AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Vet at det finnes mange ulike preferanser, men jeg trenger kanskje bare litt bekreftelse og boost til selvbildet mitt. Jeg er ei 21 år gammel jente som er født naturlig slank og har former deretter, altså har jeg små pupper. Jeg ser på dem med avsky og har aldri likt meg selv på grunn av det. En pupp fyller en hånd og litt til, de er ikke større enn det. Bruker den minste BH-størrelsen. Kan ikke fordra å gå i stramme gensere eller singlet fordi da synes det ekstra godt hvor små de er. Liker heller ikke formen på dem, for de er ikke runde og struttende. Litt struttende, men ikke så runde og fine som mange med små pupper har. Så, dere menn, hvor viktig er dette egentlig med pupper? Man har jo inntrykk av at det er noe av det første dere ser på og at de helst skal være fyldige og store. Anonymkode: 32609...566
Gjest Tamsi Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Nå er ikke jeg mann, men småttisene mine fyller knapt mine egne små hender og alle som har fått prøve har elsket dem.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 De høres bare deilige ut😊😄 hilsen mann Anonymkode: 1dd08...ff0
Ali Almohamad Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Puppene er en del av skjønnheten, men dem er ikke alt. Dine som du beskriver er veldig fantastiske Du kan stole av at du har dem. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 Har alltid vært usikker på mine egne. Gikk alltid med push-up, før jeg en gang på byen gikk med helt vanlig å hadde en skjorte med litt stor utringning. (Så nesten helt egentlig) og jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 36fa1...ffa 2
Gjest HanenIFlokken Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Foretrekker små pupper selv og dine er helt sikkert Kjempeflotte
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Jeg er mann. Som 14-åring tror man at verden dreier seg om store pupper. Som 40-åring skjønner man ikke hva man tenkte på som 14-åring. Mulig at det fortsatt er noen i din målgruppe som er 14 i hodet, men vit at det er forsvinnende få, og at de blir færre og færre jo eldre man blir. Anonymkode: 405e4...2b1 3
Doge Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Du har ingenting å bekymre deg for når det gjelder puppene dine.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 Du finner alltids noen som foretrekker de store, men tror desto flere ikke har preferanser i det hele tatt. Pupp er deilig uansett! Vi er dessuten ganske mange som fokuserer mer på bakenden, figuren, holdningen, utstrålingen etc. M50 Anonymkode: c6a42...a2d 1
Gjest fitteslikker Skrevet 25. juli 2018 #10 Skrevet 25. juli 2018 Fordi du er såpass ung (21 år), er det forstålig at du har litt komplekser. Slikt vokser man av seg med alderen. Utifra det du skriver synes jeg de er fine som de er! Hvis du allikevel absolutt vil ha større bryster er det i første omgang bare en ting som viker: legg litt på deg – få litt rundere former. For deg som er slank,skader det ikke å legger på seg en åtte- ti kilo. (Selvsagt må du trene mage, rumpe, lår for at de ikke skal ese ut...). Legger for orden skyld til: hvis du vil legge inn silikon, «må» du for å få et best mulig resultat legge på deg en del, ellers ellers blir som regel proporsjonene feil. Stuttende melonpupper på en super slank kropp ser bare dumt ut..
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #11 Skrevet 26. juli 2018 Hvis du er tynn og petit så passer det også med små pupper. Er du stor så blir det motsatt. Anonymkode: f091e...bed 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #12 Skrevet 26. juli 2018 Du bruker ikke den minste om de fyller en hånd. Den minste er 65aa, og er for jenter som ikke er i puberteten ennå, eller de som er velsignet med flate pupper. Det høres ut som du bruker 70B, som meg, og jeg syns vi har de fineste puppene. Håper du kan bli like glad i dem som meg. Den størrelsen gir skikkelig fin silhuett i magetopper og vide maxikjoler a la hippiekjoler. Ha drt gøy med dem og snakk fint til dem i speilet. Anonymkode: 034b0...4ed 2
Ava+, Skrevet 26. juli 2018 #13 Skrevet 26. juli 2018 Da jeg var på din alder hadde jeg også komplekser for mine små pupper. Nå, 10 år senere, elsker jeg dem! Ikke fått barn, så de er like små og spretten som den gang. Mannfolk elsker små pupper også, aldri fått en eneste klage i hvert fall 😉 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #14 Skrevet 26. juli 2018 Jeg liker ikke store pupper. De vil etter hvert henge ned og det er bare ekkelt. Så små pupper er best! Anonymkode: b42db...2d1
Mr.Fist73 Skrevet 26. juli 2018 #15 Skrevet 26. juli 2018 Høres topp ut, mine store mannehender får nok godt tak rundt de.. Jeg har null behov for store pupper.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #16 Skrevet 26. juli 2018 7 timer siden, fitteslikker skrev: - For deg som er slank,skader det ikke å legger på seg en åtte- ti kilo. (Selvsagt må du trene mage, rumpe, lår for at de ikke skal ese ut...). Legger for orden skyld til: hvis du vil legge inn silikon, «må» du for å få et best mulig resultat legge på deg en del, ellers ellers blir som regel proporsjonene feil. Stuttende melonpupper på en super slank kropp ser bare dumt ut.. Jeg har hatt et ønske om å legge på meg lenge, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Spise mer enn kroppen forbuker (sunt fett og mer) og trene, men trene hvordan? Puppene skal jo ikke flates ut av muskler heller.. Anonymkode: 32609...566
Sphere Skrevet 26. juli 2018 #17 Skrevet 26. juli 2018 Nei, puppestørrelse bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2018 #18 Skrevet 26. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at det finnes mange ulike preferanser, men jeg trenger kanskje bare litt bekreftelse og boost til selvbildet mitt. Jeg er ei 21 år gammel jente som er født naturlig slank og har former deretter, altså har jeg små pupper. Jeg ser på dem med avsky og har aldri likt meg selv på grunn av det. En pupp fyller en hånd og litt til, de er ikke større enn det. Bruker den minste BH-størrelsen. Kan ikke fordra å gå i stramme gensere eller singlet fordi da synes det ekstra godt hvor små de er. Liker heller ikke formen på dem, for de er ikke runde og struttende. Litt struttende, men ikke så runde og fine som mange med små pupper har. Så, dere menn, hvor viktig er dette egentlig med pupper? Man har jo inntrykk av at det er noe av det første dere ser på og at de helst skal være fyldige og store. Anonymkode: 32609...566 Nå har jeg vært sammen med ei som hadde veldig store. Det var ganske upraktisk egentlig. De var jo bare deilige når vi hadde sex. Ellers var de jo bare i veien. Å løpe fikk hun ikke til. De i fra treningsmiljøet der jeg har holdt hus i noen år finnes det bare små pupper stort sett. De med litt størrelse har silikon (noe som er turn off for min del). Kan heller ikke si at jeg ikke tenner på slike damer selv om puppene er litt små. De er jo like følsomme som de store å akkurat like god å suge på. Du skal ikke bry deg så mye om det. Ikke alle menn liker små pupper, men alle menn liker heller ikke store. Vær fornøyd med deg selv nå som du er i dene beste år. Kos deg deg å vær glad å fornøyd. Det finnes heller ingen i verden som er akkurat lik deg. 1
Katten.2.0 Skrevet 26. juli 2018 #19 Skrevet 26. juli 2018 Basert på din beskrivelse høres du meget attraktiv ut. Kardashian(eller hvordan det enn staves)-kroppen er ikke min preferanse, ihvertfall. 1
Apekatten Skrevet 26. juli 2018 #20 Skrevet 26. juli 2018 Kjæresten min foretrekker små pupper. Han synes det er mer attraktivt enn store.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå