Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Winza said:

Vi klager ikke over at de får skjermtid, vi klager over det evige pratet dems om å få alenetid..

Som sagt tidligere, de svarer vel på det de blir spurt om.

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt tidligere, de svarer vel på det de blir spurt om.

Anonymkode: 46d5f...3b4

De blir ikke spurt om det hele tiden, de diskuterer med hverandre

Skrevet
4 timer siden, æøå* skrev:

At det er kontroversielt med et lesbisk par?

Mener at i 2018 er det ikke så stor sak 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det noen gang har vært en Mentorinne i stedet for Mentor? Er på tide! «Mentorinnen og mentorinnens mann kommer nå for å fortelle om ukesoppdraget».

For 100 år siden var det mange kvinner som drev gårder, enten fordi de var enker eller fordi mannen var borte på fiske i månedsvis, om de bodde ved kysten.

Anonymkode: 64831...0bf

Litt rart å ha med mannen om hun er enke da, kanskje. Også hvis han er borte hele tiden 🙄

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Du får sende Mail til tv2 

Hvor finner jeg en aktuell mailadresse?

Skrevet
34 minutter siden, Hoody skrev:

Litt rart å ha med mannen om hun er enke da, kanskje. Også hvis han er borte hele tiden 🙄

Jaja, hva med mentorinnen og mentorinnens sønn? En eldre, skjefete dame og en yngre arbeidskar?

Ev. mentorinnen og mentorinnens tjenestepike/elskerinne!

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, hva med mentorinnen og mentorinnens sønn? En eldre, skjefete dame og en yngre arbeidskar?

Ev. mentorinnen og mentorinnens tjenestepike/elskerinne!

Eller mentorinnen og slaven? Man hadde vel fortsatt mørkhudede som slaver den gang?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne hetsen av de to flotte damene må ta slutt! De er lesbiske, det er tydeligvis ikke alle som liker at slike får skjermtid. Vi er kommet til 1918!! 2018 mener jeg.

Har ingenting med at de er lesbiske å gjøre. Det eneste de snakker om er alenetid sammen de to, og kjærestetid. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Eller mentorinnen og slaven? Man hadde vel fortsatt mørkhudede som slaver den gang?

Da hadde de nok sikret seg omtale hvertfall.. 🤪

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Så usmakelig spøk! 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Hoody skrev:

Da hadde de nok sikret seg omtale hvertfall.. 🤪

Hahaha, ser det for meg :P 

Skulle ønske det kom et Farmen videospill, hvor vi lager våres egen karakter med mål om å vinne og hva vi gjør og sier avgjør hva folk tenker om oss og om vi blir førstekjempe osv. Og om vi ryker så får vi muligheten til å se resten av deltakerne fortsette på gården eller hoppe rett til finalen. Jeg ville spilt det i hjel :P Kunne funket bra som et online spill med

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så usmakelig spøk! 

🤦‍♂️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så usmakelig spøk! 

Er det?

Anonymkode: 1a0c3...aca

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det?

Anonymkode: 1a0c3...aca

Slike ting var vanlige i gamle dager også, er heldigvis ikke det nå. Var såklart en spøk

Endret av Winza
Skrevet
23 minutter siden, Winza skrev:

Hahaha, ser det for meg :P 

Skulle ønske det kom et Farmen videospill, hvor vi lager våres egen karakter med mål om å vinne og hva vi gjør og sier avgjør hva folk tenker om oss og om vi blir førstekjempe osv. Og om vi ryker så får vi muligheten til å se resten av deltakerne fortsette på gården eller hoppe rett til finalen. Jeg ville spilt det i hjel :P Kunne funket bra som et online spill med

Absolutt potensiale i det, men personlig hadde jeg aldri gadda å sett ferdig spillet om jeg selv var ute 😂

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Laila Lockert kan være Mentorinnen i neste sesong! Hun er jo agronom og Farmen-vinner, klart hun HAF peiling!

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Hoody skrev:

Absolutt potensiale i det, men personlig hadde jeg aldri gadda å sett ferdig spillet om jeg selv var ute 😂

Hadde ikke tatt lang tid før folk begynte å hacke spillet og gjøre slik at man kunne spille som Mario, Shrek osv 😂

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje Laila Lockert kan være Mentorinnen i neste sesong! Hun er jo agronom og Farmen-vinner, klart hun HAF peiling!

Og Charlie Mentorinnes ektemann?

Skrevet
23 timer siden, Summ skrev:

For en utrolig god person Kjetil var båthavn stoppet opp! For å si det mildt, så er nok dette historiens eneste gang at en Uvdøling har stoppet, når en fra Dagali faller i en kamp! 

Jeg er så lei kjæresteparet! Dette blir bare kjedelig. Jeg blir sliten bare. Og det er uavhengig om det er 2 jenter/2menn/1dame1mann. Men tror nok Tonje ville vært bedre uten Lene. Tonje viser seg å ha bein i nesa, hun er voksen og reflektert og snakker med alle. Men Lene snakker jo hele tiden bare om alenetid, kjærestetid osv.. altså hvor avhengig kan man bli når man er sammen? 

Tonje var den som meldte seg på Farmen og hadde det som en drøm, Lene ble bare overtalt i ettertid av produksjonen til å bli med. De tenkte vel det var artig vri med et hemmelig kjærestepar der, men ser at det er flere enn meg som ikke synes det er spesielt underholdende å høre om hvor fint det er å ha alenetid. Det er jo også produksjonen sin feil, de andre damene virker mer interessante så tror det er en feilvurdering å vektlegge romantikken så mye i klippingen. Uansett, hvis Lene drar hjem pga en forhåpentligvis ikke veldig alvorlig skade så tror jeg lett at Tonje blir og går enda hardere inn for å vinne hele driten.

Håper Andrea blir storbonde, kan bli interessant og ikke minst skape mye drama siden hun nok og går for jentekamp. Hvis det blir Kjetil så ser det jo litt mørkt ut for Andrea, som er det opplagte andrekjempe-valget. Tror dere det er noen grener hvor Andrea kan slå de andre damene i? Kanskje øksekast, det virker jo litt som lotto så lenge begge har øvd seg nok til å få sving på øksa og treffe plata sånn noenlunde. Spørs om Andrea har øvd så mye da, hun er vel også bare en av de som ble overtalt til å bli med av produksjonen og ikke brenner helt for å vinne.

Anonymkode: 62ada...388

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...