BMW 5-serie 535D Skrevet 18. november 2018 #2801 Skrevet 18. november 2018 Irene er ute av Torpet også nå 😁 3
BerntHulken Skrevet 18. november 2018 #2802 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, Testosteron skrev: Jeg liker Irene, men hun gjør en del rare ting. Først og fremst klarer hun ikke å holde kjeft, men plaprer når hun absolutt ikke bør plapre, og hun lærer ikke Dessuten forventer hun at hun skal være med på å bestemme hvilken gren andrekjempen velger. Jeg kan ikke tenke meg at Irene hadde latt førstekjempen velge hvis det var hun selv som var andrekjempe Jeg syns litt synd på henne. Hun ble skikkelig lei seg da Tonje og Lene sa at de håpte at hun røyk ut, men de sa jo at det var fordi de regner Irene som en hardere konkurrent enn Karianne. Hvordan klarer du det? 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2803 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, EvaLena skrev: Joa, men så teit å avsløre det nå i kveld. Hvor kom det frem at Sølvi kom inn? Anonymkode: 0d531...e62
EvaLena Skrevet 18. november 2018 #2804 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor kom det frem at Sølvi kom inn? Anonymkode: 0d531...e62 Da de viste fra neste episode. Mulig det var gamle klipp, men der så jeg Sølvi iallefall
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2805 Skrevet 18. november 2018 2 minutter siden, æøå* skrev: Som om alle er interessert i å legge til rette for at Irene skal gå videreDet er heller ikke noe å gaule for at Lene og Tonje ønsker henne ut av konkurransemessige årsaker (Tonje og Lene kunne derimot svart mer diplomatisk for å ha sjans til å bli storbonde). Irene er full av hat og er sikkert langsint, så kan ikke se at noen av damene blir storbonde nå. Kan det bli Kjetil? Har hele tiden hatt inntrykket at første og andre kjempe skriver stor bonde brevet FØR de drar fra hytta og til der tvekampen utkjempes. Så blir brevet til den som ryker ut brukt..... Anonymkode: 49d9a...241 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2806 Skrevet 18. november 2018 Jeg synes ikke Irene er så verst i oppførselen sin, i forhold til sesongen i fjor. Sesongen i fjor var helt ekstrem da Karianne, Eunike og Camilla var med - og jeg vet det var mange som reagerte på det. Irene har gjort mange dumme valg, lovt ting hun ikke kunne holde og sagt mye rart - men hun har aldri vært en direkte mobber. Anonymkode: 15a9d...c08 11
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2807 Skrevet 18. november 2018 https://www.vg.no/rampelys/i/BJPk4g/irene-halle-ute-av-farmen-jeg-foeler-meg-mobbet-og-dolket-i-ryggen?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Så hun syter!!!!! Anonymkode: c7a37...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2808 Skrevet 18. november 2018 Skal Tonje, Lene og Dyneke som aldri har vært i kamp kunne vinne farmen, tragisk. Glad Irene røk ut. Spoiler Men på Torpet er det jo bare tragisk. Da håper jeg Irene eller Charlie kommer tilbake. Lasse er jo bare en dust Anonymkode: db656...06e 3
Testosteron Skrevet 18. november 2018 #2809 Skrevet 18. november 2018 4 minutter siden, jenteanonym91 skrev: Ikke sikkert det er Lasse som inn fra Torpet slik det ble spekulert i, siden det var et klipp av «Lasse» sammen med Kjetil i reklamen for noen dager siden. For det så definitivt ut som Vidar, de to er kjempe like. Og Vidar var jo der første uka, så kan være gammelt klipp. Lene er den som ser the comeback kid først, og hun sier til de andre at ikke alle blir fornøyde med hvem det er. Det forstår jeg slik at det må være en av årets deltagere, for de kjenner jo ikke Lasse. 1
jenteanonym91 Skrevet 18. november 2018 #2810 Skrevet 18. november 2018 4 minutter siden, EvaLena skrev: Da de viste fra neste episode. Mulig det var gamle klipp, men der så jeg Sølvi iallefall Viste de ikke bare klipp fra Torpet da? De viste at Irene kom til Torpet, det var jo alle tre torpet-deltagerne? 2
jenteanonym91 Skrevet 18. november 2018 #2811 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, Testosteron skrev: Lene er den som ser the comeback kid først, og hun sier til de andre at ikke alle blir fornøyde med hvem det er. Det forstår jeg slik at det må være en av årets deltagere, for de kjenner jo ikke Lasse. Det kan hende Niko og Kjetil ikke blir fornøyd med at det kommer inn en ny gutt feks? 2
Testosteron Skrevet 18. november 2018 #2812 Skrevet 18. november 2018 Akkurat nå, jenteanonym91 skrev: Det kan hende Niko og Kjetil ikke blir fornøyd med at det kommer inn en ny gutt feks? Ja. Absolutt. De har jo regnet med å være sikret en finaleplass, men det kan jo også være at noen av jentene ikke vil ha tilbake Sølvi. 2
Jytte Skrevet 18. november 2018 #2813 Skrevet 18. november 2018 Ja ja, der røyk Irene ut. Spennende å se hvem som kommer fra torpet. Irene virket litt for eplekjekk når hun som førstekjempe tror hun kan velge gren. Det er en konkurranse og man velger en gren man tror man vil vinne. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2814 Skrevet 18. november 2018 Kult om deltakerne må velge. Anonymkode: db656...06e
Jytte Skrevet 18. november 2018 #2815 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, Testosteron skrev: Ja. Absolutt. De har jo regnet med å være sikret en finaleplass, men det kan jo også være at noen av jentene ikke vil ha tilbake Sølvi. Det er vel ingen som vet hvem som kommer inn? En stund var det rykter om at det var Lasse (heter han det?)
Testosteron Skrevet 18. november 2018 #2816 Skrevet 18. november 2018 2 minutter siden, Jytte skrev: Det er vel ingen som vet hvem som kommer inn? En stund var det rykter om at det var Lasse (heter han det?) Lene er den som først ser hvem som kommer, og hun sier til de andre før de har sett den som kommer, at ikke alle vil bli fornøyde med den som kommer inn. Altså kjenner hun den som kommer, men hun kjente jo ikke Lasse fra før, så da kan det ikke være han, tenker jeg. 1
Salka Skrevet 18. november 2018 #2817 Skrevet 18. november 2018 Lurer på hvem som blir storbonde til uka jeg. Håper Lasse kommer inn fra Torpet siden han er den som kan lage mest drama og bråk. Men den som fortjener det mest er Charlie. 4
BerntHulken Skrevet 18. november 2018 #2818 Skrevet 18. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hele tiden hatt inntrykket at første og andre kjempe skriver stor bonde brevet FØR de drar fra hytta og til der tvekampen utkjempes. Så blir brevet til den som ryker ut brukt..... Anonymkode: 49d9a...241 Det kan godt være. 1
Blekkulf Skrevet 18. november 2018 #2819 Skrevet 18. november 2018 Kan jo hende hun sier at at alle ikke blir fornøyde fordi det er en mann som kommer inn? 1
Jytte Skrevet 18. november 2018 #2820 Skrevet 18. november 2018 3 minutter siden, Testosteron skrev: Lene er den som først ser hvem som kommer, og hun sier til de andre før de har sett den som kommer, at ikke alle vil bli fornøyde med den som kommer inn. Altså kjenner hun den som kommer, men hun kjente jo ikke Lasse fra før, så da kan det ikke være han, tenker jeg. Vi får bare vente og se. Nå må jeg legge meg, gøy å følge litt med, men det blir kjedelig uten Irene der, nå er det ingen som skaper konflikt og drama, eller blir det mer av det når lesbene har røpet at de er sammen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå