Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet inn på årsstudium organisasjon og ledelse. Jeg er voksen. Jobbet i servicebransjen. Vil studere men vet ikke helt hva . Men vil et år med organisasjon og ledelse være noe poeng i å ta ? Den kan jo bygges inn i en bachelor hvis jeg vil studere videre. 

Anonymkode: 38931...d1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt det, men jeg har studert i 8,5 år til (to grader), så det blir ikke helt sammenlignbart. Med kun et årsstudium alene tror jeg ikke du står spesielt sterkt,

men det kan jo som du skriver bygges videre på. Jeg opplever at arbeidsgivere ser på årsstudiet mitt som en fordel (få med min bakgrunn har det), men de ansetter meg på grunn av den andre kompetansen jeg har.

Anonymkode: 352cb...6c3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt det, men jeg har studert i 8,5 år til (to grader), så det blir ikke helt sammenlignbart. Med kun et årsstudium alene tror jeg ikke du står spesielt sterkt,

men det kan jo som du skriver bygges videre på. Jeg opplever at arbeidsgivere ser på årsstudiet mitt som en fordel (få med min bakgrunn har det), men de ansetter meg på grunn av den andre kompetansen jeg har.

Hei takk for svar ! Var det lærerikt ? Hva lærte du ? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei takk for svar ! Var det lærerikt ? Hva lærte du ? 

Ja, jeg syntes det var lærerikt. Særlig jusfagene likte jeg. Det var også endel organisasjonsteori, psykologi, forhandlinger, prosjektledelse... ganske varierert egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk :) usikker

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på her da jeg også planlegger å ta dette årsstudiet.

TS: Ved hvilken skole skal du ta studiet?

Anonymkode: c8de7...1e7

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg syntes det var lærerikt. Særlig jusfagene likte jeg. Det var også endel organisasjonsteori, psykologi, forhandlinger, prosjektledelse... ganske varierert egentlig. 

Hvilken skole tok du årsstudiet på?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slenger meg på her da jeg også planlegger å ta dette årsstudiet.

TS: Ved hvilken skole skal du ta studiet?

Jeg har foreløpig ikke takket ja til studieplassen. Hva er din tanke med å ta dette studiet da ? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har foreløpig ikke takket ja til studieplassen. Hva er din tanke med å ta dette studiet da ? 

Jeg interesserer meg for juss, organisasjonsteori osv. Er voksen og har en helsefaglig bakgrunn, men ønsker nå å jobbe med noe annet. Helst noe innen kontor/administrasjon.Har tenkt på nettstudier ved Høyskolen Kristiania.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken skole tok du årsstudiet på?

Det her Høgskolen i Hedmark da, nå heter det Innlandet eller noe slikt? Nettbasert.

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere med erfaring ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...