AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Del Skrevet 26. juli 2018 Hei. Har søkt studentbolig til høsten, og står at innflyttigsdatoen er 1 august. Har likevell lyst å flytte inn før. Er det mulig? Anonymkode: 5efcb...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Del Skrevet 26. juli 2018 du må ta kontakt med de. da jeg midt i skoleåret skulle bytte til annen leilighet (studentbolig) tok jeg kontakt og lurte på om det var mulig å flytte inn før da vi også måtte rydde og vaske ut av der vi bodde. siden de som bodde i leiligheten vi skulle flytte til var flyttet ut før innflyttingsdato kunne vi flytte inn 1 uke før. Anonymkode: 8bf7f...162 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Del Skrevet 26. juli 2018 Meget mulig det bor noen der frem til den datoen eller at de skal gjøre arbeid på leiligheten før du flytter inn. Hvorfor klarer du ikke forholde deg til den dateon du har fått? Anonymkode: 547df...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Del Skrevet 26. juli 2018 Hvorfor spør du ikke de fremfor oss? Anonymkode: 8766b...95a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Del Skrevet 26. juli 2018 Hvis det ikke bor noen i leiligheten fram til 1.august så kan du sikkert det, men du må ringe/sende melding til studentskipnaden og høre om de vet om den blir ledig før 1.aug. Vet ikke om de har fellesferie og derfor ikke tilgjengelige før 1.aug? Anonymkode: 9492f...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 26. juli 2018 #6 Del Skrevet 26. juli 2018 Da min sønn spurte om å få flytte inn 30. Juni siden vi var å hjalp han med å flytte og han måtte være ute fra der han flyttet fra den dagen fikk han til svar at det var greit, men da måtte han betale leie for HELE juni.. 😤🤑 At han derimot ikke fikk nøkkel før 2 juli siden 1. var på en søndag var ikke deres problem... Dette var i Oslo nå(SiO) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:(((( Skrevet 26. juli 2018 #7 Del Skrevet 26. juli 2018 Det h*n over sier praktiserer ikke SiT (etter min erfaring) i hvert fall. Nå vet jeg ikke hvor du skal bo, men jeg fikk tildelt hybel en uke etter semesterstart i fjor (førsteåret) og spurte om de kunne ringe meg så tidlig som mulig jeg kunne flytte inn. Fikk da tlf 5 dager før eller noe om at jeg kunne flytte inn og måtte bare betale 5 dager ekstra leie (altså sånn det bør være). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå