AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #21 Skrevet 31. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Kanskje dette spørsmålet hjelper flere, men jeg føler meg litt "uvitende" her. Kan noen forklare ord og forkortelser som ciskvinner, MFT, FTM? Anonymkode: d5529...532 Ciskvinner,, kvinner som er født som kvinner og identifiserer seg som kvinner, cismenn, menn som er født som menn og identifiserer seg som menn. MTF= Male to Female FTM_ Female to Male Anonymkode: 43854...bc1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #22 Skrevet 31. juli 2018 10 timer siden, Nuka skrev: 🤣 stjeler shortsen/joggebuksa til gubben innimella og syns det er helt o.k med buksa jeg fikk av kompisen min når han ble for tung for den samt hettegenser fra herreavdelinga og går en del i skjorte og dressbukse når jeg er på festligheter i stede for kjole/skjørt, men jeg er IKKE transvesitt av den grunn... 😉 Hvordan får du ikke vært transe når du går i klær til det motsatte kjønn? Er det ikke likestilling? Kvinner i herreklær og menn i kvinneklær. Det er jo det som definerer en transe. Anonymkode: bf633...ec5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #24 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, Gent82 said: MTF - I like. FTM not so much. Betyr bare at du liker kvinner det, kjære.. Og det er helt ok Anonymkode: 43854...bc1 2
Gent82 Skrevet 31. juli 2018 #25 Skrevet 31. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Betyr bare at du liker kvinner det, kjære.. Og det er helt ok Anonymkode: 43854...bc1 Aah..
Nuka Skrevet 31. juli 2018 #26 Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du ikke vært transe når du går i klær til det motsatte kjønn? Er det ikke likestilling? Kvinner i herreklær og menn i kvinneklær. Det er jo det som definerer en transe. Anonymkode: bf633...ec5 Definerer ikke akkurat meg selv som transe av den grunn. Dette er ikke snakk om hver dag hele tiden, stort sett går jeg i dameklær, men det gjør meg ingen ting å stjele shortsen eller joggebuksa til mannen min en gang i innimellom o.l 😉
Myrtel Cheshire Skrevet 31. juli 2018 #27 Skrevet 31. juli 2018 18 timer siden, herzeleid skrev: Joda, både transvestitt og transseksuell virker å være fullgode ord, og transe er relativt etablert i dagligtalen. https://sml.snl.no/transvestitt https://sml.snl.no/transseksuell Ikke i LHBT+-miljøet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå