AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Hei, jeg lurer på om det er noen jenter der ute som har mista bestevenn/god venn av motsatt kjønn pga at han fikk seg kjæreste (sjalusi eller andre grunner) gjerne fortelle hvordan/hvorfor og hvordan føles det, fikk dere kontakten tilbake senere ved brud og sånt? Anonymkode: 275b2...cbd
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Ja, og vi ble aldri venner igjen. Det du må huske på her er at det ikke er «på grunn av kjæresten», fordi det er faktisk bestevennen som tar valget; det er han som tar valget fordi han synes kjæresten er viktigere. Anonymkode: e82ac...7df 3
kikidoulove me Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og vi ble aldri venner igjen. Det du må huske på her er at det ikke er «på grunn av kjæresten», fordi det er faktisk bestevennen som tar valget; det er han som tar valget fordi han synes kjæresten er viktigere. Anonymkode: e82ac...7df Kan du fortelle mer? Var det han som avsluttet fordi han fikk kjæreste, eller henne som ikke ville at han skulle ha venninne. Synes det er litt trist når vennskapet avsluttes pga man får kjæreste : ( Endret 25. juli 2018 av kikidoulove me
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #4 Skrevet 25. juli 2018 Ja, jeg har mistet en god venn ved flere anledninger. Vi finner som regel alltid tilbake til hverandre når han er singel igjen. Den første gangen vi mistet kontakt var det fordi jeg var sjalu på at han hadde dame. Hadde rett og slett følelser for han. Da det ble slutt fikk vi kontakt igjen helt til han fikk ny dame. Mistet kontakten etter noen måneder fordi han rett og slett glemte at jeg eksisterte. Tok aldri kontakt mer med mindre han trengte en tjeneste eller noen å snakke med. Han var aldri der når jeg trengte noen å snakke med, så jeg kuttet kontakten. Fikk kontakt igjeeen da han ble singel og holdt den helt til han fikk dame. Denne gangen mistet vi kontakten fordi vi hadde en krangel om en liten filleting. Får sikkert kontakt igjen når han blir singel. Han er ikke akkurat typen som kan holde på ei dame Anonymkode: f2ba4...925
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #5 Skrevet 25. juli 2018 Jupp.. ble aldri det samme igjen. Den nye kjæresten likte ikke vennskapet vårt. Fikk aldri møtt henne, for han holdt henne unna. Nå er vi bare bekjente. Anonymkode: a205c...ee2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #6 Skrevet 25. juli 2018 6 hours ago, kikidoulove me said: Kan du fortelle mer? Var det han som avsluttet fordi han fikk kjæreste, eller henne som ikke ville at han skulle ha venninne. Synes det er litt trist når vennskapet avsluttes pga man får kjæreste : ( Dama var sjalu på meg helt fra starten og ville ikke at han skulle ha noe med meg å gjøre. Han var tafatt en stund og etterhvert ble vennskapet ødelagt fullstendig selv om han «forsøkte» å forbli venner med meg mens hun satte kjepper i hjulene for vennskapet. Likevel klandrer jeg ikke henne overhode, det var han som feilet. Han skulle satt ned foten og ikke latt henne ødelegge et solid vennskap som hadde vart fra før vi kunne gå. Det var sårt og vondt som faen å innse det, men han syntes faktisk at hennes kjærlighet var viktigere. Anonymkode: e82ac...7df 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 Jeg mistet min beste venn gjennom 15 år da han fikk seg kjæreste. Jeg fikk aldri noe svar på hvorfor, men det spiller i grunn ingen rolle. Når alt kommer til alt var det vennen min som bestemte seg for at jeg ikke hadde en plass i livet hans mer. Jeg opplevde bruddet som utrolig vondt og sårt, det kjentes nesten som et samlivsbrudd. Jeg var også veldig sint, litt fordi han kuttet meg ut, men mest fordi han kuttet meg ut på en veldig, veldig drittsekkmåte. Så var jeg både sint og lei meg fordi han var, etter min mann og mine foreldre, den viktigste personen i livet mitt på linje med søsteren min. Og vår relasjon var tydeligvis ikke verdt mer for han enn at han avsluttet den på en drittsekkmåte så fort han fikk seg dame. Jeg har selv hatt noen runder opp gjennom med mine kjærester som har vært sjalu eller usikker på vennskapet til vennen min og jeg. Men jeg har alltid vært kompromissløs på at jeg ikke kommer til å kutte ut vennskapet vårt pga. en kjæreste. Så jeg er lei meg (og sint) fordi det helt åpenbart ikke gikk andre veien. Og til slutt er jeg sint på meg selv. Fordi jeg må ha lagt mye mer i vennskapet enn han gjorde, og fordi jeg lar meg selv bruke så mye energi på å være lei meg og sint over dette. Meg bekjent er de fortsatt sammen, men om han mot all formodning skulle kontakte meg kan jeg møte han for å høre hva han har å si. Noe nytt vennskap kommer ikke på tale, hvordan skal jeg kunne stole på han? Anonymkode: 49916...ce8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 Har gjort det i perioder, men vi begge vet kjærester kommer og går og vennskap består. Anonymkode: 686c0...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå