AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Del Skrevet 26. juli 2018 Var ute med kjæresren min i går og sendte en"takke for daten - mld" . Etter som han ikke svarte den, sendte jeg en nattamld som han svarte på ca. Kl. 1, så svarte på den første mld kl.2.30. Ble litt overasket over at han fortsatt var oppe og lurte på om jeg burde komentere eller spm han om det. Han sa ikke noe om han skulle på fest eller videre noe sted..... Anonymkode: 9caf2...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Del Skrevet 26. juli 2018 Han trenger da ikke gi deg beskjed eller spørre om lov når han skal være oppe - heller ikke rom han skal ut! Han er et voksent menneske ikke et barn. Blir stressa bare av å vite at noen der ute tenker slik. Anonymkode: be997...f36 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Del Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han trenger da ikke gi deg beskjed eller spørre om lov når han skal være oppe - heller ikke rom han skal ut! Han er et voksent menneske ikke et barn. Blir stressa bare av å vite at noen der ute tenker slik. Anonymkode: be997...f36 Jeg må det til han, vis ikke blir jeg spurt ut. Anonymkode: 9caf2...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. juli 2018 #4 Del Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg må det til han, vis ikke blir jeg spurt ut. Anonymkode: 9caf2...856 Dump. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Del Skrevet 26. juli 2018 Tydeligvis visste ingen av dere tre (du, faren din og kjæresten) at man bør overvåkes etter et slag mot hodet. Er det bare kjæresten din sin feil? Skylda burde minst tredeles. Kanskje faren din som har levd lengst og dermed bør vite mest, bør ha mest skyld. Og hva med det selv, du klarer visst ikke ivareta egen helse. Litt sent å bli bekymret nå? Kjæresten din var også uvitende. Rart at ikke en av dere to tenkte på å google? Synes i alle fall ikke du kan klandre kjæresten din for hans uvitenhet når verken du selv eller faren din visste bedre. Anonymkode: 1ceb4...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Del Skrevet 26. juli 2018 Oi beklager - feil tråd!! Anonymkode: 1ceb4...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Del Skrevet 26. juli 2018 Ikke start forholdet med å overvåke hverandre. Dere er voksne mennesker. Selvfølgelig kan han sitte oppe utover natta om han ønsker det. Uansett hva han sier, må du velge å stole på ham. Sånn er det å være i et forhold. Anonymkode: a2ad7...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #8 Del Skrevet 26. juli 2018 Du skriver kjæresten, men det virker som dere kanskje egentlig fortsatt er i datingfasen? Anonymkode: 6a6b7...0de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #9 Del Skrevet 26. juli 2018 Hvor gamle er dere? Anonymkode: cde91...654 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 26. juli 2018 #10 Del Skrevet 26. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var ute med kjæresren min i går og sendte en"takke for daten - mld" . Etter som han ikke svarte den, sendte jeg en nattamld som han svarte på ca. Kl. 1, så svarte på den første mld kl.2.30. Ble litt overasket over at han fortsatt var oppe og lurte på om jeg burde komentere eller spm han om det. Han sa ikke noe om han skulle på fest eller videre noe sted..... Anonymkode: 9caf2...856 Det er ikke normalt å kontrollere hverandre slik dere gjør. Vær obs på denne utviklingen, for dette kan fort bli skikkelig usunt. Man har ikke meldeplikt til en kjæreste, men det er naturlig å fortelle hvis man skal på noe spesielt. Her gjelder det å finne en fornuftig balansegang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå