Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ang venninner og kompiser når man har kjæreste. 

Jeg synes det er greit om man har vært venninne og kompis med personer FØR man ble sammen. Kjæresten min tillater ikke at jeg har venner av motsatt kjønn. 

Men hva om det dukker opp en ny kompis/venninne etter man ble kjærester, som man snakker med mye? Hadde dere tillatt det eller snudd ryggen? 

Jeg mistenker han har fått ei ny "venninne". Jeg tenker at sånne ting kan være slitsomt i lengden. Jeg bryr meg ikke om de gamle venninnene hans, han har da nesten ingen venninner, men når det dukker opp ei ny venninne. 

Anonymkode: 7ba1b...964

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Både gamle og nye venner som man ikke puler på, er velkommen i vårt forhold. 

Anonymkode: 31389...ac3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Både gamle og nye venner som man ikke puler på, er velkommen i vårt forhold. 

Anonymkode: 31389...ac3

Hva vet man om de puler på hverandre og ikke når de henger sammen bak din rygg? Hva om de blir så gode venner, at det går utover forholdet deres, plutselig er han intressert i hun nye venninnen.

(Jeg ble sammen med en kompis av meg)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men hadde hun veid 100kg hadde det ikke vært noe problem

Anonymkode: 6df91...ce7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ang venninner og kompiser når man har kjæreste. 

Jeg synes det er greit om man har vært venninne og kompis med personer FØR man ble sammen. Kjæresten min tillater ikke at jeg har venner av motsatt kjønn. 

Men hva om det dukker opp en ny kompis/venninne etter man ble kjærester, som man snakker med mye? Hadde dere tillatt det eller snudd ryggen? 

Jeg mistenker han har fått ei ny "venninne". Jeg tenker at sånne ting kan være slitsomt i lengden. Jeg bryr meg ikke om de gamle venninnene hans, han har da nesten ingen venninner, men når det dukker opp ei ny venninne. 

Du får ikke ha guttevenner, men han kan ha nye venninner? Vel, det hadde ikke gått i min verden.

Anonymkode: b7738...55b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...