Gå til innhold

Jeg mister troen på menneskeheten, hvis mye av det som skrives her på forumet er sant.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er alt fra hva folk går å kommenterer om andres kropper, altså rett til dem. Hva folk gjør mot kjærestene sine og sier til barna sine. Og diverse konflikter mellom slektninger! 
Eksempler:
- Tråder om gravide kvinner som blir forlatt under sin graviditet, mens mannen venter barn med et par andre kvinner i tillegg.
- Folk som kommenterer andres vekt. 
- Foreldre som sier til barna sine at de ikke betyr noe.
- Svigerdøtre/sønner som krever arven av svigerforeldre.
- Hvor lett enkelte kvinner lar seg lure av dater. Altså, når de har å gjøre med en fyr som bare ringer i helgene, sent på kvelden..hvordan er det mulig å tro at han vil noe seriøst?!!
- Gale ekser som dukker opp på huset til folk og skal bryte seg inn! Til og med reiser etter dem på ferie?!?!

Altså, merkelig at jeg ikke har vært borti slik i virkeligheten. Hvor er alle disse folka? Eller er det masse forfattere her inne?

Anonymkode: a180e...139

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo tenke på at det er mange millarder av mennesker i verden.
Ikke alle er slik, men folk poster om sånt fordi de trenger hjelp med det. 

Og ingen er forfattere, selv om det er noen drittunger der ute som troller om seriøse situasjoner. 😕 

• Liker 2
Skrevet

Har selv opplevd å være sammen med en mann som var utro med ei venninne av meg og gjorde henne gravid. Det var ikke mens jeg var gravid selv, vi hadde jo barn sammen. Samme eks ville ikke gi slipp meg på så lett og stalket meg lenge etter at det var over for min del.

Skrevet

Du må jo ikke henge her for ofte. Da blir du ødelagt og resignert :)  Med mindre du klarer å sile ut de verste trådene. Det finnes moro-tråder her også.

AnonymBruker
Skrevet

Vil heller si at KG åpner øynene til folk, slik at de er litt mer kritisk til folk rundt seg. Folk kan virke normal, men bare vent og se... plutselig har du funnet deg en gal person.

Anonymkode: 9a935...cfa

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller si at KG åpner øynene til folk, slik at de er litt mer kritisk til folk rundt seg. Folk kan virke normal, men bare vent og se... plutselig har du funnet deg en gal person.

Anonymkode: 9a935...cfa

Offer, offer, offer. Er dette innstilingen din hver gang? Er så lei paranoide kvinner her inne som tenker slik

Anonymkode: a180e...139

Skrevet

Folk skriver jo ofte her fordi de har ett problem de vil drøfte, derfor får en jo servert de problematiske sidene av livet. Er ikke så mange som finner mening i å starte en tråd om at de har det fantastisk, har hatt mange flotte dater, eller har supre venner og en knall familie ;) 

Jeg har lært mye her inne jeg. Men vet det ikke er slik verden er generelt. Det er bare en samling av problemene til de som like være på dette forumet.

AnonymBruker
Skrevet

1. Mennesker er ikke spesielt smarte eller empatiske

2. Mennesker liker ikke tenke over temaer som er nye eller "skumle"

3. Se på mennesker som barn eller enkle dyr, så blir det litt lettere å forstå dem

Anonymkode: e4f8b...1ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som overvektig kan jeg i alle fall bekrefte at folk syns vekten min er noe å kommentere til stadighet. 

Anonymkode: 59910...d9c

Gjest Tamsi
Skrevet

Samme her. Kjenner jeg har fått litt trust issues etter alt drittet jeg har lest, selv om alle kjærestene mine har vært trofaste. Nesten så jeg begynner å tvile på det også når jeg ser alt som dukker opp her inne. Ikke bare hva folk har opplevd, men også hva de selv innrømmer at de har gjort eller ønsker å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet troen for lenge siden. 

Anonymkode: 13aef...418

AnonymBruker
Skrevet

mennesker er slik. 

Derfor lurer jeg på hvorfor vi lurer oss selv slik. 

Det eneste som skjer er at man gir dritt masse ‘rom’ til å blomstre fordi ingen passer på. 

Det som det er brukt 1000 år på å undertrykke av menneskelige instinkter - pulverisert... 

kult. 

Anonymkode: 54b8f...0a9

AnonymBruker
Skrevet

hvis det får deg til å miste troen på menneskeheten, hva gjør handlinger som halshugging og folkemord med troa di? Det du beskriver er helt vanlige ting som alle opplever OG kommer seg gjennom.

Anonymkode: c4bf9...be4

AnonymBruker
Skrevet

Men det er viktig for mennesker å være patetiske, så da er det OK? Siden det er et valg de har tatt selv. 

Men hvorfor har patetisme trang til å utfolde seg? Hva er bra med det? 

Og hvis man forstår det patetiske og tenker at patetisme har lik status som statusisme (alt er relativt, begge deler like bra), hvorfor antar da patetisme med at de er statusisme? En rollemodell som gjør noe attraktivt på en eller annen måte. 

Det jeg syntes var det mest sjokkerende da jeg forstod patetisme var at andre oppførte seg som om jeg var patetisk. Når de egentlig skulle bli begeistret over at jeg tolket patetisme i dybden. 

Det er jo ikke min skyld at patetisme er så viktig. Hvorfor skylder de på meg for noe de selv er? De burde jo være glad for at noen gidder å tolke dem. 

Anonymkode: 54b8f...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...