Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 tenker på kroppsspråk, eller kjærtegn. Hva gjør din kjæreste eller mann av dette som virkelig sier at han elsker deg? Sambo hjelper meg alltid helt uoppfordret ut av bilen pga ryggproblemene mine. Også masserer han føttene mine.
Nabodama Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Han gjør mange små ting hver dag. Nå er han på reise, datteren og jeg har vært syke, og han ville helst ta første fly hjem for å hjelpe oss. Fikk avverget det, for det var jo ikke nødvendig. Ellers stryker han meg ofte over håret når vi ser tv, tar hånda mi, vil at jeg skal ligge ved siden av ham i sofaen. Når vi lager middag, holder vi gjerne rundt hverandre mens vi venter på at maten skal bli ferdig. Når han kommer hjem etter å ha vært borte noen dager, lyser øynene hans av glede. Det er så godt å se. Han viser det egentlig i det meste han gjør. Han viser omsorg og nærhet, og det får han også tilbake.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Gir meg masse komplimenter hver dag. kysser meg før han går på jobb. stikker ned på butikken og handler hvis jeg ikke gidder (ofte, hehe), prioiterer meg ofte foran kompiser, gjør små ting som viser hver dag han bryr seg, som han vet jeg setter pris på...og gjør det godt for meg.. in the bed ..
Gjest Daniella_ Skrevet 8. mars 2005 #4 Skrevet 8. mars 2005 Stryker meg over håret når vi ligger inntil hverandre. Tar hånda mi, og ofte så blir han sittende å studere dem... (han er så søt da). Koser ofte med nakken min, og gir meg massasje. Hadde noen kviser på ryggen som jeg hadde skikkelig komplekser for, men han var alltid så søt da han ville hjelpe meg med å smøre (æsj at han orket). Og siden jeg er plaget av pms ligger han ofte å stryker magen min når jeg har vondt i den.
nallemaja Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Og siden jeg er plaget av pms ligger han ofte å stryker magen min når jeg har vondt i den. hehe...Jeg er også plaget med pms, men min mann gjør alt for å plage og irritere meg når jeg er i den tilstanden. Gir seg ikke før jeg er fra meg av raseri og er klar til å rive av han håret og grisebanke han(ikke at jeg er i stand til å gjøre det, men når jeg har pms tror jeg at jeg er i stand til ALT), og da ler han så irriterende søtt og sier at jeg er verdens søtetste, og at jeg er så morsom å plage! ganske irriterende, men det er hans egen spesielle måte å vise meg at han elsker meg på.-Han "plager" alle han er glad i, men meg aller mest også står han tidlig opp og kjører guttungen i barnehagen enda det er jeg som skal gjøre det, slik at jeg kan sove leeenge! og det er det jeg setter mest pris på av alt. Så vekker han meg i halv10 tida og spør om det var deilig å sove....verdens beste han da altså!
Flowery Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Det er mange små ting hele tiden. Her er noen: Sender meg sms ofte når han er på jobb og sier at han er så heldig som har meg som kone og at han savner meg. Fortalte en kollega på jobb at det var så vanskelig å stå opp om morgenen for å gå på jobb når han hadde en så god kone som lå å sov i senga. Han ville heller ligge inntil kona si. Forteller familien sin at han føler seg så heldig og at han elsker kona si over alt i livet. Han gir meg fotmassasje hver kveld når vi ser på tv. Han tar nesten alt husarbeidet fordi han vet at jeg hater det.
Gjest SumoBryter Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Han bærer alt for meg alltid. Han triller barnevogna. Han maserer meg og kiler føttene mine, han gir meg uventede kjærtegn, komplimenter. Hvis jeg sier jeg er trøtt eller sliten lager han mat og/eller passer barna, eller vasker opp. Han kjøper meg ting hvis det er noe jeg virkelig har lyst på. Han klager aldri på meg. Og han ser på meg på en sånn forelsket måte
Salamandra Skrevet 9. mars 2005 #8 Skrevet 9. mars 2005 Han starter bilen om vinteren så jeg skal få varm bil når jeg skal på jobb.. Han sender meg ofte sms'er med "jeg elsker deg".. Han savner meg når vi er borte fra hverandre et døgn.. Han synes jeg er verdens peneste selv om jeg har morratryne.. Han er stolt av meg og er ikke redd for å vise andre hva han føler for meg.. Han droppet en jorda-rundt reise for å bli sammen med meg.. Han fridde til meg og giftet seg med meg..
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 Han gir meg masse komplimenter, forteller meg at jeg er verdens beste, mest sexye, vakkreste osv. Sender meg puse meldinger flere ganger om dagen. Ringer bare for å høre stemmen min. Legger igjen små lapper med kjærlige ord i skoene mine, i veska, overalt som jeg finner når jeg står opp eller kommer hjem. Tegner hjerter i isen på bilvinduene mine, lager middag med vin og roser, koser med meg, vil sitte inntil meg, ligge inntil meg, være med meg. Stirrer av og til på meg lenge, for så å bryte ut i en liten jubel-dans hvor han roper hvor glad han er for at jeg er jenta hans.. Han kjøper gaver til meg, små ting som lyser opp.. Kjøper favoritt gosjet mitt, viser at han alltid tenker på meg, og setter ofte meg foran det han har lyst på i bruk av penger. Ser det på øynene hans når han ser på meg, og måten han blir rar i stemmen når vi snakker søtt i tlf. ALT ved ham sier at han elsker meg:O)
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #10 Skrevet 9. mars 2005 Min mann er en ekte gentleman, han holder alltid opp dørene for meg, døren til bilen også, han bærer alle vareposene, betaler alltid uansett hva det er når vi er ute, han kysser sin kone hver gang han kommer hjem, han ser fotball på soverommet i stedet for i stua, han kjøper favorittsjokoladen min, han "jager" meg ut med venninder, han kjører meg når jeg skal på jentefest, han tar seg godt av barna mine, han sender meg blomster på jobben, han sier stadig at jeg skal gå ut og bruke penger på meg selv, han kjøper aromaterapitimer og soltimer til meg, han sier stadig pene ting til meg og viser at han mener det, han sender søte sms`er til meg, han vekker meg om natten når jeg har mareritt og da holder han rundt meg til jeg har sovnet, han tapper i badevann til meg og leier de filmene jeg vil se.......... Sukk... jeg kunne bare fortsatt og fortsatt...........
Gjest Hel Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 Han gjør små tjenester for meg når jeg ikke orker. Koser med meg og holder rundt meg når vi ser på TV. Tar vare på meg når jeg er syk og har mensen (får veldig vonde menssmerter). Stryker meg over ryggen når jeg sitter å fanget hans. Bærer tunge ting for meg. Sørger for at jeg går innerst når vi går tur om kvelden (for å beskytte meg fra trafikk ). Som Flowery's mann, synes han det er vanskelig å stå opp om morgenen for å dra på skolen for har vil heller ligge å kose med meg. Han tar alltid oppvasken for jeg hater det. Han gjør alt for å gjøre meg komfortabel og rolig hvis jeg er nervøs for noe. Hjelper meg med å pleie huden min der jeg ikke ser (har psoriasis). Han oppmuntrer meg og støtter meg i alt for å gjøre livet mitt bedre. Hvis jeg gråter, tørker han vekk tårene mine og holder meg i hånda.
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 Jeg blir rent misunnelig jeg for lista mi blir ikke så lang. Han er veldig fysisk; kos, klem, kyss, holde i hånda. Han gir uttrykk for at han liker kroppen min. Litt gentlemann så han holder dører åpen for meg. Vi bærer begge to, men han tar det tyngste.
Arkana Skrevet 9. mars 2005 #13 Skrevet 9. mars 2005 Han gjør mange ting, et lite utvalg: han gir meg komplimenter, han snakker om meg ofte på jobben og når han er med andre, han gir meg et kyss hver gang han går på jobb, han masserer føttene mine hver dag, han tar vare på meg, han sier han vil dele livet sitt med meg, han er generøs og gavmild med alt han har, han springer på butikken når jeg ikke gidder, vi holder hender når vi er ute, han bærer alltid de tyngste posene, han støtter meg i alt jeg gjør, han forteller meg sine innerste tanker og følelser .... og mye mye mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå