Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke at det kommer utfordrere, og har aldri likt det. Man begynner å bli bli vandt til, og glad i, gruppa, og så skal plutselig to nye komme inn og ødelegge dynamikken. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, vintage skrev:

Men hva er egentlig poenget med å ta inn sånne utfordrere, når det uansett skal komme inn noen fra Torpet? 

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er egentlig poenget med å ta inn sånne utfordrere, når det uansett skal komme inn noen fra Torpet? 

Anonymkode: 58439...73e

Det kommer jo bare 1 fra torpet

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp!

Det var jo også en av deltagerne som sa at det var dypt. Legen hadde vel heller ikke sagt at hun ikke skulle være i vann med foten på en uke om det "bare var en liten rift." Men nå har jo en del her mye imot kjærestene så da griper man enhver anledning til å skrive negative ting om dem.

Anonymkode: 46d5f...3b4

Det er vel heller det at hun sutret som er et større problem enn at hun er en av dem kjæresteparet...selv om det er mer enn nok irriterende i seg selv 

Anonymkode: 63d14...d96

• Liker 4
Skrevet
På 16.10.2018 den 23.13, Winza skrev:

Etter å ha fått en ljå inn i beinet sitt så har man fortjent retten til å være opprørt, blir ikke automatisk syting

Nå ble det verken legevakt eller sykehus, men to simple sting. Sier se selv at det ikke et noe å sutre over. Folk skader seg i krig og elendighet og klager mindre enn det der...jeg hadde skjemtes om jeg hadde vist meg sånn som det der på grunn av så lite på landsdekkende TV 🙈 flaut! 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det verken legevakt eller sykehus, men to simple sting. Sier se selv at det ikke et noe å sutre over. Folk skader seg i krig og elendighet og klager mindre enn det der...jeg hadde skjemtes om jeg hadde vist meg sånn som det der på grunn av så lite på landsdekkende TV 🙈 flaut! 

Hvor er det du får det fra at det var 2 sting? Det var 5.

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg måtte sy fem sting og få stivkrampe-sprøyte, forteller Lene til TV 2.

Hadde flaks

– Legen sa at jeg hadde superflaks fordi ljåen traff på siden av leggen og ikke midt på skinnleggen, for da kunne det fort røket både bein og sener, sier hun.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, vintage skrev:

Han er prikk lik Leonard Cohen, synes jeg, bare en yngre utgave.

Skrevet

Wow, mye å lese seg opp på, når man ikke har hatt tid til å se farmen de siste dagene, og måtte ta igjen ting på Sumo. 

Uansett,  hadde håpa Kjetil valgte en jente som førstekjempe, men men. Han er så langt den beste storbonden de har hatt, mener jeg, kanskje fordi han er en av de få som faktisk kan noe om gårsdrift og byggningsarbeid. Spent på hvorfor han valgte guttekamp, egentlig. Kanskje han har fått nok av at Nico og Pål bare surrer? 

Ellers var det morsomt at de lurte Pål trill rundt, fint at Tonje åpna seg for Kjetil og at han tok det som en tillitserklæring. Jeg er også drittlei kjresteparet, selv om de for en gangs skyld hadde noe spennende å snakke om (at Tonje traff Lene med ljåen), og går for tiden og lurer på om jeg ikke egentlig må få meg en Finsk Lapphund 😍

• Liker 2
Skrevet (endret)
12 timer siden, Mystic woman skrev:

Han er prikk lik Leonard Cohen, synes jeg, bare en yngre utgave.

Eller Leonard Nimoy 😛

Endret av Winza
Skrevet

Syns Håkan ser ut som en eldre variant av Lothepus. Håper han får bli, tror han kan lage action og leven på gården. Spesielt om han går tom for røyk. :hoho: 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Syns Håkan ser ut som en eldre variant av Lothepus. Håper han får bli, tror han kan lage action og leven på gården. Spesielt om han går tom for røyk. :hoho: 

Kanskje vi kan kalle kan for Røykepus?

Ikke ment som mobbing, før noen begynner å anklage meg for det igjen :P 

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje vi kan kalle kan for Røykepus?

Ikke ment som mobbing, før noen begynner å anklage meg for det igjen :P 

Røykepus! :hoho: 

ja, best å trå varsomt nå, altså, man vet jo aldri. :P 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Røykepus! :hoho: 

ja, best å trå varsomt nå, altså, man vet jo aldri. :P 

Håper noen stjeler tobakken hans, da blir det nok der untergang inne på gården 😂

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Håper noen stjeler tobakken hans, da blir det nok der untergang inne på gården 😂

Håhåhåhåhå! 😂 Håper jeg også, jeg gleder meg allerede! :hoho: 

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Håhåhåhåhå! 😂 Håper jeg også, jeg gleder meg allerede! :hoho: 

Eller hvis han blir valgt som førstekjempe og hans måte å sabotere på er å tenne en tobakk og kaste den på hva enn de har drevet og bygget på den uken slik at det tar fyr :P  

Skrevet
På 20.10.2018 den 13.26, RødeDrage skrev:

Wow, mye å lese seg opp på, når man ikke har hatt tid til å se farmen de siste dagene, og måtte ta igjen ting på Sumo. 

Uansett,  hadde håpa Kjetil valgte en jente som førstekjempe, men men. Han er så langt den beste storbonden de har hatt, mener jeg, kanskje fordi han er en av de få som faktisk kan noe om gårsdrift og byggningsarbeid. Spent på hvorfor han valgte guttekamp, egentlig. Kanskje han har fått nok av at Nico og Pål bare surrer? 

Ellers var det morsomt at de lurte Pål trill rundt, fint at Tonje åpna seg for Kjetil og at han tok det som en tillitserklæring. Jeg er også drittlei kjresteparet, selv om de for en gangs skyld hadde noe spennende å snakke om (at Tonje traff Lene med ljåen), og går for tiden og lurer på om jeg ikke egentlig må få meg en Finsk Lapphund 😍

Jeg tror han valgte guttekamp fordi Kjetil var lei av deres barnsligheter.

Anonymkode: cdfc9...ceb

Skrevet

Med all denne hypen rundt Håkon så blir jeg skikkelig skuffet hvis han ikke får bli værende på gården 😛 

Skrevet

Hvorfor gnåler dere om deltakere fra evigheter tilbake? Dette er Farmen 2018!  Og hvorfor blande inn 20 år gamle tvserier i Farmen2018? 

Anonymkode: 27eef...a17

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...