Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant, vi må ha med noen som lager litt liv på gården.

Anonymkode: a4049...d75

Det har vi nok av der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke Kim hadde trekt seg om han ikke måtte. Lurer på hvem som sladret? Om han ble voldsdømt for flere år siden, så har han sikkert endret seg og ville neppe slått noen ned der inne.

Hva er det folk som melder seg på Farmen, men som klager på lite mat og trekker seg etter en uke?! 🙈🙈 Man vet jo det blir lite mat, mye jobbing, man vil bli trøtt, sliten osv. Synes det er svakt å gi seg etter så kort tid

Jeg synes Andrea får litt mye pes av de eldre damene. Spesielt Sølvie. Skjønner ikke hva problemet hennes er. Greit hun ikke liker Andrea, men synes hun er nedsettende og usympatisk. Da Andrea spurte om boka, så svarer de på en sur måte og ler når hun går. Bedre å se i boka og være 100% sikker. Liker Andrea jeg. Kanskje ikke veldig smart, men hun virker hyggelig og søt 😊

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Hvem da?

• Liker 6
Skrevet

Sølvi kan hodt bli noen uker til 👍

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Hvem?

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem da?

Mr Hygiene for eksempel og Jørgen

Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Så ikke noe til Jørgen i gårsdagens episode og åssen underholdning er det han bidrar med?

• Liker 3
Skrevet

Jeg får litt sympati for Andrea, når de eldre damene er så nedlatende ovenfor henne. 

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Aurora** skrev:

Så ikke noe til Jørgen i gårsdagens episode og åssen underholdning er det han bidrar med?

Han var med da

1 minutt siden, Meadow skrev:

Jeg får litt sympati for Andrea, når de eldre damene er så nedlatende ovenfor henne. 

Hun er jo manipulerende selv

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

De lager ikke noe spesielt liv på gården.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De lager ikke noe spesielt liv på gården.

Heller ikke noe liv enn negativt liv, bare å se på hvordan årets kjendis farmen ble. Frank og Erlend sin krangling og sutring ødela hele sesongen..

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Heller ikke noe liv enn negativt liv, bare å se på hvordan årets kjendis farmen ble. Frank og Erlend sin krangling og sutring ødela hele sesongen..

Jeg så ikke årets farmen kjendis, hva kranglet og sutret de om da ?

Skrevet

Jeg så ikke årets farmen kjendis, hva kranglet og sutret de om da ?

Frank var ufin mot flere og skulle tøffe seg hele tiden mens Erlend Elias spilte offer hele tiden og ble lei seg og klagde på alt, fikk bare skikkelig avsmak av begge to. Hadde bare Frank blitt kastet ut og Aune fikk komme inn igjen som erstatning slik som i skal vi danse

Skrevet
36 minutter siden, Winza skrev:

Hun er nedlatende

Syns hun virker som et friskt pust! Kan være jeg blir lei holdningen hennes etterhvert 😂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Janzypants skrev:

Syns hun virker som et friskt pust! Kan være jeg blir lei holdningen hennes etterhvert 😂

Jeg føler på meg at hun og Jørgen ikke kommer til å komme overrens

Skrevet
15 minutter siden, Winza skrev:

Frank var ufin mot flere og skulle tøffe seg hele tiden mens Erlend Elias spilte offer hele tiden og ble lei seg og klagde på alt, fikk bare skikkelig avsmak av begge to. Hadde bare Frank blitt kastet ut og Aune fikk komme inn igjen som erstatning slik som i skal vi danse

Ja, det kan bli slitsomt i lengden.

Skrevet

Ja, det kan bli slitsomt i lengden.

Bra at Frank ikke har noe forhold til TV2 lenger nå

Skrevet

Herregud hvordan er det de eldre damene oppfører seg!! De passer bedre i eotb, enn på farmen! Altså hvem oppfører seg slik! Jeg bryr meg ingenting om hva slags alder Andrea har, men slik snakker man ikke til andre! Syns det var ukomfortabelt å se på...

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Herregud hvordan er det de eldre damene oppfører seg!! De passer bedre i eotb, enn på farmen! Altså hvem oppfører seg slik! Jeg bryr meg ingenting om hva slags alder Andrea har, men slik snakker man ikke til andre! Syns det var ukomfortabelt å se på...

Eotb?

Skrevet
3 minutter siden, Summ skrev:

Slapp av da, dette er rett og slett generasjonskløften som TV2 ønsker å ha i Farmen.

Anonymkode: 1a0c3...aca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...