rutti Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet hvor jeg får kjøpt billige hvite eller sølv roseblader? Bor i tr.heim
Sweetpea Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Noe sånt som det her du er på jakt etter?http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/3.htm
Gjest Hipp Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Jeg kjøpte røde roseblader på kremmerhuset. Sjekket ikke om de hadde i andre farger. Du kan jo spørre der. De røde var aillfall kjempefine. Du bøe også sjekke Lysstøperiet på Ranheim
lucky Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 Noe sånt som det her du er på jakt etter?http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/3.htm Jeg bestilte de rosebladene i dyprøde. De var kjempeflotte og rask levering . ca. 450 kr for 400 blad inkl porto
rutti Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2005 Hvordan tror dere det blir å ha hvite eller sølv roseblader liggende på begge sider av gulvet i det man går inn kirken og opp til korset?
Gjest Madam Felle Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 http://stores.ebay.com/Balloons-Galore-Onl...idZ2QQpZ2QQtZkm
Gjest Madam Felle Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Hvordan tror dere det blir å ha hvite eller sølv roseblader liggende på begge sider av gulvet i det man går inn kirken og opp til korset? Er nok litt for mye dill dall for min smak, og jeg tenker også på den som måtte ryddet opp etter brudeparet. Men elelrs høres det fint ut, om man liker så mye dill dall
rutti Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2005 Ingen som har kjøpt i Norge? Hva er prisen? Noen som har bilder av dem i bruk?
linky Skrevet 9. mars 2005 #9 Skrevet 9. mars 2005 tror heller ikke jeg kunne tenkt meg det. litt mye dill ja, men fint er det kanskje.
rutti Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2005 tenker bare noen meter da, er det så mye dill? hmmm, får vel bare kjøpe inn og prøve
linky Skrevet 9. mars 2005 #11 Skrevet 9. mars 2005 kan være lurt å prøve det på forhånd ja, mend et blir sikkert lekkert..
Sweetpea Skrevet 9. mars 2005 #12 Skrevet 9. mars 2005 Ingen som har kjøpt i Norge? Hva er prisen? Noen som har bilder av dem i bruk? http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/3.htm Er ikke det i norge det da?
rutti Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2005 mente i en butikk, sånn at e kan se de først:::
Sweetpea Skrevet 9. mars 2005 #14 Skrevet 9. mars 2005 mente i en butikk' date=' sånn at e kan se de først:::[/quote'] Åååkayy!! Nei da har jeg dessverre ingen tips å komme med...
eliassen Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Jeg vurderer å ha roseblader som noe av pynten på bordet. Men jeg er så usikker på om jeg skal ha ekte roseblader, eller slike du kan kjøpe på fek. Lisenett. Er det noen som ikke har hatt ekte roseblader, ser man veldig godt at det er "fake"?
Søta Skrevet 23. juni 2005 #16 Skrevet 23. juni 2005 Rutti - vet ikke om du har funnet ut av det - men bare et lite tips med roseblader i kirka. Synes det hørtes flott ut jeg! Men et vennepar av oss fikk beskje om at de ikke fikk lov å spre rodeblader i kirka - så et tips er å sjekke med kirka før du kjøper de...
Jannibrud Skrevet 23. juni 2005 #17 Skrevet 23. juni 2005 Jeg vurderer å ha roseblader som noe av pynten på bordet. Men jeg er så usikker på om jeg skal ha ekte roseblader, eller slike du kan kjøpe på fek. Lisenett. Er det noen som ikke har hatt ekte roseblader, ser man veldig godt at det er "fake"? Vi hadde noen rosa og røde "roseblader" på bordet i dåpen til lillepia. Kjøpte mine hos Ark jeg da, du så helt klart at de var fake ja, men de var dekorative syns jeg.
MH Skrevet 23. juni 2005 #18 Skrevet 23. juni 2005 Ei venninne av meg hadde prestekragehoder langs midtgangen på de første benkeradene i kirken. Det var kjempelekkert. Og kirketjeneren hadde ikke noe i mot å rydde opp, det var en del av jobben.
lol75 Skrevet 23. juni 2005 #19 Skrevet 23. juni 2005 På Panduro i Fjordgt. selger de kremvite "fake" roseblader. Koster 34,- for en pk.. (Har kjøpt av dem selv, og de er kjempefine.)
Coria Skrevet 24. juni 2005 #20 Skrevet 24. juni 2005 Til bordpynt i bryllupet vårt kjøpte vi ordentlige roser og la utover. Vi fikk det veldig billig fordi vi kjøpte såkalte kranseroser - altså utsprugne roser som de ikke kan selge i vanlige buketter. Det ble kjempefint. Vi betalte 250 kr for 50 roser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå