Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
58 minutter siden, Winza skrev:

Han var med da

Jeg så ikke mye til han, men han lager ikke mye liv da. Kjedelig når alle er gode venner og kommer overens. Sølvi bør bli noen uker til pga jeg tror flere kan bli lei henne 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Aurora** skrev:

Jeg så ikke mye til han, men han lager ikke mye liv da. Kjedelig når alle er gode venner og kommer overens. Sølvi bør bli noen uker til pga jeg tror flere kan bli lei henne 

Jeg håper hun ryker i hvert fall 

Skrevet

Lurer på når Tonje og Lene blir avslørt 😊

Anonymkode: a4049...d75

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på når Tonje og Lene blir avslørt 😊

Tror ikke noen vil reagere noe spesielt egentlig

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Tror ikke noen vil reagere noe spesielt egentlig

Nei, men de har jo helle tiden latet som de er fremmed for hverandre, kan jo hende de reagere på det.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men de har jo helle tiden latet som de er fremmed for hverandre, kan jo hende de reagere på det.

Lurer mer på hvordan de vil reagere når en tidligere utslått deltaker plutselig dukker opp i uke 8

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Lurer mer på hvordan de vil reagere når en tidligere utslått deltaker plutselig dukker opp i uke 8

Det er jo ikke sikkert

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sikkert

Det er sikkert at minst 1 vil få kommet inn 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av da, dette er rett og slett generasjonskløften som TV2 ønsker å ha i Farmen.

Anonymkode: 1a0c3...aca

Hæ? Syns det ikke er grei oppførsel uansett generasjon! Kjenner ingen i 40-50 årene som oppfører seg slik mot andre! 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Summ skrev:

Hæ? Syns det ikke er grei oppførsel uansett generasjon! Kjenner ingen i 40-50 årene som oppfører seg slik mot andre! 

Tenk hvor flau slekten må bli 🙊 

Skrevet
15 timer siden, Janzypants skrev:

HVA er vitsen med å søke om å være med på farmen hvis du ikke tåler litt mindre mat enn normalt? Jeg fatter ikke. Dette er en realityserie som har gått i mange år nå, og folk flest vet hva det handler om. Man VET at det ikke bugner av mat der, liksom. Syns sjarmen med programmet forsvinner litt når det er konstant klaging over sult, lite energi osvosv. Kanskje man burde forberede seg litt ekstra før man blir med på et slikt program? Hva med å forsøke og gå opp noen kg før man skal inn, slik at kroppen har litt å ta av?  Sorry, men jeg blir sint når dem trekker seg pga slikt.  Det at Kim måtte trekke seg, det ble noe annet. Der var det produksjonen som ville det pga han ikke hadde vært ærlig i castingprosessen. Tror de burde begynne å ha en "backup" på noen "innbyttere" 😂 Folk som står klare for å ta over dersom noen trekker seg ila første uka. De mister jo også arbeidskraft mtp ukesoppdraget. 

Dette er en litt dobbeltsidig greie for TV2.  På den ene siden ønsker de seg unge, slanke, veltrente, muskuløse deltakere i startcastet.  Kropp selger og Farmen-paret skal forhåpentligvis dannes.  Samtidig er det disse deltakerne som sliter mest med matmangelen, de har lite fett å tære på og har svært høy forbrenning.  Så det som gjorde at de ble castet i utgangspunktet er det samme som gjør at de trekker seg.

Anonymkode: 55629...96d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Eotb?

Ex on the beach. Den serien som sendes på TvNorge

Skrevet (endret)
1 time siden, Janzypants skrev:

Ex on the beach. Den serien som sendes på TvNorge

Ah, ser ikke for meg at de ville vist deltakere på farmen ha trekant 😛

Endret av Winza
Skrevet

Søren, trodde Farmen begynte kl 8 i dag, men så er det Idol først 🙈 satt klar i sofaen med potetgull 

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet grunnen til at ukas første episode nå går på tirsdager, ikke mandager som før?

Anonymkode: 1772d...972

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet grunnen til at ukas første episode nå går på tirsdager, ikke mandager som før?

Anonymkode: 1772d...972

Regner med at det er pga Åsted Norge. Det går på mandager kl 2140. 

Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Regner med at det er pga Åsted Norge. Det går på mandager kl 2140. 

Gjorde ikke det det sist år med?

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Gjorde ikke det det sist år med?

Jo, jeg tror det alltid har gått på mandager, bare at det ikke har gått på samme tid av året som farmen. Uansett begynte det noen uker før farmen i år, sikkert derfor de valgte å sende farmen på tirsdager. 

Skrevet
7 timer siden, Summ skrev:

Herregud hvordan er det de eldre damene oppfører seg!! De passer bedre i eotb, enn på farmen! Altså hvem oppfører seg slik! Jeg bryr meg ingenting om hva slags alder Andrea har, men slik snakker man ikke til andre! Syns det var ukomfortabelt å se på...

Jeg så selv denne episoden, og forstår ikke hva du snakker om. Hva slags forferdelig oppførsel hadde disse "eldre" damene?

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Mystic woman skrev:

Jeg så selv denne episoden, og forstår ikke hva du snakker om. Hva slags forferdelig oppførsel hadde disse "eldre" damene?

Hun var nedlatende 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...