AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #21 Skrevet 25. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men mye mer karbs, EKSTREMT mye mer fett. Da snakker jeg om 5-6 birter sjokolade. Anonymkode: bf610...ddf Du har tydelig store problemer i forholdet ditt til mat. Og vi er mange er drittlei av alle trådene du har startet i det siste. Søk hjelp! Og bruk google/internett/bøker/whatever til å lære litt om KOSTHOLD og ernæring. Til dere andre: Kan vi slutte å svare denne personen? Hun sliter. Og det hjelper ikke uansett hva vi svarer. For henne, er mat "farlig". Anonymkode: 4321e...e66
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #22 Skrevet 25. juli 2018 Spis variert og regelmessig. Kalorier forbrennes hele tida. Mens man går, trener, sover, sitter, står, LEVER. En Go'morgen yoghurt har du lett forbrent i løpet av dagen. Den merkes nesten ikke om du er normalt aktiv. Om du konstant stapper i deg yoghurt er en annen sak, men sånn er det med all mat. Spis alt med måte og så lenge du ikke går over anbefalt daglig dose kalorier, går det bra. Pass bare på at det du spiser har gode næringsstoffer, da holder du deg mett lenger og kroppen har mer å gå på. Spiser du bare søppel og godteri så vil kroppen ha enda mer. Man kan faktisk spise sjokolade hver dag om man vil, så lenge TOTALEN av daglige kalorier ikke overskrides. Jeg spiste Go'morgen yoghurt hver dag i 2 måneder en sommer og gikk ned fem kilo. Heller det enn sjokolade hver dag. Anonymkode: 08227...6b3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #23 Skrevet 25. juli 2018 PS: Karbohydrater er bra for kroppen. Anonymkode: 08227...6b3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #24 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: PS: Karbohydrater er bra for kroppen. Anonymkode: 08227...6b3 Karbs er null proble, det er all fettet i yofhurten som er så usunn, og som gir folk hjertesykdommer. Mye usunt fett. En boks har nesten 10 gram. Anonymkode: bf610...ddf
Chizue Skrevet 25. juli 2018 #25 Skrevet 25. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at en boks God Morgen Yoghurt er 195 gram? De statsa der stemmer ikke. En vanlig GMY har 5 gram fett. Anonymkode: bf610...ddf Du vet..Det er stor forskjell på de yoghurtene?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #26 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Joda, men fettet i yoghurten er like usunt som å stappe i seg sjokolade og pommes frites. Anonymkode: bf610...ddf Nei? Du trenger jo fett. Men for all del, du kan spise litt sjokolade óg, men i mye mindre mengder enn yoghurt. Anonymkode: be3b7...cee
Chizue Skrevet 25. juli 2018 #27 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Karbs er null proble, det er all fettet i yofhurten som er så usunn, og som gir folk hjertesykdommer. Mye usunt fett. En boks har nesten 10 gram. Anonymkode: bf610...ddf Herregud, spis den jækla sjokoladen din! Spis på deg diabetes.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #28 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei? Du trenger jo fett. Men for all del, du kan spise litt sjokolade óg, men i mye mindre mengder enn yoghurt. Anonymkode: be3b7...cee Man trenger 50 ish fett per dag, av det bør 90% være sunt fett som fisk osv. Anonymkode: bf610...ddf
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #29 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Chizue skrev: Herregud, spis den jækla sjokoladen din! Spis på deg diabetes.. Man kan ikke spise på seg diabetes. Anonymkode: bf610...ddf
Inwe Skrevet 26. juli 2018 #30 Skrevet 26. juli 2018 Ts, du vet du må ha i deg både kalorier, karbohydrater og fett i løpet av en dag ikkesant? Om du fortsetter slik som dette vil du enten bli syk eller så vil du faktisk bli i dårligere form grunnet stress. Stress og lite søvn er dårligere for kroppen din en både fett og sukker
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #31 Skrevet 26. juli 2018 3 timer siden, Inwe skrev: Ts, du vet du må ha i deg både kalorier, karbohydrater og fett i løpet av en dag ikkesant? Om du fortsetter slik som dette vil du enten bli syk eller så vil du faktisk bli i dårligere form grunnet stress. Stress og lite søvn er dårligere for kroppen din en både fett og sukker Msn skal fettet komme fra usunne kilder ala yoghurt? Anonymkode: bf610...ddf
Mynona Skrevet 26. juli 2018 #32 Skrevet 26. juli 2018 15 timer siden, applestories skrev: Dette er faktisk første gang jeg har hørt noen si de merker forskjell på Zero og vanlig. Gjelder det alle zeroene for deg? Det er kjempeforskjell. Zero er virkelig ikke godt!
Inwe Skrevet 26. juli 2018 #33 Skrevet 26. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Msn skal fettet komme fra usunne kilder ala yoghurt? Anonymkode: bf610...ddf Nå er jeg overbevist om at fett fra animalske produkter ikke er bra for deg, men hvorfor mener du at fettet i yoghurt er ille?
applestories Skrevet 26. juli 2018 #34 Skrevet 26. juli 2018 2 timer siden, Mynona skrev: Det er kjempeforskjell. Zero er virkelig ikke godt! Det er godt folk er forskjellige Jeg kjenner helt ærlig ingen forskjell, trodde ingen gjorde det. Bringebæryoghurt er jo kjempegodt, er stort sett den og melon jeg velger (og melon er ikke zero). 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #35 Skrevet 26. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: 266 kcal, 8 gram fett og 30 gram karbs i en boks. Er jo ganske usunt. Er sjokolade sunnere? Anonymkode: bf610...ddf Leser du hvor mange gram det er i boksen da? De god morgen yoghurtene jeg har spist er det under 200 kcal i. Men nå spiser jeg heller Skyr yoghurt, mer proteiner og under 100 kcal Anonymkode: f5ade...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå