AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2021 Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Har hun vært på TV før da? Virker som at det er et minimumskrav Åja, det kan hende. Tipper hun har hatt noen små opptredener her og der. Men de legger jo ikke lista så høyt når de har med en deltaker fra Jakten på kjærligheten fra 2004? Anonymkode: a1b16...fcc 3
Ronaldo85 Skrevet 30. oktober 2018 #2022 Skrevet 30. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er ikke Andrea heller med på kjendisfarmen egentlig? Hun er jo minst like mye kjendis som de andre "kjendisene" 😛 Anonymkode: a1b16...fcc Jeg hadde tenkt til å skrive akkurat det samme!
Gjest Winza Skrevet 30. oktober 2018 #2023 Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja, det kan hende. Tipper hun har hatt noen små opptredener her og der. Men de legger jo ikke lista så høyt når de har med en deltaker fra Jakten på kjærligheten fra 2004? Anonymkode: a1b16...fcc Sant det, når jeg så for meg en farmen med kjendiser så var det ikke tidligere paradise hotel og jakten deltakere jeg så for meg
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2024 Skrevet 30. oktober 2018 35 minutter siden, Winza skrev: Han har vel skjønt det når han så de to kose seg i senga Nei, han har ikke skjønt det enda. Han har heller ikke skjønt at de koser med hverandre. Han tror nok fortsatt at Lene er singel og interessert i gutter. Anonymkode: 1772d...972 6
RødeDrage Skrevet 30. oktober 2018 #2025 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 1 time siden, Mystic woman skrev: Vet han det, da? Det var vel Tonje som røpet for ham at hun var lesbisk. Er det kommet for dagen at hun og Lene er kjærester? Ikke såvidt jeg vet. De har ikke offisielt sagt at de er kjærester, kun Tonje som har fortalt ham at hun liker jenter. Derfor han kom med en kommentar om at Lene fikk det fra begge sider av senga om hun ligger i midten.. Synes han begynner å bli litt slibrig med alle disse kommentarene om jentene, men det kan fort være at TV2 velger å klippe det sånn. Blir fortsatt like klein hver gang han sier noe om "Dissa to prinsessene mine" 😶 32 minutter siden, Winza skrev: Har hun vært på TV før da? Virker som at det er et minimumskrav Faktisk har overraskende mange av årets deltagere vært på TV før. Så det i en video Vegard Harm laga om det, skal finne en link til deg nå. Endret 30. oktober 2018 av RødeDrage Litt mange skrivefeil gitt..
Gjest Winza Skrevet 30. oktober 2018 #2026 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 2 minutter siden, RødeDrage skrev: Ikke såvidt jeg vet. De har ikke offisielt sagt at de er kjærester, hun Tonje som har fortalt ham at hun liker gutter. Derfor han kom med en kommentar om at Lene fikk det fra begge sider av senga om hun ligger i midten.. Synes han begynner å bli litt slibrig med alle disse kommentarene om jentene, men det kan fort være at TV2 velger å klippe det sånn. Blir fortsatt like klein hver gang han sier noe om "Dissa to prinsessene mine" 😶 Faktisk har overraskende mange av årets deltagere vært på TV før. Så det i en video Vegard Harm laga om det, skal finne en link til deg nå. Ah Endret 30. oktober 2018 av Winza
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2027 Skrevet 30. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Åja, det kan hende. Tipper hun har hatt noen små opptredener her og der. Men de legger jo ikke lista så høyt når de har med en deltaker fra Jakten på kjærligheten fra 2004? Anonymkode: a1b16...fcc Hvem har vært med i Jakten på kjærligheten? Anonymkode: 46d5f...3b4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #2028 Skrevet 30. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem har vært med i Jakten på kjærligheten? Anonymkode: 46d5f...3b4 Inga Berit som var med i Kjendisfarmen nå sist sesong. Anonymkode: a1b16...fcc
Ronaldo85 Skrevet 30. oktober 2018 #2029 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, Zemira skrev: Hæ? var det oppgjøret ? Det var jo rene 3.verdenskrig det der!🤣
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2030 Skrevet 31. oktober 2018 Synes Kjetil knapt gjør noe annet enn å seksualisere Tone og Lene. Han virker helt merkelig. Ser også ut som han er påvirket av alkohol eller er stuptrøtt hele tiden. Legg merke til øyelokkene. Men men, sikkert et ok menneske på bunnen, men han virker akk så desperat og som en fyr som tror han kan tillate seg å si hva som helst. Bondeknøl deluxe. Anonymkode: 0ef30...0ae 8
Annihilator Skrevet 31. oktober 2018 #2031 Skrevet 31. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Kjetil knapt gjør noe annet enn å seksualisere Tone og Lene. Han virker helt merkelig. Ser også ut som han er påvirket av alkohol eller er stuptrøtt hele tiden. Legg merke til øyelokkene. Men men, sikkert et ok menneske på bunnen, men han virker akk så desperat og som en fyr som tror han kan tillate seg å si hva som helst. Bondeknøl deluxe. Anonymkode: 0ef30...0ae Syns det virker mest som det er en slags "sjargong" han og de to jentene han er god venn med har fått, enn at han er desperat. Hilsen bondeknøl.🤣 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2032 Skrevet 31. oktober 2018 Er det noen som har fulgt med hele tiden som kan gi meg en rask oversikt hvem som har finalekniver? Hilsen ny titter 🙂 Anonymkode: 10cd1...e58
tonebelinda Skrevet 31. oktober 2018 #2033 Skrevet 31. oktober 2018 15 timer siden, Winza skrev: Han har vel skjønt det når han så de to kose seg i senga Nei, han aner ikke at Lene også er lesbisk. Skjønte det når han kommenterte at de tre skulle ligge i samme senga, med Lene i midten. Da kom både han og Tonje til å krype inn til Lene. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2034 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har fulgt med hele tiden som kan gi meg en rask oversikt hvem som har finalekniver? Hilsen ny titter 🙂 Anonymkode: 10cd1...e58 Nicolai, Lene og Kjetil er vel de eneste med finalekniv. Tonje var storbonde første uka, og da ble det ikke godkjent, og så ble jo Nicolai sitt andre ukesoppdrag sabotert forrige uke. Anonymkode: 1772d...972
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2035 Skrevet 31. oktober 2018 En av damene gjør en fatal feil før førstekjempevalget. I en videosnutt sier Kjetil at hun han velger har skuffet ham for andre gang på Farmen. Men hvem er det? Det kan jo ikke bli Karianne, iallefall. Anonymkode: b4925...bb0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2036 Skrevet 31. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av damene gjør en fatal feil før førstekjempevalget. I en videosnutt sier Kjetil at hun han velger har skuffet ham for andre gang på Farmen. Men hvem er det? Det kan jo ikke bli Karianne, iallefall. Anonymkode: b4925...bb0 Tror heller ikke det blir Sølvi. Ettersom hun måper i klippet. Typisk at de viser det for å lure seerne. Blir nok ikke Lene eller Tonje. Tipper det blir enten Irene eller Andrea. Anonymkode: cd8fc...738
Salka Skrevet 31. oktober 2018 #2038 Skrevet 31. oktober 2018 Håper det blir Andrea og at hun ryker på søndag. Kan bli interessant å se henne på Torpet også. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #2039 Skrevet 31. oktober 2018 Vet ikke om det er nevnt her men hørte at TV2 dreit seg ut på en promo klipp i helgen. Uten å spoile så så man hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet.... Anonymkode: 49d9a...241
Gjest Winza Skrevet 31. oktober 2018 #2040 Skrevet 31. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er nevnt her men hørte at TV2 dreit seg ut på en promo klipp i helgen. Uten å spoile så så man hvem som kommer inn på Farmen fra Torpet.... Anonymkode: 49d9a...241 Blir ikke spoiling nå som vi vet at han tapte tvekampen mot Kjetil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå