AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 I 2013 kjørte jeg 36 km over fartsgrense i en tunnel og ble tatt i fotoboks som var i tunnelen. Jeg kjørte min far sin bil, og ble kalt inn til "intervju" hos politet i lillestrøm. Jeg vedtok at det var meg som kjørte bilen og noen uker senere kom et brev i posten. Dette var en periode hvor jeg var ganske deprimert pga min far som drakk en del, så jeg knaska sovepiller til den store gull medalje. Når jeg leste brevet var jeg ganske borte i hodet og det eneste jeg la merke til var tallet, dvs hvor stor boten på kom. 10.000 eller noe om jeg husker riktig, kastet brevet like etterpå. Noen uker i forkant hadde jeg mistet lommeboken min med førekort og alt. Logget noen månder senere inn på vegvesenet sine hjemmesider for å bestille nytt førekort, fikk det ikke til. Og trodde det skyltes at det var noe galt med nettsiden dems, for jeg sto jo oppført med kjørterett for klasse B. Så jeg tenkte at alt var i orden. Flyttet så ut i 2014 og i og med at jeg aldri kjørte bil i Oslo (har ikke bil) gadd jeg aldri å stresse med å bestille nytt førekort. Men så skal kjæresten (ble sammen i fjor) kjøpe seg ny bil, og siden jeg sikkert skal bruke den litt kunne det være greit å bestille nytt førekort. Fikk ikke bestilt på vegvesenet og tenkte jaha, så jeg dro til trafikkstasjonen på risløkka hvor jeg får beskjed om at jeg må ta full teoriprøve og kjøreprøve for å få tilbake lappen. Dvs jeg mistet lappen i 2013 faktisk uten å helt få det med meg.... Sinnsykt flaut og ikke minst idiotisk av meg.. Problemet nå er, skal jeg si dette til kjæresten min? Tror du han vil bli sint på meg? Føler meg som en jævla idiot og er et nervevrak. Eller bør jeg bare ta lappen på nytt nå i høst uten å si noe? Men så er det jo helt på trynet å gå bak ryggen på min kjære og aner ikke hva jeg eventuelt skal si/gjøre. Sorry rotete innlegg, men jeg er piss nervøs for å fortelle han dette og jeg er så klart veldig flau... Og forresten, jeg knasker ikke piller og er deprimert lenger, min kjære er også fult klar over at jeg gjorde det i en periode da jeg var nedfor. Og spar meg for moralpreken takk. Anonymkode: bbe45...171
Sensi Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Si det som det er. Det går bra. Ingen er feilfri. Klem 7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 41 minutter siden, Sensi skrev: Si det som det er. Det går bra. Ingen er feilfri. Klem Enig. Hoff, en skjønner jo at du ikke kan ha hatt det så lett den gangen, når du ikke har fått med deg dette en gang... 😕 Si det som der er til kjæresten din, så ordner du teori og oppkjøring på nytt. Snart vil dette være et tilbakelagt kapittel. Stor klem. Anonymkode: 90af0...98e 4
Duff Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Jeg forstår at du er bekymret men du må huske på at du var veldig syk på den tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 Si det som det er. Så kan dere forhåpentligvis le litt av at du var så sløv at du ikke leste hele brevet. Og ikke forsto at å kjøre så fort automatisk gjør at du mister lappen. Så tar du lappen på nytt. Det kan vel skje hvem som helst Anonymkode: 74ae8...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 Fy faen. Du er så sykt heldig som fikk ‘lov’ til å ha en kort og deprimert periode. Når jeg har dem gjør folk ALT DE KAN for å forlenge alt mulig drit, samtidig som at de sukker henført for seg selv og tenker på hvor mye MAGISK hjelp som befinner seg i kjeften deres. Jeg har måttet ha en hele livet fordi ingen gidder å tenke 2 sekunder på om: uh, er jeg virkelig så attraktiv som jeg tror jeg er....? Kan jeg viiirkelig sitte høyt oppe på denne herre pidestallen...? må alle ha mentaliteten til en 10-er-dame liksom....? Kan ikke noen bare være er vanlig menneske som spiser, pisser, griner og har lyst til å ha det OK de stundene man har det OK? Ingen kommer aldri til å få overbevise meg mer om at de liksom ikke har evnen til å drite... ‘Ånei jeg får det ikke til. Jaja. Jeg kan ikke noe for at jeg er såååå perfekt’ oki. Takk? Hva skal jeg gjøre med at du er så ‘perfekt’...? Er din perfeksjonisme MITT PROBLEM... liksom...? Kan ikke folk være perfekte i egne verdener? Må de bruke andre som bro til seg selv....? Nei...? Selvstendighet...? Nada Anonymkode: 5def5...a94
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 ^ Oi, hva skjer her? Jeg tenker det ikke er noe å være flau over. Alle har sine perioder og dersom du allerede har fortalt han om den tiden og han virker forståelsesfull, så vil jeg ikke si at det blir et problem å fortelle han det. Som flere sier her; alle kan gjøre feil. Anonymkode: 73c70...518 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy faen. Du er så sykt heldig som fikk ‘lov’ til å ha en kort og deprimert periode. Når jeg har dem gjør folk ALT DE KAN for å forlenge alt mulig drit, samtidig som at de sukker henført for seg selv og tenker på hvor mye MAGISK hjelp som befinner seg i kjeften deres. Jeg har måttet ha en hele livet fordi ingen gidder å tenke 2 sekunder på om: uh, er jeg virkelig så attraktiv som jeg tror jeg er....? Kan jeg viiirkelig sitte høyt oppe på denne herre pidestallen...? må alle ha mentaliteten til en 10-er-dame liksom....? Kan ikke noen bare være er vanlig menneske som spiser, pisser, griner og har lyst til å ha det OK de stundene man har det OK? Ingen kommer aldri til å få overbevise meg mer om at de liksom ikke har evnen til å drite... ‘Ånei jeg får det ikke til. Jaja. Jeg kan ikke noe for at jeg er såååå perfekt’ oki. Takk? Hva skal jeg gjøre med at du er så ‘perfekt’...? Er din perfeksjonisme MITT PROBLEM... liksom...? Kan ikke folk være perfekte i egne verdener? Må de bruke andre som bro til seg selv....? Nei...? Selvstendighet...? Nada Anonymkode: 5def5...a94 Atte hæ? Anonymkode: 2ec72...96f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå