Prater om noe som skjer 3 uker frem i tid

Trodde du mente spoileren fra helgen der vi så Håkan på torpet, my bad

Skrevet
2 minutter siden, Winza said:

Hva har de spoilet denne gangen?

Hvis de har klart å spoile hvem som komfra Torpet og inn på farmen

Skrevet
2 minutter siden, Mkigjen skrev:

Hvis de har klart å spoile hvem som komfra Torpet og inn på farmen

Var det jeg hørte fra en person som ser fast på serien....kan ikke si noe mere uten at det blir spoilers.
Men personen kan ha tatt feil,det håper jeg også.
Winza.....ja hørte om den klipp tabben med Lasse og Håkan på Torpet FØR tvekampen på søndag

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg hørte fra en person som ser fast på serien....kan ikke si noe mere uten at det blir spoilers.
Winza.....ja hørte om den klipp tabben med Lasse og Håkan på Torpet FØR tvekampen på søndag

Dette betyr jo at det er Vidar, Lasse eller Charlie som kommer inn fra Torpet. Aller helst Lasse da eller, for klipp med Charlie og Vidar fra Farmen kan jo være gamle.

Anonymkode: 1772d...972

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette betyr jo at det er Vidar, Lasse eller Charlie som kommer inn fra Torpet. Aller helst Lasse da eller, for klipp med Charlie og Vidar fra Farmen kan jo være gamle.

Vi vet ikke om noen av dem ryker før den gang

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du skrive det i sånn spoilergreier? Nysgjerrig

Anonymkode: a1b16...fcc

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Vi vet ikke om noen av dem ryker før den gang

Så lenge det lekkede klippet ikke spesifikt inneholder det øyeblikket hvor Torpet-deltakeren kommer inn, og det tviler jeg på, så må jo spoileren være at det har blitt lekket et klipp hvor enten Lasse, Charlie eller Vidar er på Farmen. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det lekkede klippet ikke spesifikt inneholder det øyeblikket hvor Torpet-deltakeren kommer inn, og det tviler jeg på, så må jo spoileren være at det har blitt lekket et klipp hvor enten Lasse, Charlie eller Vidar er på Farmen. 

Tenk om Andrea kommer inn på torpet og vinner i torpet finalen

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja
Men i og med at ingen andre har observert dette så får det meg til å tro at enten så har vedkommende misforstått hva han/hun faktisk så eller så har klippet blitt vist kun 1 gang før TV2 oppdaget tabben,hvis da klippet ble vist feks når de fleste sover så har jo ikke mange fått det med seg.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Tenk om Andrea kommer inn på torpet og vinner i torpet finalen

Må være om det er tvekamper i blogging, selfies og speiling det i så fall. :P 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 2
Skrevet

Må være om det er tvekamper i blogging, selfies og speiling det i så fall. :P 

Anonymkode: b614d...6a2

Eller twerking

Skrevet
På 28.10.2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Jomfru er han sikkert ikke, han er jo 28. Han virker mer som en som aldri har vært i et seriøst forhold.

Jomfru=ingen aldersgrense. Vet om folk i 20 og 30 årene som er jomfruer og ikke noe galt i det.

Anonymkode: cdfc9...ceb

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jomfru=ingen aldersgrense. Vet om folk i 20 og 30 årene som er jomfruer og ikke noe galt i det.

Anonymkode: cdfc9...ceb

Nei, det er ikke noe galt i det, men det er derimot merkelig å anta at Kjetil er det fordi han oppfører seg teit rundt jentene. Jeg kjenner og har kjent en del gutter/menn som har vært sånn, og de har ikke vært jomfruer, men har manglet erfaring fra seriøse forhold. 

Skrevet (endret)

Må nå si jeg synes Andrea tok den praten med Irene greit. Istedet for å late som de ordnet opp så sa hun det som det var at de kunne være der sammen og oppføre seg ok, men at det ikke trengte forventes mer vennskap mellom dem.

I begynnelsen av uke to synes jeg Irene var direkte ekkel mtp den oppdrag-boka Andrea skulle hente men ikke fikk ta med seg. Irene drog på ordene når hun sa at"  å montere votter var litt mer avansert enn å lage syltetøy, kanskje?"og hun satt og kremtet liksom for å vise at hun synes det var helt teit når Andrea forlot rommet. Begge to flirte når Andrea gikk ut av rommet igjen fordi de måtte da kunne lage syltetøy uten oppskrift. Andrea sa og gjorde da inget vesen ut av seg og sa at hun skjønte hvorfor de skulle ha boka. Så å sammenligne syltetøyet og vottestrikking var vel neppe nødvendig når det ikke var snakk om en diskusjon men heller det at ikke alle skjønner hvor mye arbeid som ligger i handarbeid.

Ærlig talt så er det vel bra mange i dag som ikke kan noe som helst på kjøkkenet så jeg forstår godt at Andrea sier hun føler Irene har vært ute etter henne. Hadde det vært noen andre av de som lagde syltetøy som kom for å hente boka hadde de garantert fått forklart høflig hvorfor den trengtes inne og de skulle vel bare sjekke hvor mye eventuelt som skulle i av noe.  Da fikk jeg et inntrykk av de to damene som jeg enda sliter med å komme ut av. Dette kan jo handle om at de ikke fikk mye alene-skjermtid i begynnelsen og at man ikke ble ordentlig kjent med de før de oppførte seg dårlig( i mine øyne.) Uansett om hun er rosablogger og ikke yter like mye som de andre så fortjener ingen slik oppførsel, ikke minst fra en del år eldre damer. Det går jo an å lede an med et fint eksempel, sånn som Dineke. Hun virker ha sterke meninger men er likevel inkluderende og hyggelig til alle. Lene og Tonje har også vært inkluderende selv om det var plagsomt av tv2 å gi så alt for mye skjermtid til de i begynnelsen.

Jeg lurer også på om tv2 "headhuntet" andrea kun fordi de var klar over at hennes innstilling ikke kom til å være lik de andres mtp å bli farmenvinner, og at noen har skjønt at hun kom til å være bedagelig. Hun skulle så klart selv ha skjønt at det kom til å bli skjevt når de andre som er med er der for å konkurrere til siste slutt, men det hele blir for dumt fra tv2 sin side også. Og som noen sier, hvorfor ikke ha henne med i kjendisfarmen heller, der hadde de vært mer likestilt. Dette er ikke ment som en støtteerklæring til Andrea fordi jeg er enig i at hun er bedagelig og ikke yter nok, men jeg har reagert på de tingene.

Glemte å ta med i mitt lange innlegg(sorry) at såklart reagerte jeg også på at Andrea brukte "sjarm" på en manipulerende måte men samtidig innrømte hun det jo til de andre virket det som. Så tror ikke det var like ekkelt og stygt som man fikk inntrykk for i begynnelsen.

Endret av Annihilator
Glemt å ta med noe.
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...