Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som jobber som skadebehandler i forsikringsselskap og kan informere om hverdagen i jobben og lønn? Ser på stillinger, men annonsen var ikke veldig informativ. :) 

Anonymkode: 7caa3...0ef

AnonymBruker
Skrevet

Bump. 

Skrevet

Vil tro lønnen, litt avhengig av ansiennitet og erfaring, ligger på ca 500.000 pluss minus.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Vil tro lønnen, litt avhengig av ansiennitet og erfaring, ligger på ca 500.000 pluss minus.

Jeg tror nok det ligger nærmere 450 000 enn 500 000. Har en venninne som jobba som dette, husker ikke eksakt hva hun tjente, men det var under 500 og hun lå betydelig over sine kollegaer pga noen administrative lederoppgaver på toppen av saksbehandlinga. 

Anonymkode: b6832...639

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok det ligger nærmere 450 000 enn 500 000. Har en venninne som jobba som dette, husker ikke eksakt hva hun tjente, men det var under 500 og hun lå betydelig over sine kollegaer pga noen administrative lederoppgaver på toppen av saksbehandlinga. 

Ja, muligens nærmere 450. Det er nok det samme som det store antallet roller i bank/finans/forsikring hvor utdanning strengt talt ikke er påkrevd (saksbehandlere, etc.) , og som er nær sagt umulige å få siden det er mange hundre søkere pr stilling. Vanligvis ligger disse på 400-450 men tenkte denne lå litt høyere. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Ja, muligens nærmere 450. Det er nok det samme som det store antallet roller i bank/finans/forsikring hvor utdanning strengt talt ikke er påkrevd (saksbehandlere, etc.) , og som er nær sagt umulige å få siden det er mange hundre søkere pr stilling. Vanligvis ligger disse på 400-450 men tenkte denne lå litt høyere. 

Tror dette kan stemme ganske godt. 450 om man er heldig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva går en arbeidsdag ut på? ab

AnonymBruker
Skrevet

bumper igjen. :) ab

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Hva går en arbeidsdag ut på? ab

saksbehandling

Anonymkode: b782b...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tjente 400 000 K som saksbehandler i staten da jeg var nyutdannet. Hadde master. Fant meg en bedre betalt jobb etterpå. Man må bare begynne en plass.

Anonymkode: b8052...d0a

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tjente 400 000 K som saksbehandler i staten da jeg var nyutdannet. Hadde master. Fant meg en bedre betalt jobb etterpå. Man må bare begynne en plass.

Som jurist? Jeg utdanner meg til det nå, og er veldig nysgjerrig på mulighetene som ferdigutdannet.

Anonymkode: 4baf6...d00

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jurist? Jeg utdanner meg til det nå, og er veldig nysgjerrig på mulighetene som ferdigutdannet.

Anonymkode: 4baf6...d00

Nei, jeg har en annen utdanning. Men jeg hadde jurister som kolleger som hadde samme lønn og arbeidsoppgsver som meg. Det var en grei jobb å ha som nyutdannet syns jeg - lykke til!

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hva kan man forvente som saksbehandler med 3årig utdannelse i bunn? Innen forsikring? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan man forvente som saksbehandler med 3årig utdannelse i bunn? Innen forsikring? 

450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...