Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #801 Skrevet 9. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤦♀️ Anonymkode: a4049...d75 God kveld til deg med
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #802 Skrevet 9. oktober 2018 5 minutter siden, Mystic woman skrev: Hun har antagelig sett bare ferdige fileter i fiskedisken på butikken. Ja
vintage Skrevet 9. oktober 2018 #803 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg lo så jeg hylte da Kjetil snakket om noen plankebiter og litt tau så var hele bukken glemt. Ta med ungen ut i skauen og leke litt, så hun får tankene over på noe annet 😂 10
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #804 Skrevet 9. oktober 2018 6 minutter siden, Peonjenta skrev: Da vil det jo si at nekter å utføre det storbonden har bestemt og hun burde bli sent hjem så fort som mulig. Hun har ikke noe der å gjøre. 4 minutter siden, Mystic woman skrev: Andrea er ikke bare selvopptatt, men fullstendig uvitende om hvordan slakting foregår. Hun synes det er så forferdelig at dyrene får strupen skåret over. "Buhuhuhu, den kommer til å dø av blodtap, jo....". 3 minutter siden, Winza skrev: Mon tro om hun tenker det samme om å slakte fisk... 2 minutter siden, Mystic woman skrev: Hun har antagelig sett bare ferdige fileter i fiskedisken på butikken. På tide å finne noe annet å diskutere, kanskje? Har hun ikke fått nok pepper nå? F.eks hvem blir førstekjempe, vil Kjetil avsløre Tonje og Lene? 9
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #805 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, vintage skrev: Jeg lo så jeg hylte da Kjetil snakket om noen plankebiter og litt tau så var hele bukken glemt. Ta med ungen ut i skauen og leke litt, så hun får tankene over på noe annet 😂 Det hørtes ut som at han mente å henge seg?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #806 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: På tide å finne noe annet å diskutere, kanskje? Har hun ikke fått nok pepper nå? F.eks hvem blir førstekjempe, vil Kjetil avsløre Tonje og Lene? Det håper jeg, han gjør, Anonymkode: a4049...d75 2
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #807 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: På tide å finne noe annet å diskutere, kanskje? Har hun ikke fått nok pepper nå? F.eks hvem blir førstekjempe, vil Kjetil avsløre Tonje og Lene? Dette er tråden om farmen, hvor man diskuterer deltakerne og det som skjer
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #808 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Dette er tråden om farmen, hvor man diskuterer deltakerne og det som skjer Så Andrea er den eneste som er med på farmen ? Anonymkode: a4049...d75 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #809 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Jordbærkake34532 skrev: Enda mer mas om alenetid. Kan vi snart få en episode der det ikke blir nevnt Enig. Er rimelig lei de lesbene nå, de prater jo ikke om annet..! Hadde vært veldig greit å fått skilt dem snart. JA til jentekamp denne uka! Anonymkode: 63d14...d96 10
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #810 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så Andrea er den eneste som er med på farmen ? Anonymkode: a4049...d75 Enig. Nå handler nesten de siste to sidene her i tråden om slenge dritt om henne. 7
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #811 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: Enig. Nå handler nesten de siste to sidene her i tråden om slenge dritt om henne. Ingen her som slenger dritt, det er forskjell på kritkkk og slenge dritt
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #812 Skrevet 9. oktober 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Ingen her som slenger dritt, det er forskjell på kritkkk og slenge dritt Dette kaller jeg faktisk drittslenging: "Hun har antagelig sett bare ferdige fileter i fiskedisken på butikken. " 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #813 Skrevet 9. oktober 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Ingen her som slenger dritt, det er forskjell på kritkkk og slenge dritt Da burde du lære deg forskjellen på kritikk og dritt. Og hun er ikke så sutrete som dere skal ha det til. Anonymkode: a4049...d75 8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #814 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: Dette kaller jeg faktisk drittslenging: "Hun har antagelig sett bare ferdige fileter i fiskedisken på butikken. " Nemlig. Anonymkode: a4049...d75 8
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2018 #815 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da burde du lære deg forskjellen på kritikk og dritt. Og hun er ikke så sutrete som dere skal ha det til. Anonymkode: a4049...d75 Ditto
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #816 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Ditto Jeg vet forskjellen. Anonymkode: a4049...d75 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #817 Skrevet 9. oktober 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom noen virkelig har SÅÅÅÅÅ store problemer med å se på hvor maten deres egentlig kommer fra, da burde de kanskje valgt å ikke være på dette TV-programmet i det hele tatt? Anonymkode: 58439...73e Nå er jo Andrea pescetarianer, så geit er ikke mat for henne. Anonymkode: 17e86...6bb 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #818 Skrevet 9. oktober 2018 Synes farmen er tragisk i år jeg da. Alle som hadde fortjent å vinne og/eller hadde en viss underholdningsfaktor er allerede ute. Er bare byfiser i 20 åra igjen som enten ikke tåler blod, ikke tåler å se hvor maten kommer fra eller er tvekjønnede pingler som aldri har tatt i en hammer og man ikke vet om man skal kalle personen for hun eller han... Ikke mange over 30 der heller. Huff. Men begynner å like Kjetil da, og han eldste (husker ikke navnet) må jeg nesten bare heie på. Går han ut så gidder jeg faktisk ikke se mer. Dårlig utplukking av deltakere av TV 2 synes jeg. Skulle vært flere «rivjern» (tøffe kvinnfolk) og orntlige voksne menn! Dette blir nesten som å se big brother i reprise. Anonymkode: 63d14...d96 4
Sizz- Skrevet 9. oktober 2018 #819 Skrevet 9. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jo Andrea pescetarianer, så geit er ikke mat for henne. Anonymkode: 17e86...6bb Nei men så visste hun hva hun gikk til når hun meldte seg på. Blir litt dumt å sitte å klage på det i ettertid. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #820 Skrevet 9. oktober 2018 Altså? Jeg forstår ikke? Klarer ikke folk seg uten sex/onanering osv i de ukene de er der?🙈 eller er det kanskje bare jeg som er rar Anonymkode: bea16...6e7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå