Gå til innhold

Er det noen som kjenner hverandre i hvirkligheten her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer. 

Anonymkode: fe6ed...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av F S
Sletting av bruker
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som er åpen om brukernavnet, og en som ikke vet at jeg vet :fnise: han er bare søt da. 

Anonymkode: c9586...bcd

• Liker 2
Gjest Optimo
Skrevet

Jeg vet at AnonymBruker og AnonymBruker kjenner hverandre godt. Og AnonymBruker er en felles bekjent, de ble kjent på en fest hos AnonymBruker. Det holdt på å skjære seg helt den gangen AnonymBruker la an på crushet til AnonymBruker, men da kom heldigvis AnonymBruker til unnsetning og fikk ryddet opp. 

Skrevet

Jeg kjenner flere her inne

Skrevet (endret)

.

Endret av F S
Sletting av bruker
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, og kjenner en bruker her. Vi har møttes mange ganger og hatt sex😃 Dere tror kanskje jeg tuller, men niks.

Anonymkode: 0f3bc...e8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere kjærestepar på KG :) 

Anonymkode: 23c03...674

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, F S said:

Ok, så det var sånn du fikk vite om alle de deilige/hemmelige fantasiene han hadde om deg altså??! Eller utroskapen til drittsekken??   :fnise:

Ja, følger man litt med på de til tider detaljerte historiene som fortelles, - og kan tolke anonymkoder -, så hjelper det gjerne ikke engang å være anonym.

Men, - jeg greier altså ikke å se så veldig negativt på om folk (spesielt damer) skulle vite om meg!!! Mulig jeg er blind og myk... :yvonne:

Dessuten VET jeg det er mange fornuftige og OK folk her på KG, og et solid opplegg og apparat bak KG og KG-sidene.

Dessuten bruker jeg for min del anonymkode, eller lar være å fortelle, om "det verste". Mens andre har flere identer o.l.

Eller?

❤ Klem 

Nei, ikke nevnt noe om meg :fnise: men litt om ekser jeg vet hvem er, som jo var litt artig å lese. Og litt selvskryt som også bare var morsomt og søtt. Ellers syns jeg han er så snill her, hjelpsom og morsom i svarene sine. Skal selvsagt ikke oute han til andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Kona er her, og jeg kjenner tre andre brukere.

Anonymkode: 64a98...b39

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Mann her, og kjenner en bruker her. Vi har møttes mange ganger og hatt sex😃 Dere tror kanskje jeg tuller, men niks.

Kvinne her. Men jeg tror ikke det er deg jeg har møtt. Han har hatt sex med flere kg-medlemmer. 

Anonymkode: bf4e9...dc8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner mange her. Vi har møttes utenom forumet nange ganger. 

Anonymkode: 2b81d...bc5

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne her. Men jeg tror ikke det er deg jeg har møtt. Han har hatt sex med flere kg-medlemmer. 

Anonymkode: bf4e9...dc8

Det er ikke meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere her, noen har jeg møtt etter å ha blitt kjent med de her. Andre er venninner, som da man nevner kvinneguiden, så sier de, at de er her inne og.

Anonymkode: 0f183...95f

Skrevet
På 25.7.2018 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Kjenner en som er åpen om brukernavnet, og en som ikke vet at jeg vet :fnise: han er bare søt da. 

Det er sånn du gjør folk paranoide 😂

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner rundt 7 personer her

Anonymkode: 6009e...6f4

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, HalldirV2 said:

Det er sånn du gjør folk paranoide 😂

Haha 😄 Vel, han røpte seg ved å skrive en tråd som var så personlig og lett å gjenkjenne at enhver person som kjenner han ville skjønt det var han. 

AnonymBruker
Skrevet

Tviler. Men det hender jeg tenker at enkelte veit hvem jeg er, på grunn av ting jeg har skrevet. Det er jævlig vanskelig, å ikke være seg sjæl. 

Anonymkode: cf953...ab7

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og mannen er her, vi ble kjent via kg faktisk... 

Kjenner en god del flere og, som jeg har blitt kjent med her og holdt kontakt med selv om jeg ikke er så aktiv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...