Gå til innhold

Når en mann sier slikt når han er full...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at vi har vært til sengs flere ganger, og så sier han jeg er en sånn person han vil være sammen med for resten av livet... Er det sånn menn bare sier til hvem som helst? Noe han sier for å få meg til sengs? Vi har jo allerede gjort det og var på vei til å gjøre det igjen, og så sier han det.

Han er så utrolig vanskelig å lese, og jeg tør ikke spørre hva han føler🙈

Anonymkode: d0072...005

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ting sagt i fylla kan være sannhet og kan være fyllerør. Du må bare snakke med ham edru.

Anonymkode: c8eb5...4a7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: e256d...cf5

• Liker 3
Skrevet

Tipper uansett at han mente det der og da. Om han mener det enda er umulig for oss å vite. :)

Skrevet
På 25.7.2018 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: e256d...cf5

Ahhh! Den filmen er det lenge siden jeg har sett! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 0.35, Ulla Ullsokk skrev:

Tipper uansett at han mente det der og da. Om han mener det enda er umulig for oss å vite. :)

Han har sagt slike ting flere ganger. Han husker sangen vi hørte på da vi kysset første gangen, sier han har likt meg i flere år osv, men han er alltid full når vi har møttes, så jeg tolker det som fylleprat.. Kompisen sa også at han liker meg, men han var også veldig full.

Dette er så vanskelig, har blitt veldig betatt, men jeg tør bare ikke å si noe. Hater at det skal være sånn. Har prøvd mange ganger, men feiger ut..

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har sagt slike ting flere ganger. Han husker sangen vi hørte på da vi kysset første gangen, sier han har likt meg i flere år osv, men han er alltid full når vi har møttes, så jeg tolker det som fylleprat.. Kompisen sa også at han liker meg, men han var også veldig full.

Dette er så vanskelig, har blitt veldig betatt, men jeg tør bare ikke å si noe. Hater at det skal være sånn. Har prøvd mange ganger, men feiger ut..

Haha, da liker han deg! Her må du bare kvinne deg opp og ta initiativet! 😄

Skrevet

Hodet spiller en et lite puss av og til i fylla. Vi menn er enkle sånn. Som oftest bør en ikke legge så mye i hva vi sier i fylla. Det er bedre når vi tar det opp i edru tilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...