AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Jeg kommer aldri til å glemme innlegget med de to barna som badet i badekaret og mor gikk ut fra badet. Trenger ikke si mer for det er bare forferdelig 😥 Av heller morsomme innlegg husker jeg sametrusa og ronkehånkle 😂 Anonymkode: 5dc1a...791
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Hva skjedde m barna. Anonymkode: a791b...927
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Kan ikke si noen innlegg har gjort særlig inntrykk, men har jo flirt litt ekstra av alle de særingene som vil pule nabokvinnen, Godtesnop-Ronja (smiler litt av den enda når den en gang i blant popper opp igjen), troll som prøver for hardt å lage ville tråder, osv. En som irriterer meg er han som fremdeles vil vite hvorfor den ene kvinnen ignorerte ham og droppet "vennskapet", selv om det skjedde for flere måneder siden. Han maser fremdeles om hvorfor folk gjør som de gjør når de har depresjon. Move on, sier jeg bare. Ignorerer den vanligvis, men når jeg ser den popper opp igjen lurer jeg på om det er ham det er noe galt med. Anonymkode: 2e4c8...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Sluktråden, husker ikke hvem som skrev den. Og trådene av Milla Anonymkode: b3773...0a8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 Svarene i en tråd som handlet om "ting man har gjort og ikke sier høyt". En kvinne kunne fortelle at når hun og familien var på familieselskap, så gikk hun ned til nevøen sin og begynte å suge han. Blir direkte kvalm av å lese hvor skitne, dårlig oppdratt og direkte motbydelige enkelte mennesker er her inne, spesielt når det dreier seg om sex. Anonymkode: 08e4b...acd 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 Mest rørende og den som har satt mest spor er tråden en døende kvinne opprettet. Vi fulgte henne i flere mnd. før hun gikk bort og mannen skrev en siste hilsen. Tenker på personen fremdeles og håper det går bra med familien 💕 Av mer humoristisk karakter er det Ronja tråden og tråder som tar opp helt rare problemstillinger jeg liker best 😂 Anonymkode: e28d0...d16 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #7 Skrevet 25. juli 2018 Tråden til baremei og trådens etterspill, om det kan kalles etterspill? Anonymkode: f1a45...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #8 Skrevet 25. juli 2018 Er vel ikke en enkel tråd, men holdninger og måten folk skriver på (som viser hvordan de tenker) har gitt meg en aha opplevelse når det gjelder mennesker. Forstår nå bedre hvorfor folk gjør som de gjør, de har gjerne litt enkle og selvsentrerte grunner for å gjøre det de gjør, det å tenke dypere eller ta hensyn utenfor egen komfortsone og på måter som ikke påvirker dem selv sitter laaangt inne. Så har vel egentlig funnet ut at mennesker generelt er ikke særlig smarte og man kan egentlig ikke forvente at de skal få til noe særlig. Det er et under at vi har kommet så langt teknologisk som vi har, men samtidig hadde vi nok vært lysår lengre fremme om mennesker var smartere og bedre Tenker også at mennesker blir så sterkt formet av miljøet de vokser opp i at gassing av jøder lett kunne skje idag, selv i Norge, om de samme faktorene spilte inn. Jeg kan se for meg lignende skje med muslimene i Sverige for eks, om ting fortsetter rakne og ikke fungere. Eller hadde nordmenn vokst opp i India hadde de vært de som brutalt banket en som var mistenkt for å drepe kuer. Det er så lite som skiller mennesker i "sivliserte" samfunn og andre. Anonymkode: 55600...e8f
RoH Skrevet 25. juli 2018 #9 Skrevet 25. juli 2018 Hun som hadde han kjæresten som kjøpte masse rare gaver. Lo masse av hennes humoristiske syn. Å han som fikk barn med dama som til tross for at han hadde kutta strengen, valgte å tro på dama, tok gentest og det viste seg at det var hans barn. Gjorde sterkt inntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå