Katten.2.0 Skrevet 25. juli 2018 #21 Skrevet 25. juli 2018 Aldri ofre en slik mulighet for en slik person. 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #22 Skrevet 25. juli 2018 Hohoi, jeg hadde droppet en utro dritt for Australia 10/10 ganger! Anonymkode: bc3aa...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #23 Skrevet 25. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil du virkelig droppe en sånn opplevelse pga noen (sterke) følelser? Han er utro allerede, det er IKKE et godt tegn. Hvis han virkelig angrer vil han ønske deg en god tur og være der når du kommer tilbake. Reis!! Anonymkode: b627c...ace Verdt å nevne er at han gjør alt i sin makt for at jeg skal prøve å glemme. Han nøler ikke med å vise meg frem og han er skikkelig stolt av at han er sammen med meg. Han dret seg ut på fylla en gang og selvsagt trengs det tid for å bygge tillit. Han sier han har lyst til å gifte seg og starte familie med meg en dag. Tanken på å bare dumpe han og dra føles skikkelig slemt😔 Anonymkode: ccff2...3e8
ItchyBitchySpider Skrevet 25. juli 2018 #24 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg nevnte det for han etter jeg leste alle svarene jeg fikk her inne bare for å se hvordan han reagerte. Han klikket og spurte om jeg skulle reise ned dit bare for å feste og «ligge rundt». 😔 Anonymkode: ccff2...3e8 På seg selv kjenner man andre. Altså, han har vært utro og nå beskylder han DEG for at du skal ligge rundt? Omg. 7
Brimi Skrevet 25. juli 2018 #25 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Verdt å nevne er at han gjør alt i sin makt for at jeg skal prøve å glemme. Han nøler ikke med å vise meg frem og han er skikkelig stolt av at han er sammen med meg. Han dret seg ut på fylla en gang og selvsagt trengs det tid for å bygge tillit. Han sier han har lyst til å gifte seg og starte familie med meg en dag. Tanken på å bare dumpe han og dra føles skikkelig slemt😔 Anonymkode: ccff2...3e8 Du må jo ikke dumpe han, men reise synes jeg du bør gjøre! Hvorfor vil du være sammen med en som er utro og i tillegg kontrollerende, sett bortifra at du har følelser for han? Hvis han allerede er så kontrollerende og respektløs mot deg, hvordan blir det om 5 år? Hvorfor skal han la vær å være utro igjen når du allerede har godtatt at han har gjort det én gang (til og med i den første fasen hvor man er stormforelsket)? Det samme med den kontrollerende atferden. Det er aldri for sent å finne kjærligheten. Folk i 80-årene finner kjærligheten igjen, da kan du det og😊 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #26 Skrevet 25. juli 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verdt å nevne er at han gjør alt i sin makt for at jeg skal prøve å glemme. Han nøler ikke med å vise meg frem og han er skikkelig stolt av at han er sammen med meg. Han dret seg ut på fylla en gang og selvsagt trengs det tid for å bygge tillit. Han sier han har lyst til å gifte seg og starte familie med meg en dag. Tanken på å bare dumpe han og dra føles skikkelig slemt😔 Anonymkode: ccff2...3e8 Også verdt å nevne at han her høres veldig ut som min narsissistiske eks. Alle trodde jeg hadde skutt gullfuglen, og jeg også. Store ord, elsket meg såååå høyt, ville fort gifte seg og stifte familie... projekterte sine egne feil og mangler over på meg, løy og bedro! Det var ikke gullfuglen, det ble mitt livs mareritt! Nå sier jeg ikke at din kjære er narsissist, men han var utro, og sier at du vil dra for å feste og ligge rundt. Noen gullfugl har iallefall ikke du funnet deg heller! Hadde han vært en bra mann ville han tatt ansvar for at HAN ødela dette her, og sagt at du kunne reise, for han villa uansett vente på deg. Gi deg den tid du trenger for å få troen på ham igjen. Ikke stoppe deg fra å leve og oppleve med å si direkte slemme ting. Det var han som var utro her, ikke du, så hvordan i alle dager føler han seg berettiget til å si at du vil ligge rundt? Kanskje han gjør alt i sin makt for å få deg til å glemme, men jeg synes ikke at han viser gode tegn på at han er verdt å satse på. Anonymkode: 1478e...1e6 3
tussi84 Skrevet 25. juli 2018 #28 Skrevet 25. juli 2018 Reis du og jeg mener også at du skal kvitte deg med kjæresten din. Tilliten er ikke der. Intet forhold uten tillit 1
Valmuefrø Skrevet 25. juli 2018 #29 Skrevet 25. juli 2018 Reis jente! Du kommer til å få så mange gode minner, nye venner og fantastiske opplevelser! Ett år borte er veldig lite, vil man få et forhold til å fungere så klarer man det ene året. Se det store bildet, et samliv på 40-50-60-70 år. 1 år er ingenting. Vil han ha en familie med deg og gifte seg med deg så må han lære først som sist at i et forhold bygger man hverandre opp. Man støtter partner i valg og man står sammen gjennom tykt og tynt. Man setter ikke begrensninger av egne egoistiske grunner. Se på det som en test. Klarer dere dette så klarer dere mye. Problemet er vel at du vet at det ikke vil gå, vil du virkelig dele livet ditt med en mann som ikke vil ditt beste? Jeg har møtt mange «mannen i mitt liv». Jeg har blitt knust, kommet meg opp igjen og vært lykkelig. Det tok meg mange år å forstå at en kjæreste ikke skal være en «byrde» og at man skal ikke kjenne på dårlig samvittighet for egne ambisjoner. En dag vil du møte en mann som gjør at du tenker «oh shit, nå skjønner jeg det». Denne du er sammen med nå er ikke den mannen. Så igjen: reis! 2
FluffyJuggernaut Skrevet 25. juli 2018 #30 Skrevet 25. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg nevnte det for han etter jeg leste alle svarene jeg fikk her inne bare for å se hvordan han reagerte. Han klikket og spurte om jeg skulle reise ned dit bare for å feste og «ligge rundt». 😔 Anonymkode: ccff2...3e8 Du har vært trofast, så han har ingen grunn til å beskylde deg for å ville ligge rundt. Det er vel heller det at han ikke stoler på sin egen troskap når du ikke er der å "passe" på han. Ikke la dette stoppe deg. Om det er ment at det skal være dere to, så tåler dere avstanden. Jeg tror han kommer til å svikte deg igjen, og da kommer du å angre veldig på at du lot denne sjansen gå i fra deg. Og om han er tro, så bør han se på dette som en fin måte å bevise at han kan være trofast. Du fortjener denne turen. Så jeg håper at du ikke lar han hindre deg til å dra. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #31 Skrevet 26. juli 2018 Reis! En gang utro alltid utro tro meg! Anonymkode: f992a...382
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #32 Skrevet 26. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reis! En gang utro alltid utro tro meg! Anonymkode: f992a...382 Akkurat det der viser undersøkelser er feil. Når det gjelder temaet her så henger jeg meg på de andre og sier reis. Det vil gi deg minner for livet. Anonymkode: 9a325...b8b
Polly Ester Skrevet 26. juli 2018 #33 Skrevet 26. juli 2018 Det er feil at man alltid er utro fordi man har vært utro én gang, men han her har jo en historie med løssluppenhet, så det er liten sjans for at han klarer å holde pikken i buksa veldig lenge av gangen. Jeg håper virkelig du reiser til Australia. Du er veldig ung, og det er så dumt å binde seg opp til en guttunge allerede nå. Han har vist tendenser til å være kontrollerende, sjalu og utro.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #34 Skrevet 26. juli 2018 Du er DUM om du IKKE reiser. Så reis!!!! Du kommer til å angre den dagen du står der med sjegget i postkassa, og idioten har vært utro. Igjen.. Sorry for å være så hard, men det er sant. REIS og KOS DEG. Elsker han deg virkelig, så kan han komme å besøke deg - og ikke minst så kan han bevise tillit ved å vente på deg.. Anonymkode: 8740c...4e5
Gjest Solstråletårer Skrevet 26. juli 2018 #35 Skrevet 26. juli 2018 Reis. Dette kommer du til å angre viss du ikke gjør. Dessuten. Du har lover venninden din det .
bopera Skrevet 26. juli 2018 #36 Skrevet 26. juli 2018 Ok, litt utenfor sakens kjerne, men har du vært i Australia? Jeg backpacket der i 7 uker i studietiden, og jeg drømmer hele tiden om å reise tilbake. Det er et helt fantastisk land, med et veldig varmt og vennlig folk! Hvis ikke du vil bo der sammen med venninnen din, så gjør jeg det mer enn gjerne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå