Gå til innhold

Arg, er så lei av disse oppdateringene og forsøkene på å gjøre alt fra YouTube, Instagram osv bedre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Arg.. jeg er så lei.. 

i dag så fikk jeg den 3 oppdateringen denne uken på tlf min, hva blir oppdatert egentlig?? Jeg merker ingen forskjell.

skulle inn på YouTube i dag, der var det før sånn at du kunne søke på noe og klikke deg inn på videoen også var det side opp og side ned med videoer så man kunne sitte å klikke seg videre i timesvis og alltid finne noe man hadde lyst til å se. Nå er den plutselig redusert til 12 videoer og hvis du ikke finner noe der så må du klikke deg ut igjen og søke videre..

instagram, hater at ikke innleggene kommer etter klokkeslett som tidligere..

Finn.. de har sikkert brukt millioner på det nye designet, men det nye designet for oss brukerne suger jo.. 

hvem er alle disse idiotiske brødhuene som sitter som «utviklere» og tenker at dette er gode endringer?? Det kan ikke kreve mye utdannelse..

arg, dagens utblåsning.. noen enige med meg? 

Ts 

Anonymkode: eae86...e94

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er alt fra bugfix, til sikkerhetsoppdateringer, til nye funksjoner/endring av funksjoner etc. Mange av disse "brødhodene" i de mest anerkjente selskapene tjener mer enn du noen gang kommer til å gjøre, og mange av de som jobber for disse selskapene i USA får muligheter du ikke kan tenke deg, så jeg ville vært forsiktig med kjeften var jeg deg :) 

Anonymkode: a3566...e99

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt fra bugfix, til sikkerhetsoppdateringer, til nye funksjoner/endring av funksjoner etc. Mange av disse "brødhodene" i de mest anerkjente selskapene tjener mer enn du noen gang kommer til å gjøre, og mange av de som jobber for disse selskapene i USA får muligheter du ikke kan tenke deg, så jeg ville vært forsiktig med kjeften var jeg deg :) 

Jeg bryr meg da ikke filla hvor mye de tjener eller hvor mye muligheter de får.. det var da vitterlig ikke casen her.. om de tjener 100 000 i uka eller 1 mill i uka, det er noe jeg driter i. Det er at endringene absolutt ikke er gode jeg irriterer meg over. 

Ts 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg da ikke filla hvor mye de tjener eller hvor mye muligheter de får.. det var da vitterlig ikke casen her.. om de tjener 100 000 i uka eller 1 mill i uka, det er noe jeg driter i. Det er at endringene absolutt ikke er gode jeg irriterer meg over. 

Ts 

Ja, og jeg svarte: Det er ofte sikkerhetsoppdateringer, bugfix og slike ting, som kanskje ikke er så synlige, men som er viktige. At du personlig ikke liker endringene er nå så, men mange av dem har blitt etterspurt fra ganske mange mennesker. Det er heller ikke bare utviklere inne i bildet, men designere, UX ansatte som har kompetanse innen disse tingene. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og jeg svarte: Det er ofte sikkerhetsoppdateringer, bugfix og slike ting, som kanskje ikke er så synlige, men som er viktige. At du personlig ikke liker endringene er nå så, men mange av dem har blitt etterspurt fra ganske mange mennesker. Det er heller ikke bare utviklere inne i bildet, men designere, UX ansatte som har kompetanse innen disse tingene. 

Så det å gjøre feks YouTube vanskeligere og mer knotete tror du veldig mange mennesker har spurt om og foretrekker?

da er det kanskje jeg som er rar da, men jeg foretrakk ihvertfall den gamle versjonen bedre hvor man kunne bare klikke, klikke og klikke enn å få et begrenset antall videoer ned til 12. Hvorfor har de slått hodene sine sammen og tenkt: « ja jeg tror nok brukerne våre foretrekker mindre videoer?» jeg bare greier ikke å skjønne hvor den tanken kommer inn i bildet en gang.. og gjøre en side vanskeligere å bruke for brukerne de lever av.. 

Og ja jeg skjønner hvem og hvilke mennesker som jobber med dette, men mye av endringene de gjør på design er nok ikke fordi folk etterspør det, men at de tror det skal bli bedre også viser det seg til slutt at «det enkle er ofte det beste» 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det å gjøre feks YouTube vanskeligere og mer knotete tror du veldig mange mennesker har spurt om og foretrekker?

da er det kanskje jeg som er rar da, men jeg foretrakk ihvertfall den gamle versjonen bedre hvor man kunne bare klikke, klikke og klikke enn å få et begrenset antall videoer ned til 12. Hvorfor har de slått hodene sine sammen og tenkt: « ja jeg tror nok brukerne våre foretrekker mindre videoer?» jeg bare greier ikke å skjønne hvor den tanken kommer inn i bildet en gang.. og gjøre en side vanskeligere å bruke for brukerne de lever av.. 

Og ja jeg skjønner hvem og hvilke mennesker som jobber med dette, men mye av endringene de gjør på design er nok ikke fordi folk etterspør det, men at de tror det skal bli bedre også viser det seg til slutt at «det enkle er ofte det beste» 

Altså er du helt blåst? Det er seff ikke meningen å gjøre det vanskeligere, men når en plattform brukes av noen millioner mennesker, så er det ikke slik at alle er enige om hva som fungerer bra og mindre bra når det kommer nye oppdateringer. Noen ting kan f. eks. forvirre mer, at man har en liste på 12 videoer i ny versjon kan være like bra for svært mange enn å liste opp alt, siden det å presentere for mye informasjon kan virke mot sin hensikt. 

AnonymBruker
Skrevet
På 26.7.2018 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Altså er du helt blåst? Det er seff ikke meningen å gjøre det vanskeligere, men når en plattform brukes av noen millioner mennesker, så er det ikke slik at alle er enige om hva som fungerer bra og mindre bra når det kommer nye oppdateringer. Noen ting kan f. eks. forvirre mer, at man har en liste på 12 videoer i ny versjon kan være like bra for svært mange enn å liste opp alt, siden det å presentere for mye informasjon kan virke mot sin hensikt. 

Jaja, da får jeg være helt blåst da. Jeg synes det ihvertfall er jævlig irriterenes og har «mistet» mange videoer jeg har lyst til å se på pga dette. For slik jeg har gjort det så finner jeg meg en video, spesielt dokumentarer o.l og da var det 100vis i samme kategori som lå under der. Jeg bokmerket den ene, for jeg visste at jeg ville finne igjen de andre når jeg trykket på den linken igjen, gadd selvfølgelig ikke å skrive opp navnet eller adressen til alle videoene jeg ville se. Så greit, da er jeg blåst, men jeg er skuffet for at jeg har mistet mange videoer som jeg hadde lyst til å se. Ts 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med HI

Anonymkode: 8dc02...322

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med HI

👍 godt vi er fler 👍😃 Ts 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig kun meg og abkode 322 som synes dette? Ts 

AnonymBruker
Skrevet

D tviler jeg på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...