Hoppetaujenta Skrevet 25. juli 2018 #1 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg smyger meg rundt og gir laiks der. Jeg til og med følger folk som er ekstra interessante, men så kommer det som jeg ikke skjønner; hvorfor følger noen av dem og til og med helt fremmede folk MEG, når jeg aldri har lagt ut noe bilde? De bare følger meg og vil at jeg skal følge dem... Wut? Kan noen forklare meg det på en lettfattelig måte så jeg forstår det midt på natta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #2 Del Skrevet 26. juli 2018 Mange gjør det i håp om at de skal følge dem tilbake for å få mest mulige følgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2018 For da skjer det vidunderlige ting? Blir de rike? Jeg vet ingenting om dette, så om noen har info kom med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 26. juli 2018 #4 Del Skrevet 26. juli 2018 De tenker kanskje at du driver med det samme siden du følger dem, og håper at du ikke bare skal la deg inspirere men også inspirere dem tilbake? Sånn er det i alle fall i min bransje. Vi både gir, tar og lar oss inspirere av hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #5 Del Skrevet 26. juli 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: For da skjer det vidunderlige ting? Blir de rike? Jeg vet ingenting om dette, så om noen har info kom med det. Noen bare liker å ha mange følgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg er ikke sånn...og det vet du. Holder med èn kvalitetsfølger for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #7 Del Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg er ikke sånn...og det vet du. Holder med èn kvalitetsfølger for meg. Bare å avslå de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg gjør det og klarer meg ganske bra der inne, men bare lurte.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #9 Del Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg gjør det og klarer meg ganske bra der inne, men bare lurte.... Jeg slettet min Instagram konto nylig fordi jeg så ikke poenget med det, bare masse uinteressante bilder 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg finner mye severdig på min vei der. Alle sjangere, uansett om fotografen er det av yrke eller stort sett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2018 #11 Del Skrevet 26. juli 2018 34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg finner mye severdig på min vei der. Alle sjangere, uansett om fotografen er det av yrke eller stort sett ikke. Finnes mye av det på Facebook med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå